اجرا و تعمیرات لوله کشی گاز مرزداران

اجرا و تعمیرات لوله کشی گاز مرزداران

لوله کشی گاز مرزداران

اجرا و تعمیرات لوله کشی گاز مرزداران و محدوده اطراف

تلفن: 09122437371 بدون تعطیلی

اجرای لوله کشی گاز ساختمان در حال ساخت, خرده کاری و جابجایی داخلی لوله کشی گاز, جابجایی کنتور گاز, انشعاب گیری و اصلاح لوله کشی گاز منازل, اجرای لوله کشی گاز مغازه های تجاری, آشپزخانه, رستوران و مراکز پخت غذا و فست فود. انشعاب گاز پکیج, مشعل, آبگرمکن, بخاری و دیگر لوازم گازسوز, کور کردن لوله گاز و کلیه خدمات لوله کشی گاز مرزداران و محدوده اطراف.

اجرا و جوشکاری لوله کشی آتش نشانی و لوله کشی موتورخانه نیز توسط مجری ماهر انجام میشود.

لوله کشی گاز مرزدارانخدمات لوله کشی گاز مرزداران

خدمات لوله کشی گاز مرزداران شامل خرده کاری های مختلف و کار اجرای لوله کشی گاز ساختمان های در حال ساخت میشوند. قسمت اجرایی ساختمان, بیشتر مشتمل به ساختمان های مسکونی, تجاری و اداری در حال ساخت بوده و در این بخش نیاز به مجوز سازمان نظام مهندسی برای اخذ انشعاب و کنتور گاز میباشد. تفکیک کنتور و تغییرات علمک اصلی نیز از نوع خدمات لوله کشی گاز محسوب میشود.

بیشترین بخش از خدمات لوله کشی گاز مربوط به تغییرات, جابجایی ها, اصلاح مسیر و انشعاب گرفتن از لوله های گاز است که بایستی توسط جوشکاری ماهر لوله کشی گاز انجام شود. به کارگیری شیوها و لوازمی به غیر از لوله کشی گاز با جوشکاری لوله مانند استفاده از لوله آب به جای گاز یا لوله های سفید غیر استاندارد بوده و برای انشعاب گیری و اجرای لوله کشی, الزاما بایستی از جوشکاری لوله گاز با لوله اتصالات مخصوص و استاندارد صورت گیرد. شیرهای گاز نیز شیرهای برنجی بوده که بایستی نشان استاندارد را داشته باشند.

لوله کشی گاز ساختمان با دو شکل لوله کشی گاز توکار و روکار اجرا میشود. هر یک از انواع لوله کشی گاز مطابق مقررات قانونی سازمان مهندسی هستند که بایستی رعایت شده و کلیه جزییات از خرید لوازم تا سایز لوله کشی گاز مشخص شده است.

در حین اجرای لوله کشی گاز بایستی کلیه موارد استاندارد از قبیل عایق کاری و مهار لوله کشی ملاخظه شده و در حین اجرا و در پایان لوله کشی, ناظر لوله کشی گاز بازرسی های لازم و تست نهایی تحت فشار را انجام داده و در صورت عدم وجود مشکل, مهر تایید را بر حسن اجرای لوله کشی گاز مرزداران خواهد زد.

کلیه خدمات ما توسط مجری لوله کشی گاز مجرب با جوشکاری استاندارد انجام شده و حتی در صورت درخواست مشتری به دلیل مسولیت , از ارایه خدمات غیراستاندارد معذور هستیم.

تغییرات گازکشی مرزداران

از جمله خدمات پردرخواست لوله کشی گاز, درخواست جابجایی و خرده کاری های لوله کشی گاز است که بایستی به دقت انجام شود. این خرده کاریها و جابجایی ها معمولا بدون نیاز به مجوز انجام میشوند, چرا که اخذ مجوز برای یک کار کوچک, کمی وقت گیر بوده و شاید اصلا چنین مجوزی نداده و عموما مجریان لوله کشی گاز از اجرای کار همراه با روند اداری کمی اجتناب میکنند.

قیمت لوله کشی گاز مرزداران

قیمت لوله کشی گاز در پروژه های ساختمانی اغلب به صورت چکی و یا واحدی و به ندرت به صورت متری توافق میشود. البته برای پروژه های ساختمان بسیاری بزرگ ممکن است که قیمت متری نیز مطرح شود, اما به صورت کلی گازکشی ساختمان به شکل واحدی با لوازم لوله کشی و یا بدون لوازم انجام میشود.

قیمت خرده کاری لوله کشی گاز نیز به همین شکل بسته به متراژ, سایز, پیچ و خم و سختی کار قبل از شروع کار طی میشود. در حال حاضر دستمزد لوله کشی گاز برای کمترین کار مانند کور کردن یا تغییر مسیرهای کوچک لوله کشی گاز آشپزخانه در حدود 600 هزار تومان تا یک میلیون تومان بسته به شرایط و سایز لوله کشی گاز هزینه دارد. برای برآورد دقیق و تخمین لوله کشی گاز و در خواست خدمات اجرایی و تعمیراتی لوله کشی گاز در محدوده مرزداران با ما تماس بگیرید.

اشتراک گذاری این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *