سرویس کولر سعادت آباد تعمیر کولر آبی و گازی

سرویس کولر سعادت آباد تعمیر کولر آبی و گازی

سرویس کولر سعادت آباد

نصب , تعمیرات و سرویس کولر سعادت آباد

تلفن : 09122437371 -22533080 کولر آبی و کولر گازی

راه اندازی, سرویس و تعمیر کولر آبی و سلولزی

عیب یابی و تعمیر کولر گازی اسپلیت

سرویس و شارژ کولر گازی اسپلیت

کابل کشی و لوله کشی کولر گازی

تعویض موتور کولر ابی , رفع عیب  علت کار نکردن موتور کولر آبی و قطعات مربوطه

نصب, تعویض و تعمیر پمپ کولر آبی , پوشال , برزنت , شناور و سایر قطعات کولرابی و کلیه خدمات لوله کشی و تاسیساتی در محدوده سعادت آباد و اطراف

تعمیر سرویس کولر سعادت آباد
سرویس کولر سعادت آباد

سرویس کولر آبی سعادت آباد

سرویس کولر آبی در شروع فصل یک امر لازم و اجتناب ناپذیر میباشد. تعویض پوشال و از بین بردن کثیفی ها و آلودگیهای کولر هم موجب کاهش حساسیت های تنفسی شده و هم راندمان کولر را بالا میبرد و در عین حال خنکی بیشتری نصیب شما خواهد شد. شما اگر بهترین کولر آبی را هم به صورت دوره ای سرویس و روغن کاری نکنید در طول مدتی کمی به یک آهن پاره تبدیل میشود. کولر مانند هر وسیله دیگری نیاز به نگهداری صحیح دارد.

تعویض پوشال کولر آبی به صورت سالانه علاوه بر بهبود عملکرد کولر یک بوی مطبوع و دوست داشتنی تولید کرده, که همراه خنکی آن, یک حس آرامش به انسان دست میدهد.

روغن کاری یاتاقان های کولر هم موجب روان کار کردن کولر و افزایش طول عمر موتور و قطعات مکانیکی کولر آبی میشود.

چک کردن قطعات کولر, سیم کشی برق و تنظیم کردن برخی قطعات نیز باعث بهتر شدن عملکرد کولر خواهد شد. تنظیم شیر و شناور کولر در بهبود مصرف آب و تنظیم تسمه در انتقال مناسب نیروی موتور کولر به حلزونی نقش مهمی ایفا خواهد کرد.

با سرویس کولر آبی در حین اینکه از مزایای باد خنک برخوردار میشوید از خرابیهای کولر نیز تا حد زیادی کاسته میشود. عدم سرویس کولر آبی میتواند باعث بروز آلودگی, کاهش راندمان کولر, ایجاد سرو صدای زیاد, افزایش مصرف آب و برق و احتمالا صدمه به دیگر قطعات کولر و حتی محیط اطراف میشود.

سرویس کولر آبی میدان کاج سرو
سرویس کولر آبی سعادت آباد

تعمیر کولر آبی سعادت آباد

برای تعمیر کولر آبی بایستی عیب یابی در دستور کار قرار بگیرد. البته برخی از خرابی های کولر علت واضح و مشخصی داشته و بدون داشتن تخصص نیز میتوان این اشکالات را تشخیص داد. نشتی آب از شلنگ , شیر و کفی کولر از عیوبی است که کاملا دلیل معینی دارند. اما برخی از کمبودهای کولر مانند قدرت کم کولر, خنک نبودن کولر , بوی بد کولر و سر و صدای آن ممکن است نیاز به کمی بررسی و البته تجربه کافی در تشخیص علت دقیق داشته باشد.

قدرت کم کولر احتمالا عللی شامل خرابی و نقص در موتور کولر, پاره شدن برزنت کولر, رگلاژ نبودن تسمه کولر و عدم مکش مناسب هوا در کولر باشد. رفع عیب موتور کولر آبی, ترمیم یا تعویض برزنت کولر و رگلاژ نمودن تسمه کولر از جمله موارد تعمیر کولر آبی سعادت آباد است.

خنک نبودن باد کولر نیز به دلیل این است که پوشال های کولر به اندازه کافی خیس نشده یا اصلا آبی به آنها نمیرسد. این مشکل نیز به دلایلی همچون خراب شدن پمپ آب کولر, سوراخ بودن و نشتی از کفی کولر, بسته یا خراب بودن شیر, شلنگ یا شناور کولر است. البته در برخی مواقع مسدود شدن لوله و شلنگ های آبرسانی کولر نیز میتواند مانع از رساندن آب به ناودانی آبریز کولر و در نتیجه خیس نشدن کولر ها شود.

کار نصب کلید برق کولر و سیم کشی کولر آبی نیز یک مقدار تخصصی تر بوده و نیاز به تجربه در عیب یابی و نصب لوازم برقی کولر دارد.

نصب ,جابجایی , لوله کشی , سیم کشی,  تعویض کفی کولر , راه اندازی , تعمیر و سرویس کولر آبی و گازی اسپلیت به سعادت آباد , میدان کاج , میدان و چهارراه سرو , میدان کتاب بوستان بلوار دریا , پاکنژاد , علامه جنوبی شمالی بلوار فرهنگ , بیست و چهار متری, کوی فراز , شهرک بهرود, بوعلی , مخابرات, آسمان, فرحزاد , کوهستان و اطراف

تعمیر کولر گازی سعادت آباد

سرویس سالیانه کولر گازی علاوه بر بالابردن کیفیت باد کولر, طول عمر کولر را نیز بیشتر میکند. شستشوی کویل ها و فینها , شستشو و تعویض فیلتر از کارهایی است که حتما بایستی انجام شود . معمولا سرویس کولر گازی اسپلیت با ترتیب زیر صورت میگیرد.

– ابتدا برق کولر گازی را چک کرده و سپس قطع میکنیم تا سرویس را انجام دهیم.

– شستشوی کامل کندانسور , کویل , فین و فیلترهای کولر گازی

– نظافت پنل کولر گازی

– چک کردن درین کولرگازی

– تمیز کردن سنسورهای حرارتی اسپلیت

– تست میزان گاز و در صورت نیاز شارژ و وکیوم کولرگازی

– چک کردن میزان آمپر ورودی به دستگاه

_ چک کردن کمپرسور و یونیت خارجی

نصب کولر سعادت آباد

نصب کولر آبی باید در کمترین فاصله ممکن از محل صورت گیرد. وجود سایه بان در روی کولر و هوادهی مناسب نیز از پارامترهای مهم در نصب کولر آبی است .

در ضمن به علت مکش هوای اطراف به داخل کولر , کولر آبی باید در جایی به دور از لوله های فاضلاب و سایر هواکش های نصب شود تا بوی نامطبوع با داخل اتاق رسوخ نکند.

برای نصب کولر گازی نیز باید پنل داخلی در سالن پذیرایی و اتاق و در جایی نصب شود که نور مستقیم آفتاب به آن نتابد و در نزدیکی محل پخت و پز و آشپزخانه نیز نباشد.

زیرا گرما و آلودگی به شدت بر عملکرد کولر گازی تاثیر منفی خواهند گذاشت. یونیت خارجی و کمپرسور کولر گازی نیز در محلی نصب شوند که نور خورشدی به آن نتابد و هوادهی مناسبی دراطراف آن برای خنک شدن وجود داشته باشد.

جهت درخواست کلیه تعمیر و سرویس کولر آبی و گازی و کلیه خدمات تاسیساتی سعادت آباد با ما تماس بگیرید.

اشتراک گذاری این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *