تاسیساتی لوله کشی مرزداران

تاسیساتی لوله کشی مرزداران

خدمات تاسیساتی لوله کشی مرزداران

اجرا و تعمیر تاسیسات لوله کشی ساختمان  , شیرالات و لوله کشی مرزداران

تلفن : 09122437371-22533080

رفع گرفتگی و لوله بازکنی با ژنراتور و فنر, اجرا, بازسازی و تعمیرات لوله کشی آب سردوگرم مصرفی, لوله کشی شوفاژ و پکیج روکار و توکار , فاضلاب و لوله کشی گاز خانگی

نصب , سرویس و تعمیر موتورخانه شوفاژ, لوله کشی , سرویس و تعمیر پکیج مرزداران , سرویس شوفاژ دیواری و رادیاتور, تعمیر و راه اندازی کولر آبی , کولر گازی اسپلیت

نصب و تعمیر شیرالات بهداشتی و تاسیسات ساختمان, نصب رادیاتور شوفاژ , اتصال , رفع نشتی و هواگیری شوفاژ, نصب و تعمیر توالت فرنگی , وال هنگ ,فلاش تانک, بیده , روشویی, نصب لوازم تاسیسات و گازسوز منزل

رفع نشتی و تعمیر سیفون ظرفشویی و روشویی, تشخیص ترکیدگی لوله و نشت یابی با دستگاه, لوله کشی روکار و توکار آب سرد و گرم و شوفاژ

تاسیساتی لوله کشی مرزداران

خدمات تاسیساتی مرزداران

اعزام نصاب , لوله کش , تعمیرکار, سرویسکار و تکنسین تاسیسات محدوده مرزداران ,خیابان ناهید , بهار , لاله ,  بلوارجانبازان آریافر فرشتگان , ایثار , جلال آل احمد , خرم رودی , ابراهیمی , البرز ,سرسبز شمالی جنوبی ,اطاعتی , شهرک آزمایش ,شهرک پاس و فرهنگیان و شهرک ژاندارمری ارایه خدمات کلی و جزیی به صورت شبانه روزی و بدون تعطیلی میباشد.

تعمیرات لوله کشی مرزداران

اجرا و تعمیرات لوله کشی آب سرد و گرم مصرفی, لوله کشی آب گرم و سرد روکار و توکار, لوله کشی پلاستیکی پلیمری تک لایه و پنج لایه, بازسازی و تعمیرات لوله کشی شوفاژ, جابجایی لوله کشی رادیاتور, لوله کشی شوفاژ روکار توکار با لوله جوشی پرسی فیتینگی.

لوله کشی گاز – اجرا و تعمیرات لوله کشی گاز, تغییرات جزیی و کلی گازکشی ساختمان , آشپزخانه , فر با جوشکاری لوله گاز

تعمیرات و اجرای لوله فاضلاب, انشعاب لوله کشی فاضلاب, لوله کشی فاضلاب با پلیکا چسبی,پوش فیت ارینگی و پلی اتیلن

تشخیص ترکیدگی لوله و نشت یابی, ترمیم لوله خراب و فرسوده, لوله بازکنی و رفع گرفتگی لوله توالت ,کفشور و پارکینگ.

تعمیر شوفاژ مرزداران

تعمیر شوفاژ یکی از خدمات تاسیساتی در مرزدارن است که بیشتر در فصول سرد سال تقاضا دارد. به طور کلی تعمیر شوفاژ شامل سرویس و هواگیری رادیاتور شوفاژ, رفع نشتی رادیاتور, نصب رادیاتور, عیب یابی و تعمیر پکیج شوفاژ دیواری و تعمیرات موتورخانه شوفاژ است. هر یک از موارد فوق به خصوص تعمیر موتورخانه و پکیج دیواری جزو خدمات پرمصرف و تخصصی هستند.

سرد شدن رادیاتور شوفاژ ممکن است به دلیل خرابی پکیج و موتورخانه باشد و یا رسوب گرفتن رادیاتور و گرفتگی لوله و شیرالات از دلایل سردی شوفاژ باشد. خرابی دیگری که در شوفاژ اتفاق میفتد, نشتی از شیر رادیاتور یا بدنه رادیاتور بوده که هم باعث افت فشار سیستم شوفاژ و هم نفوذ آب به کف ساختمان است که احتمالا موجب خرابی های دیگری میشود. رفع نشتی از شیر با تعویض و تعمیر شیر رادیاتور یا تعویض مغزی شیر امکان پذیر است.

تعمیر موتورخانه مرزداران

نصب , راه اندازی , سرویس و تعمیر موتورخانه مرزداران و محدوده اطراف. عیب یابی و رفع عیب شوفاژخانه,بازسازی و نوسازی موتورخانه, تنظیم , تعمیر و سرویس مشعل شوفاژ.

تعمیر , نصب و تعویض دیگ و پره های دیگ, نصب , تعویض و تعمیر منبع دوجداره و کویل دار موتورخانه, شستشو و اسید شویی منبع کویل دار.

نصب و تعمیر و تعویض منبع انبساط موتورخانه, لوله کشی رفت و برگشت و پرکن منبع انبساط پشت بام, نصب , تعویض و تعمیر پمپ برگشت شوفاژ.

سرویس پمپ برگشت کلکتور و پمپ آب گرم و برگشت منبع, تابستانی و زمستانی کردن موتورخانه, بازوبست و روشن خاموش کردن پمپها و روغنکاری پمپ سیرکولاسیون

تعمیر و ترمیم لوله کشی و کلکتور موتورخانه, سرویس و تعمیر شیرفلکه برنجی , چدنی و لرزه گیر موتورخانه, نصب و تعمیرات پمپ تحت فشار خانگی ساختمان , نصب و لوله کشی منبع ذخیره آب

نصب شیرالات مرزداران

نصب و تعمیر شیرالات اهرمی سرویس بهداشتی

سینک آشپزخانه ,دستشویی,توالت , دوش حمام

نصب و تعمیر توالت فرنگی روکار و توکار

نصب فلاش تانک , نصب بیده , نصب زیردوشی و وان

نصب رادیاتور شوفاژ , جابجایی و افزودن پره های شوفاژ , نصب حوله خشک کن حمام

نصب و لوله کشی ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی و ساید, وشیرالات مربوطه,شیر پیسوار و شیلنگ, نصب پکیج شوفاژ دیواری , نصب آبگرمکن دیواری

نصب , تعمیر وسرویس کولر آبی و گازی و کلیه خدمات تاسیساتی , لوله کشی , جوشکاری , ایزوگام , برقی و بنایی ساختمان.برای درخواست خدمات تاسیساتی مرزداران با تهران پایپر تماس بگیرید.

خدمات لوله کشی مرزداران

نصب شیر مرزداران

نصب شیر به منظور کنترل و قطع وصل آب و سایرسیالات درسیستم لوله کشی انجام میشود. اگر یک شیر وظیفه خود را به درستی انجام ندهد ما قادر به تنظیم شدت جریان نخواهیم بود. یک شیر خراب ما را درهنگام تعمیرات عذاب داده و مانع از انجام لوله کشی میشود.

شیرها انواع مختلفی دارند و خرابی یک شیر ممکن است باعث از کارافتادن یک سیستم سرمایشی- گرمایشی شده و آسایش ما راسلب کند. آب بندی یک شیر و همچنین ارتفاع نصب یک شیر در عملکرد و راحتی کاربر آن بسیار مهم میباشد.

به عنوان مثال آکس نصب شیرهای رادیاتور باید 500 میلیمتر و در ارتفاعی مناسب باشد. در نصب شیرالات مخلوط نیز باید فاصله 15 سانتی متری رعایت شود. شیرهای فلکه ورودی واحد نیز هرچند کمتر استفاده میشوند اما نصب آنها ضروری به نظر میرسد و بهتر است از بهترین کیفیت شیر ها انتخاب شوند.

البته کیفیت و نحوه نصب شیرالات به نوع لوله کشی نیز بستگی دارد و اگر لوله کشی با کیفیت خوب و اندازه گیری و رعایت فواصل صورت بگیرد , نصب شیرالات راخت تر بوده و همچنین دوام آن بیشتر است.

نیروهای ما در خدمات تاسیساتی لوله کشی مرزداران به صورت تخصصی کار کرده و مهارت هریک از مجریان و تعمیرکاران آنها پس از آزمونهای علمی و  عملی سنجیده شده است . خدمات لوله کشی , تاسیسات موتورخانه و پکیج در بخش گرمایش و خدمات کولر آبی و گازی اسپلیت و همچنین نصاب شیرالات بهداشتی از رشته های اصلی خدمات تاسیساتی لوله کشی مرزداران و محدوده اطراف میباشد.

اشتراک گذاری این نوشته

دیدگاه (2)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *