تعمیر کولر تهرانسر

تعمیر کولر تهرانسر

تعمیر کولر تهرانسر

عیب یابی , رفع عیب , سرویس و تعمیر کولر تهرانسر

تلفن : 09122437371 بدون تعطیلی

نصب , راه اندازی , سرویس و تعمیر کولر آبی و گازی اسپلیت

تعویض موتور کولر آبی , پمپ کولر , پوشال , تنظیم و رگلاژ تسمه , فولی , فلکه

عیب یابی و رفع عیب کولر گازی , شارژ گاز اسپلیت

لوله کشی , وکیوم و درین کولرگازی

کابل کشی برق کولر اسپلیت و کولر آبی , تست موتور کولر آبی

سرویس تعمیر کولر تهرانسر

تعمیر کولر تهرانسر شبانه روزی

در هگام سرویس کولر آبی پس از نظافت و روغن کاری کولر باید به عملکرد لوازم کولر دقت نمود تا به طور مناسب کار کنند.

چک کردن جریان آب پمپ و آبرسانی به پوشال کولر از اموری است که بایستی دقت شود. شناور , برزنت , شلنگ و لوله های آبرسانی , تشت کولر , حلزونی , یاتاقان و شفت از ادوات کولر آبی هستند که در موقع سرویس کولر باید بررسی شوند.

تنظیم شناور به میزان مناسب هم باعث صرفه جویی در مصرف آب شده و از سرریز شدن اب ممانعت میکند و با آبرسانی مناسب به پوشالها موجب خنک شدن باد خروجی خواهدشد. پارگی و وجود درز در برزنت نیز موجب تلفات باد تولید شده میشود و باد کولر ضعیف میشود. سوراخ بودن تشت کولر هم موجب از بین رفتن آب و حتی خرابی ایزوگام میشود.

در هنگام خرابی موتور نیز بهتر است , علت گیرپاژ کردن موتور کولر هم رفع  شود وگرنه ممکن است مجددا باعث خرابی موتور کولر شود .

سرویس کولر آبی تهرانسر

طول عمر پوشال حداکثر یک سال است و با توجه به گرد و خاک و آلاینده های محیطی پس از یک سال با رطوبتی که دارد منافذ پوشال کور و بسته شده و باعث کم شدن بازدهی و کیفیت سرمایشی کولر ابی میشود.

هر چه آب داخل کولر خنک تر باشد هوای داخل کولر نیز خنک تر شده و باد پرتاب شده با داخل کولر سردتر میشود . از همین رو در برخی مناطق در داخل تشت کولر هر از چندی یخ انداخته میشود تا باد کولر خنک تر شود.

قرار گرفتن کولر در سایه هم میتواند تاثیر به سزایی در افزایش کارایی کولر داشته باشد. باز بودن اطراف کولر نیز هواددهی کولر را افزایش داده و قدرت باد را زیاد میکند.

تعمیر کولر گازی تهرانسر

چک کردن کمپرسر و موتور کولر گازی و سرویس پنل اسپلیت از مهمترین کارهایی است که باید انجام شود. اطمینان از شارژ بودن و کافی بودن گاز نیز از اموری است که باید به آن توجه نمود.

برخی از افراد فکر می کنند مصرف برق کولرگازی خیلی زیاد است و به همین خاطر از کولرهای آبی استفاده می کنند. اما با توجه به ورود کولر های گازی اینورتر و اتوماتیک کردن آنها در یک رنج دمای مشخص میتوان گفت که مصرف برق کولر گازی اینورتر شاید کمتر از کولرهای آبی نیز باشد .

 

اشتراک گذاری این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *