لیست قیمت پوش فیت نیوفلکس

لیست قیمت پوش فیت نیوفلکس

لیست قیمت پوش فیت نیوفلکس

در این نوشته ضمن آشنایی با لیست قیمت پوش فیت نیوفلکس به بررسی مزایا و نحوه خرید پوش فیت نیوفلکس میپردازیم.

برای استعلام قیمت و دریافت پیش فاکتور فوری با ما تماس گرفته و برای مشاهده و دانلود لیست قیمت پوش فیت نیوفلکس بر روی لینک زیر کلیک کنید.

new_flax_b

لوله های پوش فیت مدرن ترین دستاورد در زمینه لوله های پلیمری فاضلابی محسوب شده و به دلیل اینکه ساختمان های فعلی نزدیک به 50 سال طول عمر دارند, استفاده از این لوله های با کیفیت میتواند, این ویژگی را به همراه داشته باشد که طول عمر لوله کشی فاضلاب نیز همگام با بنای ساختمان باشد.

خوشبختانه از لحاظ تکنولوژی و پیش نیازهای لازم, کشور ما شرایط خوبی برای تولید لوله اتصالات داشته و در زمینه تولید لوله اتصالات پوش فیت نیز برندهای متعددی وجود دارند.

لوله اتصالات پوش فیت معمولا از جنس پلی پروپیلن بوده و نحوه اتصال آنها دلیل نامگذاری این نوع لوله اتصالات هستند. در محل اتصال لوله و اتصالات پوش فیت به یکدیگر یک سمت از طرفین سوکت ارینگ دار بوده و سمت دیگر لوله یا اتصال به شکل کنیک شده داخل سوکت شده و آب بندی توسط ارینگ میشود. برای جلوگیری از خروج لوله و اتصالات از یکدیگر بایستی لوله و اتصالات بنا به استانداردهای لازم بست کاری و ساپورت بندی شوند. انعطاف پذیری, مقاومت فیزیکی و شیمیایی و کیفیت خوب لوله کشی پوش فیت در برابر لرزش و تکانه های ساختمانی از محاسن این نوع لوله اتصالات نسبتا جدید است.

یکی از برندهای مطرحی از زمان ظهور لوله های پوش فیت در کشور اقدام به تولید لوله و اتصالات با کیفیت پوش فیت نموده است, لوله پوش فیت نیوفلکس است. نیوفلکس از محصولات گروه صنعتی گیتی پسند( گیتی کالا) اصفهان است که در بین 5 برند برتر تولیدکننده لوله های پوش فیت در ایران قرار دارد.

در ادامه به بررسی لیست قیمت نیوفلکس میپردازیم.

لیست قیمت پوش فیت نیوفلکسلیست قیمت پوش فیت نیوفلکس

لیست قیمت پوش فیت نیوفلکس دارای لوله و اتصالات متفاوت در انواع مختلف و سایزبندی های متنوع فاضلاب است.

برای مقایسه نیوفلکس با پلیران میتوانید لیست قیمت پوش فیت پلیران را نیز مطالعه کنید.

لیست قیمت نیوفلکس شامل سه نوع پوش فیت سایلنت,  نوع B  و نوع BD میباشد. لوله های نیوفلکس در دو مدل یکسر سوکت و دوسرسوکت از سایز 50 تا 160 تولید میکند. یکی از ویژگی های منحصر به فرد پوش فیت نیوفلکس تولید لوله پوش فیت سایز 63 است که تنها تولیدکننده پوش فیت با این قطر است.

نوع B پوش فیت مخصوص لوله کشی روکار و نوع BD پوش فیت برای لوله کشی توکار و مدفون استفاده میشود. پوش فیت سایلنت نیز برای هر دو مورد قابل استفاده بوده و مزیت مضاعف آن بی صدا بودن آن است. قیمت پوش فیت نیوفلکس نوع B که بیشتر برای ونت و ناودانی استفاده میشود, از دو نوع دیگر ارزان تر بوده و قیمت پوش فیت سایلنت نیوفلکس نسبت به دو نوع دیگر بیشتر است. با این حال به طور کلی لیست قیمت پوش فیت نیوفلکس قیمت های منطقی و رقابتی در قیاس با برندهای دیگر را داشته و در عین کیفیت بالا مناسب هستند.

لیست قیمت پوش فیت نیوفلکس در چهار لیست مجزا شامل لیست قیمت پوش فیت نیوفلکس نوع B , نوع BD , پوش فیت سایلنت و ابزارآلات نیوفلکس منتشر شده و مبنای خرید و فروش لوله و اتصالات در نمایندگی پوش فیت نیوفلکس است.

لوله های پوش فیت در سایزهای 50, 63, 75 , 90, 110, 125 و 160 است و جزو تنها تولیدکنندگانی است که لوله پوش فیت 63 و 90 که معادل آنها در لوله های پلیکا وجود دارند, تولید میشوند.لوله های در دو نوع دوسرسوکت و یکسرسوکت بوده و  در طول 15 سانتیمتری, 25 سانتیمتری, 50, 100 , 200 و 300 سانتیمتری تولید میشوند.

اتصالات نیوفلکس شامل بوشن یا رابط, زانوی 45 و 87 درجه, زانو 45 و 87 درجه ونت دار, تبدیل خارج از مرکز, سه راهی 45 و 87 درجه مساوی , سه راهی 45 و 87 درجه تبدیلی, درپوش و دریچه بازدید, سیفون یا شترگلویی در چند مدل با درپوش و لوله بلند و کوتاه, عصایی پشت بام و بست های نیوفلکس در سایزهای مختلف از محصولات اصلی نیوفلکس در هر سه مدل هستند که به طور مستمر در حال کنترل کیفیت بوده و بعضا در حال ابداع و ساخت اتصالات مورد نیاز هستند.

نمایندگی پوش فیت نیوفلکس

فروشگاه لوله و اتصالات تهران پایپر, یکی از نخستین و اصلی ترین نمایندگی پوش فیت نیوفلکس است که در دو شعبه واقع در محدوده بازار خیابان خیام و محدوده شمس آباد بنی هاشم با ارایه مناسب ترین قیمت ها در کنار دیگر ملزومات تاسیساتی از نمایندگی های پرفروش محصولات گیتی پسند است.

کابردهای پوش فیت نیوفلکس

نیوفلکس به دلیل قیمت مناسب, وزن سبک و کیفیت بالا در موارد بسیاری قابل استفاده است, از جمله میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • لوله کشی فاضلاب ساختمان های مسکونی, تجاری و اداری
  • لوله کشی ونت, ناودانی و آب باران
  • لوله کشی هواکش و تهویه مطبوع
  • لوله کشی های فاضلاب و پساب های صنعتی
  • لوله کشی فاضلاب شهری اگو
  • لوله کشی کشاورزی و آبرسانی غیر تحت فشار

ویژگی های پوش فیت نیوفلکس

لیست قیمت پوش فیت نیوفلکس موجب شفافیت قیمت کالا و انتخاب راحت تر برای تهیه اقلام لوله و اتصالات فاضلابی میشود. در کنار این مزیت  در بخش فروش, در بحث فنی مزایای زیر را میتوان از محاسن پوش فیت نیوفلکس دانست.

  • تنوع لوله و اتصالات ارایه شده از لحاظ سایز و شکل لوله و اتصالات
  • دپوی مناسب, وجود نمایندگی های متعدد و قابل دسترس بودن
  • قیمت مناسب و مقرون به صرفه بودن
  • مقاومت فیزیکی در برابر فشار و ضربات فیزیکی
  • استحکام مناسب در برابر مواد شیمیایی, اسیدها و بازها
  • سطح داخلی صیقلی و صاف برای جلوگیری از رسوب گرفتگی
  • عدم نیاز به چسب و آب بندی کامل با ارینگها
  • سهولت اجرا و محاسبات عملیاتی
  • تحمل دمای بالا و پایین و عدم تغییر شکل در شرایط متفاوت
  • وزن سبک و حمل و نقل آسان
  • ضدحریق و کندسوز بودن

در پوش فیت نیوفلکس و به طور کلی تمامی انواع پوش فیت ها, فرا از کیفیت بدنه خود لوله و اتصالات, کیفیت ارینگ ها در آب بندی نقش اصلی را پیدا کرده و در کنار این مساله اجرای صحیح و و بست کاری نیز در کیفیت نهایی لوله کشی موثر است.

کاتالوگ نیوفلکس

کاتالوگ نیوفلکس شامل کلیه اندازه و مشخصات فنی لوله و اتصالات پوش فیت نیوفلکس است. 

کاتالوگ نیوفلکس

اشتراک گذاری این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *