نصب سینک هود گاز

نصب سینک هود گاز

خدمات , تعمیرات و نصب سینک هود گاز و تجهیزات آشپزخانه 09122437371

تلفن : 22533080 کلی و جزیی سراسر تهران

عیب یابی , نصب و تعمیر اجاق گاز رومیزی , مبله , هود , سینک

نصب سینک توکار و روکار ظرفشویی  , لوله اتصالات شیر , زیراب , سیفون و متعلقات سینک

سینک اخوان ,استیل البزر , فرامکو و سایر برندهای ایرانی و خارجی

پانج کردن سینک , پولیشکاری سینک

نصب و تعمیر گاز رومیزی تمام مارکها و مدلها

برش و نصب کابینت زیر صفحه ای , تغییرات لوله کشی گاز رومیزی

نصب و تعمیر هود آشپزخانه , شیشه ای

شومینه ای , مخفی,جزیره  و کلیه برندهای خارجی و ایرانی

آریستون , بیمکث , ونتی , کن , لتو , اسنوا

الیکا , داتیس , وایز و سایر برندهای موجود در بازار

ارایه خدمات , تعمیرات و نصب سینک هود گاز

نصب سینک

سینکهای  آشپزخانه به دو نوع کلی روکار و توکار تقسیم بندی میشوند. امروزه بدلیل زیبایی ظاهری بیشتر در آشپزخانه ها سینک توکار نصب میشود .

نصب سینک روکار احتیاجی به برش صفحه کابینت ندارد , اما در نصب سینک توکار این عمل الزامی است . تفاوت سینک توکار و روکار نیز در همین برش کابینت میباشد که شکل ظاهری زیباتری به دکور آشپزخانه میدهد .

سینک آشپزخانه  بخشی جدا ناشدنی از چیدمان آشپزخانه است. نصب و  تعویض سینک  هم برای نصاب تازه کار و کابینت کار  گاهی با دشواری هایی همراه بوده است .

صفحه روی کابینت که در امروزه  در بازار تهران موجود میباشد اغلب  در اندازه 61؛63؛65؛70  سانتی متر عزض میباشند .

اگر مطابق  استاندارد های موجود  قرار است کابینت طراحی و اجرا کنید ، بایستی کمینه  سایز  مورد نظر را بر اساس عرض صفحه ی کابینت 60 سانت در نظر بگیرید , تا برای نصب سینک ، گاز ، هود یک معیار مشخص داشته باشید.

نصب گاز رومیزی

اجاق گاز خوراک پزی  آشپزخانه به به دو نوع کلی اجاق گاز  مبلی و اجاق گاز رومیزی تقسیم بندی شده اند . که هر کدام از این انواع مدل های متفاوتی  دارند.

به طور مثال اجاق گاز های رومیزی شامل مدل های :

اجاق  برقی ، اجاق گازی رومیزی روکار یا توکار میباشد. چون در تخصص ما نصب و تعمیر  ما انواع اجاق گاز رومیزی است در ادامه نحوه نصب گاز رومیزی را توضیح خواهیم داد.

اجاق گاز رومیزی  در ایران رواج  بیشتری دارد و آن هم به این خاطر اینست که که در کشور ما گازهای شهری هم ارزان است و هم در دسترس. گاز رومیزی به چند مدل  استیل ،ترکیب  استیل شیشه ، و کلا شیشه وجود دارد که بر حسب دکوراسیون میتوانید انتخاب نمایید. اجاق گاز استیل دو مدل ساده و آجدار دارد و نظافت آن راحت تر میباشد .

تعمیر گاز رومیزی

رعایت ایمنی اجاق گاز رعایت موارد ایمنی اجاق گاز به خاطر کاربرد فراوان آن در طول روز  بسیار واجب و ضروری  میباشد به این نکات توجه کافی داشته باشید .

1- گازهایی که دارای ترموکوپل حرارتی هستند , ایمنی بیشتری دارند . چون با خاموش شدن شعله جریان خروج گاز متوقف می شود حتما وسایل  گاز سوز مخصوصا اجاق گاز به ترموکوپل و پیلوت مجهز باشند .

2- برای هر وسیله مصرف کننده گاز، یک انشعاب گاز لوله و شیر  جداگانه  الزامی  است.

3- هر نوع شیلنگی برای لوازم  گاز سوز منجمله گاز قابل استفاده و مناسب نمیباشد. تنها  از شیلنگ های استاندارد مصرف نمایید و طول شیلنگ نمبایست  از یک و نیم متر بیشتر فراتر رود.

4- از قرار دادن قابلمه  بزرگ با وزن زیاد روی اجاق گاز اکیدا  خودداری نمایید و ظرف را طوری روی گاز باشند که با شیلنگ گاز تماس پیدا نکند.

5-به کودکان  و افراد ناشی  اجازه استفاده از اجاق خوراک پزی را ندهید.

6- از هر گونه دستکاری با لوازم و شیرهای اجاق گاز به هر دلیل جلوگیری کنید.

7- رفتار احتیاط امیز  در  استفاده از اجاق خوراک پزی  بهترین راه  آموزش کودکان میباشد.

8- اگر چربی یا روغن روی اجاق گاز الودگی ایجاد کرد  و شعله ور شد کافی است شیر گاز را قطع کنید و با قراردادن  یک پارچه ضخیم مرطوب  روی آتش آن را اطفا کنید.

9- در صورت برخورد با  هر گونه نقص و نارسایی در اجاق گاز موضوع را جدی گرفته و برای رفع عیب ان اقدام نمایید.

نصب هود

هود در اصل وسیله ای برای هدایت بخارات حاصل از آشپزی به خارج از محیط میباشد . اما امروزه به وسیله ای در تزیینات داخلی آشپزخانه در امده است. از این رو در انتخاب هود سعی کنید که ست بودن و زیبایی آنرا هم در نظر بگیرید .

هود آشپزخانه به چند مدل  کلی وجود دارد : هود آشپزخانه زیر کابینتی ، هود مخفی ، هود شیب دار ، هود شومینه ای و هود جزیره ای

تعمیر هود

هود زیر کابینتی هود زیر کابینت نصب می شوند و از رایجترین نوع هود آشپزخانه در گذشته بودند .

این نوع هود آشپزخانه  مجهز به چراغ کوچکی هستند و قابلیت تنظیم قدرت مکش و موتور را دارند .

این هودها در نوع  تک موتوره و یا دو موتوره موجود هستند . تعمیر هود آشپزخانه کابینتی در اصل تعویض موتور آن یا کلید های هود میباشد.

مزایا: قیمت مناسب، اصطحلاک پایین، فضای کم اشغال شده

معایب: آلودگی صوتی  ، مکندگی پایین و بهروری کم هود شومینه ای مانند هود زیرکابینتی است mمنتها بدون قرار گرفتن در کابینت و مثل یک قیف برعکس است. مکندگی این نوع هود ها از هود زیرکابینتی بهتر است .

تعمیر هود تهران

هود شیب دار نیز مانند هود شومینه است با توان و بهروردی کمتر و عمر بیشتر. هود جزیره ای مانند یک آباژور بروی گاز جزیره نصب میشود و دفع بخارات و دود بوسیله فلیتر ذغالی صورت میگیرد. و کارایی بالایی ندارند .

هود مخفی هم همسطح با سقف آشپزخانه نصب میشود و فضای چندانی اشغال نمیکند. جهت تعمیرات و نصب سینک هود گاز رومیزی در سراسر تهران شمال شرق غرب مرکز با ما تماس بگیرید.

تعمیر و نصب سینک هود گاز
نصب سینک هود گاز