تعمیر پکیج مرزداران سرویس شوفاژ دیواری ایران رادیاتور بوتان شبانه روزی

تعمیر پکیج مرزداران سرویس شوفاژ دیواری ایران رادیاتور بوتان شبانه روزی

تعمیر پکیج مرزداران

عیب یابی , رفع عیب و تعمیر پکیج مرزداران

تلفن : 09122437371-22533080 تمام ایام هفته شبانه روزی

نصب , لوله کشی و راه اندازی پکیج شوفاژ دیواری

رسوب زدایی و شستشوی مبدل پکیج دیواری , سرویس تعویض و تعمیر قطعات پکیج

سرویس راه اندازی زمستانی و تابستانی پکیج دیواری کلیه پکیج های داخلی و خارجی

نمایندگی تعمیر پکیج شوفاژ دیواری ایران رادیاتور , بوتان , ایساتیس , ,گلدیران,  لورچ , ایمرگاس , بوش , پکیج دیواری وایلان, پکیج  گرم ایران,  آریستون, ایساتیس ,  شوفاژ کار ,  تاچی , ایرفو , آماتیس , استانبول و دیگر مارکهای پکیج شوفاژ

تعویض فلوسوئیچ پکیج , شلنگ و شیر , شیرسراهی , مبدل و دیگر لوازم معیوب پکیج

تعمیر پکیج مرزداران

نمایندگی تعمیر پکیج دیواری مرزداران

معمولا در سالهای نخست استفاده از یک پکیج نو شاید کمتر احتیاج به سرویس و تعمیر پیدا کند اما اگر ترتیبی اتخاذ شود که به صورت سالانه یک چک کلی شود ممکن است تا حد زیادی باعث کاهش هزینه در آینده شود . چرا که با وجود مخارج گران قیمت تهیه و خرید قطعات یدکی پکیج ممکن است یک رفع عیب کوچک موجب بالارفتن ظول عمر پکیج دیواری شود .

پکیج شوفاژ دیواری هم درست مثل دیگر ماشین آلات نیاز به نگهداری و سرویس دوره ای و سالانه دارد . هرچند که پکیج شوفاژ دیواری خیلی دستگاه پیچیده ای نیست اما به علت کارکرد مداوم و خودکاری که سیستم عملکرد پکیج دارد, هم وظیفه تولید آب مصرفی درتمام طول سال و هم اینکه گرمایش محیط را در فصول سرد  برعهده دارد که  این عملکرد دو منظوره موجب کارکرد دایم و بالای دستگاه به خصوص در فصول سرد میشود .

سرویس فصلی علاوه بر اینکه میتواند از کار افتادن و نیاز به تعمیر پکیج جلوگیری کند میتوان باعث افزایش طول عمر و کاهش مصرف گاز , برق و حتی آب شود. یکی از موارد شایع در خرابی پکیج ها سرد شدن آب مصرفی پکیج است که معمولا به دلیل احاطه شدن مبدل پکیج بوده و بایستی هرچند سال یکبار شستشو شود.

نمایندگی پکیج ایران رادیاتور مرزداران

شرکت تهران پایپر یکی از موسسه هایی است که به صورت 24 ساعته دارای سرویس کاران آماده برای اعزام به منطقه مرزداران میباشند . خدمات ما علاوه بر ارایه خدمات به سایر برندهای پکیج اعزام تعمیرکار دوره دیده در نمایندگی پکیج ایران رادیاتور و دیگر مارکهای پکیج ایران و خارجی است .

نمایندگی پکیج بوتان مرزداران

هرچند که تمایز آشکاری بین تعمیرات پکیج ایران رادیاتور و بوتان وجود نداشته اما به دلیل اینکه این 2 برند مشهور طرفداران بسیاری را در بین برندهای مورد استفاده دارند , تهیه و خرید قطعات آنها راحت تر بوده و  سرویس پکیج های فوق را برای مالک و سرویس کار پکیج راحت تر میکند . اما در مورد رویه  کارکرد , استفاده و  راه اندازی پکیج دیواری هیچ تفاوت عمده ای وجود ندارد .

سیستم کاربری اکثر پکیجهای دیواری با هم یکسان بوده و فقط شکل قطعات و اندازه آنها ممکن است با یکدیگر تفاوت داشته باشند . از جمله پکیجی که طرفداران بسیاری در بازار ایران دارد و از قدیمی ترین پکیجها محسوب میشود پکیج شوفاژ دیواری بوتان است که تعمیرات آنها را میتوانید از خدمات سرویس و تعمیر پکیج بوتان مرزداران درخواست نمایید.

اشتراک گذاری این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *