اصلی ترین نمایندگی لوله api سپاهان در تهران

اصلی ترین نمایندگی لوله api سپاهان در تهران

نمایندگی لوله api سپاهان

فروشگاه تهران پایپر نمایندگی لوله api سپاهان در تهران, صدور سریع پیش فاکتور و ارسال بار به کلیه نقاط کشور به قیمت کف بازار, فروش فقط به صورت عمده, همراه با تهیه کلیه برندهای لوله اتصالات فلزی و پلیمری.

لوله api نوعی لوله فولادی درزدار است, که طبق استانداردهای انستیتو American Petroleum Institute با علامت اختصاری API تولید میشود. لوله های api دسته بندیهایی داشته و از جمله پرکاربردترین و رایج ترین آنها لوله api 5L هستند. ویژگی های لوله های api با توجه به سایز و کاربرد آنها متفاوت بوده و از جمله مهمترین خواص آنها میتوان به استحکام فیزیکی, چقرمگی, مقاومت نسبی در محیط های اسیدی و بازی مختلف,  مقاومت برابر شکنندگی(انعطاف پذیری), امکان جوش پذیری, نوع جوشکاری, عمق جوشکاری و دوام در دراز مدت اشاره کرد.

مهمترین استانداردهای API برای تولید لوله‌های نفت و گاز عبارتند از:

– API 5L: استاندارد برای لوله‌های فولادی مورد استفاده در خطوط انتقال مایعات و گازها.
– API 5CT: استاندارد برای لوله‌های فولادی مورد استفاده در اکتشاف و تولید نفت و گاز طبیعی.
– API 5D: استاندارد برای لوله‌های حفاری نفت و گاز.
– API 5DP: استاندارد برای لوله‌های حفاری نفت و گاز با پایانهای وصل‌شونده.
– API 5CT: استاندارد برای لوله‌های نفت و گاز مورد استفاده در اکتشاف و تولید.

لوله API سپاهان با رعایت این استانداردها تولید می‌شود و می‌تواند در پروژه‌های مختلف صنعت نفت و گاز و ساختمانی استفاده شود. از آنجا که این لوله مصرف زیادی در لوله کشی گاز توکار دارند, به لوله های گاز توکار سپاهان نیز معروف هستند.

این نوع لوله ها کیفیت و تکنولوژی مدرن تری نسبت به لوله های مانیسمان داشته و قیمت تمام شده مناسب تری دارند.

لوله های ای پی آی یکی از پرمصرف ترین لوله های فولادی محسوب میشوند. قیمت تمام شده و کیفیت آنها باعث شده که این نوع لوله های در بسیاری از موارد ساختمانی و صنعتی کاربرد داشته باشند. از جمله مصارف لوله api میتوان به موارد زیر اشاره کرد.

  • لوله کشی گاز روکار و توکار(مورد تایید سازمان نظام مهندسی)
  • لوله کشی آتش نشانی و اطفای حریق
  • لوله کشی موتورخانه شوفاژ و سایر تاسیسات سرمایشی-گرمایشی
  • انتقال گاز شهری
  • صنایع نفت و پتروشیمی و پالایشگاهی
  • صنایع موادغذایی, داروسازی و خودروسازی

نمایندگی لوله api سپاهاننمایندگی لوله api سپاهان در تهران

فروشگاه لوله و اتصالات تهران پایپر با ارایه فوری پیش فاکتور و ارسال به صورت روز در خدمت سازندگان, مجریان و تامین لوله و اتصالات صنعتی و ساختمانی در کل کشور در کنار رعایت شرایط رقابتی تسهیلات مناسبی برای شفافیت در قیمت و فروش سریع کلیه اجناس مورد نیاز صنعت ساختمان و دیگر صنایع تولیدی کشور است. ضمانت قیمت و تضمین اصالت کالا محور کار ماست.

در سایزهای پایین پرتقاضاترین بخش فروش نمایندگی لوله api سپاهان در تهران, تامین لوله و اتصالات گاز ساختمانی است که بخش قابل اعتنایی از مصرف آن در کشور توسط لوله های api سپاهان تامین میشود. کیفیت بسیار بالا و قیمت مناسب باعث شده که یکی از محورهای اساسی تولید شرکت فولاد سپاهان اصفهان, لوله api سپاهان باشد.

لوله‌های API سپاهان بر اساس استاندارد API 5L تولید می‌شوند. این استاندارد برای لوله‌های فولادی با مقاطع گرد و مستطیلی استفاده می‌شود که برای انتقال مایعات و گازها در صنایع نفت و گاز، خطوط لوله انتقال، صنایع شیمیایی و پتروشیمی و سایر صنایع مرتبط استفاده می‌شوند.

در استاندارد API 5L، ابعاد لوله‌ها بر اساس قطر خارجی (OD) و ضخامت دیواره (WT) مشخص می‌شوند. این استاندارد شامل سه سطح مختلف یعنی API 5L PSL1، API 5L PSL2 و API 5L PSL3 است که هر کدام دارای مشخصات و معیارهای خاص خود می‌باشند.

به طور کلی، لوله‌های API سپاهان با ابعاد و مشخصات مختلفی تولید می‌شوند، از جمله ابعاد متداول عبارتند از:

– قطر خارجی (OD): از 1/8 اینچ تا 24 اینچ

– ضخامت دیواره (WT): معمولاً در مقادیر استاندارد مانند SCH 10، SCH 20، SCH 30، STD، SCH 40، SCH 60، XS، SCH 80، SCH 100، SCH 120، SCH 140، SCH 160، XXS و وزن های خاص دیگر.

لوله های api سپاهان در بازار با نام لوله های مانیس پایپ نیز معروف هستند.

قیمت لوله api سپاهان

قیمت لوله api سپاهان بسته به سایز و شرایط بازار متفاوت است. حجم خرید, میزان عرضه و تقاضا, محل ارسال از کارخانه یا انبار نمایندگی لوله api سپاهان از جمله عوامل موثر بر قیمت لوله api سپاهان هستند. 

با تمام این پارامترها با توجه به مقدار بسیار بالای فروش لوله های درزدار و ای پی آی سپاهان قیمت این لوله ها در یک رنج مناسب قیمت قرار داشته و به همین دلیل همواره تقاضای زیادی در بازار دارد. به طور کلی قیمت لوله سیاه سپاهان, چه از نوع درزدار و چه از نوع api قیمت مناسب و تقاضای زیادی دارد.

هر چند که به دلیل نوسانات بازار و تاثیرپذیری از قیمت جهانی فولادی و دلار نمیتوان قیمت لوله api را به صورت ثابت در نظر گرفت,اما آخرین لیست قیمت لوله api سپاهان را میتوان به شرح زیر ارایه داد.

لوله 1/2 سپاهان ای پی آی    350 هزار تومان

لوله 3/4 سپاهان ای پی آی    395 هزار تومان

لوله 1 اینچ سپاهان ای پی آی 675 هزار تومان

لوله 11/4 سپاهان ای پی آی  830 هزار تومان

لوله درزدار 11/2 ای پی آی  سپاهان 980 هزار تومان

لوله 2 اینچ ای پی آی سپاهان   1/480 میلیون تومان

لوله 21/2 اینچ ای پی آی سپاهان 1/650 میلیون تومان

لوله 3 اینچ ای پی آی سپاهان      1/910 میلیون تومان

لوله 4 اینچ ای پی آی سپاهان 2/550/000 میلیون تومان

قیمت های فوق آخرین قیمت نمایندگی لوله api سپاهان در تهران بوده و در طول زمان به احتمال فراوان دستخوش تغییرات زیادی میشود.

جدول وزن لوله گاز توکار سپاهان

جدول وزن لوله گاز توکار سپاهان به شرح زیر است. البته ممکن است در برخی موارد به دلیل تولید لوله های سفارشی به غیر از وزن های زیر, ضخامت و اوزان خاص دیگر هم در بازار موجود باشد.

جدول وزن لوله گاز توکار سپاهان apiدر صورت نیاز به مشاوره, دریافت پیش فاکتور و خرید با تهران پایپر, نمایندگی لوله api سپاهان در تهران تماس بگیرید.

 

اشتراک گذاری این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *