اجرا و تعمیرات لوله کشی گاز تهرانپارس

اجرا و تعمیرات لوله کشی گاز تهرانپارس

لوله کشی گاز تهرانپارس

اجرا و تعمیرات لوله کشی گاز تهرانپارس و محدوده اطراف.

تلفن: 09122437371 بدون تعطیلی.

اجرای لوله کشی ساختمان در حال ساخت, خرده کاری و جابجایی داخلی لوله کشی گاز, جابجایی کنتور گاز, انشعاب گیری و اصلاح لوله کشی گاز منازل, اجرای لوله کشی گاز مغازه های تجاری, آشپزخانه, رستوران و مراکز پخت غذا و فست فود. انشعاب گاز پکیج, مشعل, آبگرمکن, بخاری و دیگر لوازم گازسوز, کور کردن لوله گاز و کلیه خدمات لوله کشی گاز تهرانپارس از صفر تا صد در محدوده کلیه نقاط شرق تهران.

لوله کشی گاز تهرانپارس

 

اجرای لوله کشی گاز تهرانپارس

برای اجرای لوله کشی گاز ساختمان های در حال ساخت ابتدا بایستی با یک مجری لوله کشی گاز دارای تاییدیه توافق کرده و یک قرار داد رسمی نوشت. سپس با مراجعه به سازمان نظام مهندسی و ارایه مدارک مالیکیت و مجوزهای لازم , مراحل اداری و پیش نقشه به آن سازمان ارایه شده و پس از تایید نقشه و معرفی ناظر لوله کشی گاز ساختمان, کار اجرایی و عملیات لوله کشی گاز در ساختمان شروع میشود. 

لوله کشی گاز ساختمان به دو شکل لوله کشی گاز توکار و روکار اجرا میشود. هر یک از انواع لوله کشی گاز پیرو ضوابط قانونی سازمان مهندسی هستند که بایستی رعایت شده و کلیه جزییات از خرید لوازم تا سایز لوله کشی گاز مشخص شده است. 

برای لوله کشی گاز توکار بایستی از لوله گاز مانیسمان یا لوله گاز api و اتصالات مانیسمان استفاده شود. قیمت لوله مانیسمان نسبت به قیمت لوله گاز api سپاهان در حدود 10 تا 15 درصد گران تر است.

لوله کشی گاز روکار را میتوان با لوله های درزدار و اتصالات درزدار استاندارد نیز انجام داد. اما تمام انواع شیرگازی و دیگر تجهیزات جانبی لوله کشی گاز بایستی استاندارد باشند. بهترین برند برای لوله کشی گاز روکار, لوله درزدار سپاهان و سپنتا است.

در حین اجرای لوله کشی گاز بایستی کلیه جزییات از قبیل عایق کاری و بست کاری لوله کشی رعایت شده و در حین اجرا و در پایان لوله کشی, ناظر لوله کشی گاز بازرسی های لازم را انجام داده و در صورت عدم وجود مشکل, مهر تایید را بر حسن اجرای لوله کشی گاز تهرانپارس خواهد زد.

تغییرات گازکشی

از جمله خدمات پرتقاضای لوله کشی گاز تهرانپارس, درخواست جابجایی و خرده کاری های لوله کشی گاز است که بایستی به دقت انجام شود. این خرده کاریها و جابجایی ها معمولا بدون نیاز به مجوز انجام میشوند, چرا که اخذ مجوز برای یک کار کوچک, کمی وقت گیر بوده و شاید اصلا چنین مجوزی نداده و عموما مجریان لوله کشی گاز از اجرای کار همراه با روند اداری کمی اجتناب میکنند. 

انسداد لوله گاز روشنایی و دیگر لوازم گازسوز مانند شومینه و…, تغییرات احتمالی و جابجایی لوله گاز اجاق گاز آشپزخانه و پکیج, جابجایی کنتور گاز خانگی و مغازه ها, لوله کشی گاز رستورانها و فست فودها برای نصب لوازم گازسوز از جمله خدمات لوله کشی گاز ریز و درشتی هستند, که در خواست زیادی دارند.

هزینه لوله کشی گاز تهرانپارس

هزینه لوله کشی گاز حاصل جمع اجرت و قیمت لوله گاز و دیگر تجهیزات گازرسانی است. وقتی صحبت از دستمزد لوله کشی گاز میکنیم, یعنی کلیه لوازم مصرفی مانند الکترود و صفحه برش نیز بر عمده کارفرما است. 

در حال حاضر قیمت لوله کشی گاز بستگی به متراژ از حدود متری 400 تا 600 هزار تومان برای مصارف خانگی بسته به سایز و نوع تجهیزات محاسبه میشود. در حدود متری 150 تا 200 هزار تومان دستمزد در متراژ متوسط و بالا و در حدود 150 تا 200 هزار تومان نیز هزینه خرید لوازم که با افزایش سایز بالاتر میرود.

در صورت نیاز به خدمات لوله کشی گاز در تهرانپارس با ما تماس بگیرید.

اشتراک گذاری این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *