سرویس کولر بلوار دریا تعمیر کولر آبی و گازی

سرویس کولر بلوار دریا تعمیر کولر آبی و گازی

سرویس کولر بلوار دریا

نصب , تعمیرات , راه اندازی و سرویس کولر بلوار دریا

تلفن : 09122437371 – 22533080 شبانه روزی

نصب , راه اندازی , عیب یابی , سرویس و تعمیر کولر آبی و گازی اسپلیت و داکت اسپلیت

شارژ گاز کولرگازی اسپلیت , عیب یابی و رفع ایرادات اسپلیت تعمیرات پنل داخلی و یونیت خارجی کولر گازی

نصب و تعویض قطعات کولر آبی و سلولزی , موتور کولر , پمپ , برزنت , پوشال , یاتاقان,شناور نصب سایبان کولر , لوله کشی درین کولرگازی کابل کشی برق کولر اسپلیت.

سرویس کولر بلوار دریا

تعمیر و سرویس کولر بلوار دریا

تعمیر و سرویس کولر رابطه مستقیم با یکدیگر دارند. در آغاز فصل گرما برای اینکه کیفیت باد کولر افزایش پیدا کند , هم کولر آبی و هم کولر گازی را بایستی یک چک و سرویس و راه اندازی اولیه نمود . این کار باعث میشود که حتی در صورت سالم بودن کولر نیز عمر قطعات کولر افزایش پیدا کند و هم اینکه کیفیت هوای تولید شده بیشتر میشود. ارایه کلیه خدمات سرویس کولر سعادت آباد, بلوار دریا با تماس بگیرید.

سرویس کولر آبی بلوار دریا

یک سرویس کار کولر آبی اضافه براینکه با آشنایی با  قطعات و مهارت در باز و بسته کردن آنها بوده , بایدکه  در عیب یابی و رفع خرابیهای احتمالی قطعات برقی و مکانیکی کولر نیز دست یافته باشد.

ممکن است که خیلیها مدعی تسلط بر سرویس کولر آبی باشند و ممکن است  هم در وضعیت عادی از پس کار برآید اما درمواقعی که کار خرابی کولر کم سخت میشود دچار مشکل میشود, خصوصا در مواقعی که سیم کشی کولر دچار مشکل میشود.

تعمیر و سرویس کولر آبی بلوار دریا هر چند که کار راحتی به نظر میرسد بایستی با نهایت صبر و حوصله انجام شود.

تمیز کردن و شستشوی کولر و قطعات آن و زدودن گردو غبار از لوازم کولر از ارکان اصلی سرویس کولر آبی میباشد. سرویس و روغنکاری لوازم مکانیکی کولر آبی شامل یاتاقان , و اطمینان داشتن از صحت کارکرد و سلامت لوازمی مانند

تسمه , پولی , پروانه  و سایر قطعات کولر ابی نیز باید در مرحله بعدی انجام شود. سرویس کولر بلوار دریا تست کردن  , موتور کولر ابی ,واتر پمپ و سیستم برق کولر.

تعویض پوشال , چکاب شیر کولر , فلوتر کولر , شلنگها و لوله های آب کولر و قطعات چرخه انتقال باد مانند , کانال , دریچه , برزنت و حلزونی کولر نیز باید سرویس شوند.

برای هماهنگی جهت تعمیر و سرویس کولر شهرک غرب؛ سعادت آباد و بلوار دریا با تلفن یا واتساپ در ارتباط باشید.

سرویس کولر گازی بلوار دریا

سرویس کولر اسپلیت گازی برای بالا بردن بهروری کولر و کم کردن مصرف انرژی بسیار موثر است. در سرویس اسپلیت ابتدا فلیترهای پنل داخلی تعویض یا تمیز شده و سپس به نظافت فین ها و کویل های کولر گازی که نقش تبادل کننده سرما با محیط را دارند میپردازیم .

با نظافت قطعات تبادلی کولر گازی تبادل خنکی بهتر انجام شده و بازدهی کولر گازی تا حدود زیادی افزایش می یابد. در صورت نیاز بایستی گاز کولر گازی هم شارژ شود.

در صورت نیاز به سرویس و تعمیر کولر آبی شبانه روزی در محدوده بلوار دریا با ما تماس بگیرید.

اشتراک گذاری این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *