قیمت لوله سیاه سپاهان

قیمت لوله سیاه سپاهان

قیمت لوله سیاه سپاهان

در این نوشته به بررسی قیمت لوله سیاه سپاهان خواهیم پرداخت. کارخانه فولاد سپاهان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان محصولات فولادی کشور بوده و در شهر اصفهان قرار دارد. کارخانه فولاد سپاهان در سال 1997 راه اندازی شده و در حال حاضر یکی از اصلی ترین تامین کنندگان لوله های فولادی در کشور میباشد. لوله های سیاه سپاهان همگی از نوع درزدار بوده و در 2 نوع لوله درزدار تست گاز استاندارد و لوله گاز api تولید و به بازار عرضه میشوند.

لوله های درزدار از ورقه های فولادی با آلیاژ مخصوص و به شیوه نورد شدن تولید شده و با یک خط جوش در امتداد طولی لوله آببندی میشوند. این نوع لوله ها تحمل فشار نسبی در درجه حرارت های مختلف را داشته و استحکام فیزیکی و تنش های استاتیک خوبی دارند.

تکنولوژی تولید و مواد اولیه لوله های سیاه سپاهان از پیشرفته ترین و بهترین نوع موجود در دنیا بوده و به بسیاری از کشورهای دیگر صادر میشوند. در کنار کیفیت خوب, قیمت لوله سیاه سپاهان باعث شده که لوله های سپاهان اصفهان بیشترین تقاضا و تولید را در بازار ایران داشته باشد.

لوله های درزدار سپاهان در هر دو مدل تست گاز و ای پی آی از سایز 1/2 اینچ تا 8 اینچ تولید شده و در رنج خرده فروشی به صورت شاخه ای و در عمده فروشی ها به صورت کیلویی و به روز خرید و فروش میشوند.

قیمت لوله سیاه سپاهانلیست قیمت لوله سیاه سپاهان

قیمت لوله درزدار سپاهان بستگی به نوع و وزن لوله دارد. لوله های درزدار تست گاز سپاهان از لوله های درزدار api قیمت مناسبتری داشته و در حدود 5 تا 10 درصد قیمت کمتری دارند. البته قیمت لوله های فولادی به غیر از وزن و نوع آن به فاکتور مهم دیگری مانند میزان عرضه و تقاضا نیز بستگی دارد.

در حال حاضر یعنی اوایل مهرماه سال 1402 قیمت لوله سیاه سپاهان از نوع تست گاز به شرح زیر میباشد.

لوله 1/2 سیاه سپاهان درزدار    310 هزار تومان

لوله 3/4 سیاه سپاهان درزدار    365 هزار تومان

لوله 1 اینچ سیاه سپاهان درزدار 605 هزار تومان

لوله 11/4 سیاه سپاهان درزدار  750 هزار تومان

لوله درزدار 11/2 درزدار سپاهان 870 هزار تومان

لوله 2 اینچ درزدار سپاهان   1/270 میلیون تومان

لوله 21/2 اینچ درزدار سپاهان 1/430 میلیون تومان

لوله 3 اینچ درزدار سپاهان      1/400 میلیون تومان

لوله 4 اینچ درزدار سپاهان 2/050/000 میلیون تومان

لیست قیمت لوله سیاه سپاهان از نوع ای پی آی هم به شرح زیر است:

لوله 1/2 سپاهان ای پی آی    340 هزار تومان

لوله 3/4 سپاهان ای پی آی    385 هزار تومان

لوله 1 اینچ سپاهان ای پی آی 665 هزار تومان

لوله 11/4 سپاهان ای پی آی  820 هزار تومان

لوله درزدار 11/2 ای پی آی  سپاهان 970 هزار تومان

لوله 2 اینچ ای پی آی سپاهان   1/470 میلیون تومان

لوله 21/2 اینچ ای پی آی سپاهان 1/630 میلیون تومان

لوله 3 اینچ ای پی آی سپاهان      1/890 میلیون تومان

لوله 4 اینچ ای پی آی سپاهان 2/450/000 میلیون تومان

کاربرد لوله سیاه سپاهان

از لوله های سیاه سپاهان در ساختمان و صنعت استفاده های زیادی میشود. لوله کشی گاز مهمترین کاربرد لوله های درزدار سپاهان هستند. لوله کشی موتورخانه و شوفاژ, لوله کشی داکت اسپلیت, لوله کشی آتش نشانی و لوله کشی سیستم های حراراتی و برودتی ساختمانی و صنعتی از دیگر مصارف لوله سیاه سپاهان است. لوله کشی گاز توکار با لوله های ای پی آی و لوله کشی گاز روکار با لوله های تست گاز به دلیل مناسب بودن قیمت لوله سیاه سپاهان از عمده ترین کاربردهای لوله های فولادی سپاهان در ساختمان هستند.

لوله های سیاه سپاهان معمولا توسط جوشکاری و بعضا به صورت دنده کردن با اتصالات و سایر تجهیزات ارتباط داده میشوند.

در صنایع مختلف نفت و گاز,پتروشیمی و پالایشگاه, صنعت مواد غذایی و داروسازی, صنایع خودروسازی از جمله صنایعی هستند, که بیشترین مصرف لوله های سیاه سپاهان را به دلیل قیمت مناسب آن دارند. 

جدول وزن لوله گاز سپاهان

لوله های سیاه سپاهان در طول 6 متر تولید شده و هر شاخه لوله یک وزن استاندارد دارند. البته در برخی موارد به دلایل سفارش های خاص ممکن است که در برخی از سایزها بیش از یک وزن تولید شده و به همین تناسب قیمت لوله سیاه سپاهان تغییراتی دارد. هرچقدر وزن لوله افزایش پیدا کند, مسلما ضخامت و قیمت لوله افزایش میابد.

جدول وزن لوله گاز سپاهان

مشخصات لوله سیاه سپاهان

لوله‌های درزدار سپاهان در سایزبندی مختلف تولید می‌شوند و به استانداردهای معتبری از جمله API 5L و ASTM A53 پاسخ می‌دهند. در زیر برخی از ابعاد استاندارد برای لوله‌های درزدار سپاهان ذکر شده است:

– قطر خارجی: این لوله‌ها با قطرهای مختلفی تولید می‌شوند، از قطرهای کوچکتر مانند 1/2 اینچ (12.7 میلیمتر) تا سایزهای بزرگتر مانند 80 اینچ (2,032 میلیمتر) یا بیشتر به صورت سفارشی تولید میکند.

– ضخامت دیواره: لوله‌های درزدار سپاهان با ضخامت دیواره‌های متنوعی تولید می‌شوند، که به طور معمول در اندازه‌های استاندارد برای هر قطر مشخص شده‌اند. برای مثال، در استاندارد API 5L، ضخامت دیواره لوله‌های متوسط (STD)، ضخامت دیواره لوله‌های بزرگ (XS) و ضخامت دیواره لوله‌های بسیار بزرگ (XXS) مشخص شده است.

– طول: طول لوله‌های درزدار سپاهان ممکن است متغیر باشد و به عنوان طول استاندارد 6 متر عرضه شوند. همچنین، می‌توان طول سفارشی برای پروژه‌های خاص در نظر گرفت.

نمایندگی لوله سپاهان

تهران پایپر نمایندگی لوله سپاهان یکی از مراکز پخش عمده لوله سیاه درزدار سپاهان به قیمت کف بازار است. برای خرید و استعلام قیمت لوله سیاه سپاهان لیست اقلام خود را از طریق شبکه های اجتماعی برای ما ارسال کنید تا در اسرع وقت برای شما پیش فاکتور روز صادر شود. لازم به ذکر است که قیمت ها به صورت تحویل در انبارهای فروشگاه بوده و هزینه بارگیری و حمل بر عهده خریدار میباشد. خرید لوله درزدار سپاهان از تهران پایپر در کنار تهیه با قیمت کف لوله سیاه سپاهان میتواند تضمین اصالت کالا و کیفیت را نیز به همراه داشته باشد.

برای استعلام قیمت دقیق بهتر است, از نوع و وزن لوله های مورد نیاز خود اطلاع داشته باشید, تا در صورت نیاز, مقایسه دقیق تری داشته باشید.

اشتراک گذاری این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *