تعمیر پکیج جنت آباد ایران رادیاتور بوتان شبانه روزی

تعمیر پکیج جنت آباد ایران رادیاتور بوتان شبانه روزی

تعمیر پکیج جنت آباد

نصب , راه اندازی و تعمیر پکیج جنت آباد

تلفن : 09122437371-22533080 شبانه روزی

عیب یابی , رفع عیب و تعمیر پکیج شوفاژ دیواری ایران رادیاتور , بوتان , لورچ, تاچی ,گلدیران, ایساتیس, آریستون, بوش, فرولی, استانبول, گرم ایران, وایلانت, شوفاژکار, ایرفو, آماتیس, ایمرگاس و کلیه مارکهای موجود در بازار

اسیدشویی, رسوب زدایی پکیج و شستشوی مبدل پکیج , تعویض قطعات و لوازم پکیج شوفاژ دیواری, نصب , لوله کشی و راه اندازی پکیج دیواری , سرویس دوره ای و اولیه پکیج, سرویس راه اندازی تغییر فصل پکیج دیواری کلیه برندهای داخلی و خارجی.

تعمیر پکیج جنت آباد

نمایندگی تعمیر پکیج جنت آباد

شرکت خدمات تاسیسات گرمایشی تهران پایپر با نمایندگی تعمیرات پکیج ایران رادیاتور, بوتان, ودیگر برندهای داخلی در تمام طول شبانه روز و به صورت فوری در خدمت شماست.

عموما در یکی دو سال ابتدایی استفاده از پکیج کمتر نیاز به سرویس و تعمیر پیدا کند اما اگر به تدریج در اثر عملکرد دایمی خرابی های ریز و درشتی رخ میدهد, که اگر در زمان بندی های فصلی یک بررسی کلی شود ممکن است تا حد زیادی باعث کاهش خرابیها در آینده شود. چرا که با توجه به هزینه های زیاد تهیه و خرید قطعات یدکی پکیج ممکن است یک رفع عیب کوچک باعث افزایش ظول عمر پکیج دیواری شده و در عین حال شما معصل تعمیرات و راه اندازی پکیج دیواری کند.

پکیج شوفاژ دیواری هم درست مانند هر وسیله دیگری نیاز به مراقبت و سرویس دوره ای و فصلی دارد. هرچند که پکیج شوفاژ دیواری دستگاه کوچکی است, اما به خاطر کارکرد همیشگی و دایم که سیستم عملکرد پکیج داشته, علاوه بر تولید آب مصرفی به صورت مداوم و گرم کردن رادیاتور یا پخش کننده های گرمایشی را در فصول سرد, موجب کارکرد دایم و بالای دستگاه به خصوص در فصول سرد میشود.

سرویس پکیج جنت آباد

سرویس و تعمیر پکیج بهتر است توسط نمایندگی و افراد متخصص انجام شود. در محدوده منطقه جنت آباد شرکت خدمات تاسیساتی تهران پایپر با افراد متخصص اقدام به تعمیر پکیج شوفاژ دیواری کرده و خیال شما را از بابت رفع عیب پکیج مطیمن میسازد.

ما در زمینه تعمیر پکیج بوتان و ایران رادیاتور و همینطور پکیج های خارجی که کمتر سرویس کار پکیج به سمت تعمیر آنها میرود با تبحر در تعمیرکار های مجرب همه نوع پکیج دیواری را تعمیر میکنیم.

نمایندگی تعمیر پکیج ایران رادیاتور بوتان جنت آباد

نمایندگی تعمیر پکیج شوفاژ دیواری ایران رادیاتور و بوتان به صورت شبانه روزی آماده ارایه خدمات به این 2 نوع پکیج رایج  و البته برندهای دیگر ایرانی است. البته تفاوت چندانی بین تعمیر پکیج ایران رادیاتور , بوتان و مارک های دیگر داخلی و حتی خارجی وجود ندارد, اما به دلیل اینکه برخی قطعات پکیج های مختلف از لحاظ اندازه و سایز قابل استفاده در پکیج های دیگر نیست و الزاما بایستی قطعات یدگی همان برند برای تعمیر و سرویس پکیج استفاده شود, تهیه قطعات یدکی پکیج ایران رادیاتور و بوتان و بسیاری از مارکهای داخلی راحت تر است.

اگرچه در پاره ای  از موارد ممکن است , برای تعمیرات و راه اندازی پکیج نیاز به قطعه نباشد و با تعمیرات قطعات فابریک خود پکیج بشود, اقدام به سرویس و درست کردن پکیج نمود. از مهمترین سرویس هایی که پکیج دیواری نیاز دارد, شستشوی مبدل پکیج دیواری است که هرچند سال یکبار بایستی انجام شود.

به خاطر عبور حجم معینی آب از قسمتهای داخلی پکیج از یک سو و از طرف دیگر وجود آب حاوی املاح و سختی میباشد , این آب بر اثر بالارفتن درجه حرارت شروع به ته نشین کردن رسوبات کرده و در اکثر پکیجها پس از حدود 3 یا 4 سال موجب انسداد مبدل پکیج دیواری میشود. مبدل پکیج یک منبع مسی میباشد که از طریق تبادل گرمایشی بین آب مدار گرمایش و آب سرد, آب گرم مصرفی تولید میکند.

از این رو اسیدشویی مبدل پکیج با استفاده از اسید ویژه از جمله خدماتی است که یک سرویس کار پکیج باید در آن مهارت کامل داشته باشد. تعویض قطعاتی مانند فلوسوییچ , سنسور دود و هوا , شیر , شلنگ , شیر سه راهی و دیگر قطعات پکیج نیز از دیگر کارهایی است که یک سرویس کار پکیج انجام میدهد.

دلیل نشت آب از پکیج

دلایل متفاوتی مانند خرابی شیلنگ یا شیرهای پکیج و چکیدن از قطعاتی مانند محل اتصال به مبدل و حتی ترک خوردن مبدل پکیج دیواری را میتوان از دلایل نشتی آب از زیر پکیج عنوان نمود . در صورت نشتی از شلنگهای پکیج این مساله کاملا معلوم بوده  و در برخی موارد احیانا یک اورینگ یا واشر از شیر سراهی یا قطعاتی مانند شیرسراهی موجب این نشتی ها زیر پکیج شود.

در مواقع روبرو شدن با خرابیهای این چنینی فورا با یک شزویس کار پکیج تماس گرفته و نسبت به سرویس و تعمیر پکیج در محدوده جنت آباد شمالی جنوبی مرکزی میتوانید با یک تلفن از ما درخواست سرویس کار فوری پکیج کنید تا در اسرع وقت در خدمت شما باشیم.

اشتراک گذاری این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *