اخرین لیست قیمت بی تی اس

اخرین لیست قیمت بی تی اس

اخرین لیست قیمت بی تی اس

در این نوشته به بررسی اخرین لیست قیمت بی تی اس خواهیم پرداخت. لوله اتصالات بی تی اس BTS یا بهتراشان صنعت یکی از برندهای مطرح تولیدکننده لوله و اتصالات پنج لایه است و میتوان گفت که تنها برند مشهوری است که به شکل تخصصی فقط به تولید لوله و اتصالات پنج لایه پرداخته و از صفر تا صد پروسه تولید در داخل این مجموعه شکل میگیرد.

شرکت بهتراشان سپاهان( بی تی اس) دارای اولین دارنده علامت استاندارد ملی ایران در تولید اتصالات برنجی لوله های پنج لایه بوده, و از بزرگترین تولید کنندگان اتصال و شیرآلات برنجی است. این شرکت با استفاده از تکنولوژی مدرن و خطوط تولید مجهز قادر به تولید بسیاری از قطعات برنجی جهت رفع نیاز صنایع مختلف میباشد.

شرکت لوله و اتصالات بهتراشان صنعت یکی از  سازندگان مطرح لوله و اتصالات پنج لایه است که نزدیک به 27 سال پیش با ورود لوله و اتصالات پنج لایه به کشور با ساخت اتصالات برنجی پرسی و کوپلی کار خود را در این زمینه شروع و به تدریج تولید لوله های پنج لایه را هم در دستور کار خود قرار داده و در حال حاضر لیست قیمت لوله و اتصالات بی تی اس, یک سبد کامل از محصولات لوله و اتصالات 5 لایه را به بازار ارایه میکند. کیفیت اتصالات لوله های بهتراشان به اندازه ای با کیفیت است, که بسیاری از برندهای دیگر برای صرفه جویی و اقتصادی شدن سیستم تولید, سفارشات خود را به این کارگاه تولیدی داده و در حال حاضر این شرکت با گسترش حجم تولید یکی از تولیدکنندگان مطرح در این زمینه به شمار میرود.

هرچند که شرکت لوله اتصالات بهتراشان صنعت تبلیغات رسانه ای چندانی ندارشته,اما به دلیل کیفیت بالای اقلام تولیدی و همچنین تولید مداوم و جوری جنس در بازار در حال حاضر بخشی از تقاضای فروش لوله اتصالات پنج لایه در اختیار دارد. به همین علت تهران پایپر در همان ابتدا اقدام به دریافت نمایندگی لوله bts بهتراشان در تهران نموده تا بتواند سبد فروش خود را تکمیل کند. در ادامه به بررسی جزییات اخرین لیست قیمت بی تی اس خواهیم پرداخت.

اخرین لیست قیمت بی تی اساخرین لیست قیمت بی تی اس شامل چه مواردی است؟

لیست لوله اتصالات پنج لایه بی تی اس شامل لوله پنج لایه از قطر 16 تا سایز 110 و اتصالات تا سایز 63 بوده که اتصالات تا قطرهای بیشتر به صورت پرسی و اتصالات کوپلینگی تا سایز 32 موجود  است. از سایز 40 به بالا اتصالات فیتینگ یا رزوه ای در مدل کلمپی تولید میشوند.

انواع زانو پرسی, بوشن پرسی, سراهی مساوی پرسی, سه راهی تبدیل پرسی, زانو یکسردنده پرسی صفحه دار و خاردار دیواری, زانو توپیچ یا چپقی پرسی, تبدیل پرسی تا سایز بالا از اتصالات پرسی بوده و اتصالات کوپلی هم شامل زانو یک سر کوپلی, بوشن مساوی کوپلی, سه راه کوپلی , زانو مساوی کوپلی, روپیچ کوپلی, توپیچ کوپلی, سراهی یک سردنده کوپلی 90 و 180 و دیگر اتصالات مصرفی تا سایز 32 در نمایندگی لوله bts موجود میباشند.

در ادامه اخرین لیست قیمت بی تی اس یا بهتراشان صنعت را مشاهده میکنید. لازم به ذکر است که به دلیل نوسانات بازار همواره بایستی منتظر تغییرات قیمتی بوده و از این رو برای دریافت لیست قیمت به روز بهتراشان با ما تماس بگیرید.

کاربرد لوله اتصالات پنج لایه بی تی اس

همانطور که در اخرین لیست قیمت بی تی اس مشاهده کردید, تنوع سایز و مدل اتصالات باعث شده که در بخش های مختلفی تاسیسات ساختمانی و صنعتی از لوله های بی تی اس استفاده شود. مقاومت مناسب, طول عمر بالا, قیمت اقتصادی, عدم تاثیر بر روی خصوصیات فیزیکی و شیمیایی آب و دیگر سیالات باعث شده که این نوع لوله های با کیفیت کاربردهای زیادی داشته باشند که از جمله میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. لوله کشی آب سرد و گرم مصرفی
  2. لوله کشی پکیج و رادیاتور شوفاژ
  3. آبرسانی صنعتی
  4. لوله کشی استخر
  5. لوله کشی موتورخانه
  6. صنایع داروسازی
  7. صنعت مواد غذایی

یکی از بهترین گزینه های کاربردی برای لوله کشی پکیج, شوفاژ و گرمایش از کف را میتوان لوله اتصالات بهتراشان دانست.

در صورت نیاز به دریافت پیش فاکتور و اخرین لیست قیمت بی تی اس با تهران پایپر نمایندگی bts تماس بگیرید.

اشتراک گذاری این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *