تعمیر و سرویس کولر آبی خواجه عبدالله شهیدعراقی

تعمیر و سرویس کولر آبی خواجه عبدالله شهیدعراقی

سرویس کولر خواجه عبدالله

نصب , راه اندازی , تعمیر و سرویس کولر خواجه عبدالله 09122437371 – 22533080 شبانه روزی

راه اندازی , تعمیرات و سرویس کولر آبی و گازی اسپلیت, عیب یابی و رفع عیب انواع کولر گازی, شارژ و وکیوم گاز کولراسپلیت, لوله کشی , کابل کشی و سیم کشی کولر آبی و گازی, نصب و سرویس کولر گازی و جابجایی اسپلیت

نصب کولر آبی , سیم کشی و تعمیرات برق کولر آبی , تعویض موتور کولر آبی , موتوژن , تهران توان , سرویس کولر ابی و راه اندازی و تعویض پمپ کولر ابی , برزنت , شناور , کفی , پوشال کولر,تسمه , یاتاقان و دیگر لوازم کولر ابی, متخصص سرویس کولر آبی در تهران. ارایه کلیه خدمات تاسیساتی و لوله کشی سیدخندان , خواجه عبدالله و شهید عراقی.

تعمیر و سرویس کولر خواجه عبدالله

سرویس کولر آبی خواجه عبدالله

سرویس کولر آبی نقش مهمی در بازدهی و عملکرد کولر آبی دارد. معمولا نیاز است که در ابتدای فصل گرما سرویس کولر آبی با تمیز کاری, روغن کاری و بررسی کارکرد کولر انجام شده و در صورت وجود نقص, اقدام به تعمیر کولر آبی شود.

تعویض پوشال کولر آبی بهتر است هر سال انجام شود, اما در صورت تمیز بودن پوشال میتوان هر دوسال یکبار این کار را انجام داد. به غیر از تعویض پوشال, نظافت کولر و تخلیه و آب گیری مجدد کف کولر میتواند باعث زدودن لجن های به جا مانده در کف کولر شده و آب تمیز را پوشال ها برساند. این کار باد کولر را مطبوع و خنک تر میکند. روغن کاری یاتاقان نیز بایستی در طول فصل گرما دو تا سه بار انجام شده تا یاتاقانها بهتر کار کنند. روان بودن گردش یاتاقان باعث سرعت بیشتر و روان و ضمنا جلوگیری از قفل شدن و صدمه به موتور کولر آبی میشود.

بررسی شلنگ آب, شیر, شناور, برزنت و دیگر قطعات کولر آبی نیز در هنگام سرویس کولر آبی میتواند به ما نشان دهد که چه قطعات نیاز به اصلاح و تعویض دارند.

تعمیر کولر آبی خواجه عبدالله

در تعمیر کولر آبی پیش از اقدام به هرکاری عیب یابی لازم است, ایراد در موتور, یاتاقان, پمپ, تسمه, فولی, کفی, شناور وشیر از جمله خرابی های قطعات کولر میباشد. از جمله خرابی های شایع نیز کار نکردن موتور کولر آبی, عدم وجود باد یا ضعیف بودن آن, خنک نبودن باد کولر, بوی بد کولر و سروصدای غیرعادی کولر آبی است. برای تعمیر کولر آبی شبانه روزی خواجه عبدالله و محدوده با ما تماس بگیرید.

سرویس کولر شهیدعراقی

ارایه کلیه خدمات لوله کشی و سرویس کولر خواجه عبدالله انصاری , خیابان شهیدعراقی , ملکی نصب , تیسفون ,سروستان ها , جلفا و مناطق اطراف .

با شروع فصل گرما و گرم شدن هوا , قبل از روشن کردن , کولرها باید سرویس و راه اندازی اولیه شوند.

بدیهی است که بسیاری از نقایص کارکرد کولر آبی و گازی اسپلیت با سرویس اولیه کم میشوند, ولی هر کولری  ممکن است بازدهی و کارکردش پس از چندی کاهش  پیدا کرده و خراب شود.

کم شدنی شدت باد و سرمای کولر   از نشانه های خراب شدن قطعه ای درکولر میباشد. پیدا کردن قطعه خراب قدم اول  در حل مشکل کولر گازی اسپلیت و کولر آبی است.

علت ریزش آب  از کولر گازی اسپلیت چیست؟

پیش از اینکه  دلیل خارج شدن آب از اسپلیت را بفهمید باید کمی در مورد نحوه کارکرد کولر گازی بدانید. و در مورد منبع تولید این آب .

رطوبت موجود در هوا مناطق مختلف بستگی به اقلیم آب و هوایی آنجا فرق دارد.

به عنوان مثال رطوبت نسبی هوای شهرهای ساحلی با مناطق کویری غیرساحلی بسیار تفاوت دارند هر مقدار  رطوبت هوا بالاتر رود  انسان  احساس گرمای بیشتری میکند و و میزان عرق کردن بدن نیز زیاد میشود.

تعرق باعث خروج آب و املاح بدن میشود که در صورت عدم جایگزینی برای بدن ضرر فراوان دارد. تاثیر کولر گازی در میزان رطوبت محیط

نصب کولر خواجه عبدالله

در نصب کولر خواجه عبدالله کولرگازی اسپلیت  به دلیل سرد بودن کویل ها یا لوله های مسی رطوبت فضا را گرفته و با سرد شدن آنها و و میعان آنها  آنرا تبدیل به مایع آب کرده و از خود خارج میکند.

با توجه به وضعیت مختلف  تنظیمات آن می‌شود میزان آب را را کم یا زیاد نمود. دستگاه کولر گازی برای هدایت  آب به این صورت عمل میکند که رطوبت جمع شده روی فینهای  خنک که به آب مبدل شده  این داخل یک آبریز میریزد و از لوله درین به خارج از کولر گازی اسپلیت منتقل میکند.

چرا از کولر گازی آب سرریز میشود./؟

این مشکل چند علت اصلی دارد که به آن خواهیم پرداخت. سرویس کولر خواجه عبدالله .

-بسته شدن حفره تخلیه آب ناودانی

وقتی یونیت داخلی که آب داخل آن تجمع کرده و سپس از طریق لوله درین خالی خواهد شد به هر صورتی بسته است .

گردوخاک یا سایر آلاینده ها احتمالا علت بستن راه  آب از ناودانی کولر شده و آب سرازیر شده به خارج از پنل میریزد.

در صورتیکه   لوله تخلیه کولر گازی را داخل  تشت یا ظرفی قرار میدهید باید به این مساله دقت کنید که پس از سرریز شدن سطل از آب و رسیدن

آب به لبه لوله یا شلنگ خروجی درین , آب از یونیت خارج نشده به داخل کولر برگشته و از یونیت داخلی سرازیر میشود.

راههای زیادی جهت رفع  انسداد لوله درین وجود دارد اما پیش  از هر کاری باید بتوان به این لوله که در قسمت پشتی یونیت داخلی کولر گازی قرار گرفته دسترسی پیدا کرد.

علل کم شدن شدت پرتاب باد کولر گازی اسپلیت و وجود سیاهی در باد کولر کم شدن شدت باد کولر گازی و وجود لکه های سیاه از داخل کولرگازی از مشکلاتی است که بعضا ممکن است برای بسیاری  از کسانی که از اسپلیت استفاده میکنند متوجه شده باشند.

اما منبع ایجاد و خروج این دوده چیست >؟

ما در این بخش از دلایل بروز این مشکل را برای شما توضیح خواهیم داد  و اینکه چگونه می‌توانید آن را برطرف کنید.

سرویس کولر آبی خواجه عبدالله

سرویس کولر آبی خواجه عبدالله و یا کولر گازی به همین دلایل نقش مهمی پیدا میکند زیرا احتمال دارد , پس از چندمدت استفاده متوجه کم شدن شدت باد کولر گازی و یا خروج  لکه های سیاه‌ رنگ از کولر گازی خود خواهید شد, به خصوص اگر یونیت داخلی  شما به آشپزخانه یا محل پخت و پز و آلودگی فاصله کمی داشته باشد.

زیرا هوای  چرخش پیدا کرده و ذرات چربی و دوده های حاصل از پخت و پز و سایر آلاینده های

محیط رابه روی فینها  و بخشهای داخلی کولر گازی نشانده و در همان قسمتها تا مدتها مینشیند.

این کثیفیها  به فن یا قسمتهای دیگر میچسبند  و گرد و غبار ر ا به خود گرفته  و پس از چند مدت که این کثیفیها  زیاد شده و خشک میشوند , علاوه بر انسداد مسیر فن و پایین آوردن  پرتاب باد از فن کنده شده و به خارج از پنل سوق پیدا میکنند  که حالتی شبیه ذرات دوده سیاه یا چربی دارند.

از این رو سرویس و وارسی سالانه کولر آبی و گازی اسپلیت ضروری به نظر میرسد. سرویس کولر به طور سالانه علاوه بر افزایش راندمان کولر طول عمر قطعات کولر را بالا میبرد.

برای تعمیر و سرویس کولر خواجه عبدالله, شهیدعراقی و محدوده با ما تماس بگیرید.

 

اشتراک گذاری این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *