جدیدترین لیست قیمت لوله پی وی سی سمنان

جدیدترین لیست قیمت لوله پی وی سی سمنان

قیمت لوله پی وی سی سمنان

لیست قیمت لوله پی وی سی سمنان به عنوان یکی از پرمصرف ترین لوله های پلیمری تولید شده در کشور, یک معیار مناسب برای انواع لوله پلیکا فاضلابی,هواکشی, آبرسانی و برقی محسوب میشود. از سالهای گذاشته تا کنون لوله پلیکا سمنان به خصوص در بخش لوله کشی فاضلاب ساختمان یکی از پرتیراژترین و خوش قیمت ترین محصولات بوده و در حال حاضر هم تولیدکنندگان بسیاری تحت عنوان سمنان با پسوند و پیشوندهای گوناگون مشغول به تولید این محصولات هستند. 

لوله پلیکا از اولین برندهای تولید شده لوله فاضلابی در کشور بود که نام همین برن برای لوله های پی وی سی ماند. در سال های اخیر نوع قوی تری از لوله های PVC به اسم UPVC تولید شده که انعطاف کمتر و استحکام فیزیکی بیشتری دارند. قیمت مناسب و اجرای آسان از ویژگی های لوله های پی وی سی بوده و به همین دلیل تقاضای زیادی در بازار به خصوص در صنعت ساختمان سازی دارد.

دلیل ارزان بودن مواد اولیه پی وی سی در کشور, وجود صنایع پتروشیمی پرتعداد است که یک برتری منطقه ای داده و به طور کلی لوله های پلیمری قیمت تمام شده به صرفه تری نسبت به سایر متریال دارند. از این رو تولیدکنندگان زیادی هم در کشور وجود داشته که بخش قابل توجهی از آنها با توجه به نام لوله پلیکا سمنان از این اسم در برند محصولات خود استفاده میکنند. اما فقط نام سمنان برای اطلاع از کیفیت لوله های پی وی سی کافی نبوده و بایستی با توجه به سوابق و تجربه آنها نسبت به خرید و استعلام قیمت لوله پلیکا سمنان گام برداشت. قیمت لوله پی وی سی سمنان در قیاس با برندهایی مانند قیمت لوله پلیکا گلپایگان بسیار اقتصادی و به صرفه محسوب میشود.

قیمت لوله پی وی سی سمنانلیست قیمت لوله پی وی سی سمنان

لوله پلیکا یاس سمنان, لوله پویش سمنان, لوله یکتا سمنان, پلی سازان, نیوپلیکا, لوله هواکشی سمنان, لوله پی وی سی سمنان, پارس پلیمر سمنان, لوله نسوز سمنان, لوله قومس سمنان,گلین لعل سمنان, لوله نگین سمنان, لوله سمنان مشهد از برندهای مطرح لوله پلیکا سمنان هستند, که کیفیت و قیمت خوبی دارند. اما به شکل کلی لوله های پلیکا سمنان در بین قیمت لوله پلیکا ارزان معمولی محسوب شده و کیفیت متوسط رو به بالایی دارند. البته برخی از برندهای فوق جزو 10 برند تولیدکننده لوله های پی وی سی محسوب میشوند.

در ادامه به صورت مجزا به  ارایه لیست کنونی لیست قیمت لوله پی وی سی سمنان میپردازیم.

لیست قیمت لوله پلیکا یاس سمنان

 

لوله یکتا پلیکا سمنان

لوله یکتا پلیکا سمنان از شرکت های تولیدکننده برتر لوله های فاضلابی در کشور محسوب میشود. کارخانه یکتا پلیکا در سال 1383 بنیان نهاده شد وهم اکنون با مساحت نزدیک به دوهکتار به عنوان واحد تولیدی نمونه فعال به فعالیت خود ادامه میدهد.شایان ذکر است که این شرکت به واسطه مدیران مربوطه به مدت 30 سال در عرصه تولید لوله های پی وی سی تجربه دارد. قیمت لوله پی وی سی سمنان در رنج متوسط و کیفیت آن در سطح بالایی قرار دارد.

لیست قیمت لوله پلیکا سمنان پویش

لوله های پلیکا سمنان پویش از سایز 32 تا 200 تولید شده و تنوع سایزبندی خوبی داشته و اتصالات یک دست آن شامل زانو 90 و 45 درجه, سه راهی 90 درجه , سه راهی 45 درجه , سه راهی تبدیل, بوشن یا کوپلینگ ترمزدار و بدون ترمز, تبدیل از سایز 32 تا 315 و سیفون یا شترگلویی از سایز 63 تا 125 میشود. به عنوان نمونه لیست قیمت لوله پی وی سی سمنان پویش شامل قیمت خرید لوله پلیکا 63 با قیمت 420 هزار تومان و لوله 110 فاضلابی با قیمت 630 هزار تومان است که در فاکتورهای کلی شامل تخفیف هایی تا 15 درصد میشود.

لیست قیمت لوله پلیکا سمنان پویش بسیار مناسب بوده و کیفیت آن قابل رقابت با برندهای مطرح میباشد. وزن لوله های سمنان پویش مطابق استاندارد لوله پلیکا و کیفیت مواد اولیه آن طبق مقررات تولید کننده های لوله پلیکا میباشد. لیست قیمت لوله پلیکا سمنان پویش در دارای تخفیف های متناسب با مبلغ فاکتور بوده و قیمت لوله پی وی سی سمنان پویش را میتوان از خوش قیمت ترین لوله پلیکا سمنان دانست.

کاربردهای لوله پی وی سی سمنان

لوله کشی فاضلاب

لوله کشی فاضلاب از مهمترین کاربردهای لوله پلیکا سمنان است. لوله اتصالات نیمه قوی سمنان انتخاب خوبی هم از لحاظ کیفی و هم از نظر قیمت برای لوله کشی فاضلاب بوده و کاربرد زیادی در لوله کشی فاضلاب ساختمان دارند.

لوله کشی آبرسانی

در بخش کشاورزی استفاده های زیادی در انتقال آب برای جلوگیری از هدر رفت آب کشاورزی در مزارع و باغات دارند. در این بخش استفاده های سایز بالای 8 اینچ به عنوان لوله های جدارچاهی نیز کاربرد دارند.

لوله کشی هواکش ساختمان

لوله های پی وی سی ناودانی یا فشار ضعیف یک گزینه با قیمت مناسب و کیفیت راضی کننده برای اجرای لوله کشی هواکش در ساختمان محسوب میشوند. در این زمینه قیمت لوله پی وی سی سمنان باعث شده تا مشتریان زیادی در این بخش داشته باشد.

لوله کشی استخر

نوع اصلاح شده لوله های پی وی سی یعنی لوله های UPVC کیفیت مناسبی برای لوله کشی تحت فشار برای آبرسانی به استخرهای حرفه سرپوشیده و روباز هستند.

لوله کشی درین

لوله کشی درین کولرگازی و داکت اسپلیت را میتوان با استفاده از لوله های پی وی سی سمنان انجام داد. قیمت و تنوع سایز از ویژگی های لوله های سمنان محسوب میشود.

لوله کشی برق و مخابرات

استفاده از لوله های پی وی سی سمنان به عنوان پوشش دهنده سیم کشی ساختمان و کابل های مخابراتی یکی از کاربردهای عمده در بخش تاسیسات الکتریکال ساختمانی و صنعتی هستند.

قیمت لوله پلیکا سمنان

قیمت لوله پلیکا سمنان به موارد متفاوتی بستگی دارد.

1. ابعاد لوله : قطر و ضخامت لوله بر قیمت آن تأثیر می‌گذارد. لوله‌های بزرگتر قطر و ضخامت بیشتری دارند و طبیعتا قیمت بیشتری نیز دارند.

2. کیفیت مواد اولیه و درصد ترکیب: نوع و کیفیت مواد پلیمری استفاده شده در تولید لوله پلیکا سمنان بر قیمت تأثیرگذار است. ترکیب افزودنی های پلیکا نیز بر کیفیت و قیمت آن دارند.

3. حجم خرید: میزان سفارش مشتری نیز می‌تواند تأثیرگذار بر قیمت باشد. سفارش بزرگتر معمولاً به تخفیف‌های قیمتی منجر می‌شود.

4. برند لوله: برند لوله نقش مهمی در قیمت لوله پی وی سی سمنان دارند. قیمت برندهای مشهورتر مسلما از برندهای کمتر شناخته شده بیشتر است.

اشتراک گذاری این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *