اجرا و تعمیرات لوله کشی گاز هروی

اجرا و تعمیرات لوله کشی گاز هروی

لوله کشی گاز هروی

اجرا و تعمیرات لوله کشی گاز هروی

تلفن: 09122437371-22533080 بدون تعطیلی و فوری

اجرا و تعمیر لوله کشی گاز خانگی و تجاری, اصلاح مسیر لوله گاز, انتقال لوله و جابجایی کنتور و علمک گاز, انشعاب گیری از لوله های فرعی و اصلی برای گازکشی آشپزخانه, پکیج, بخاری, آبگرمکن, مشعل موتورخانه, لوله کشی گاز مغازه و اماکن تجاری, رستوران, فست فود, مراکز پخت غذا, کور کردن و انسداد لوله های گاز بلااستفاده, جوشکاری لوله های آتش نشانی, ساخت و تعمیر کلکتور موتورخانه و کلیه خدمات جوشکاری لوله کشی گاز میدان هروی , ساقدوش, حسین آباد, وفامنش, افتخاریان, مکران و محدوده اطراف به صورت فوری توسط اکیپ مجرب لوله کشی گاز ساختمان.

لوله کشی گاز هرویخدمات لوله کشی گاز میدان هروی

برای اجرای لوله کشی گاز بناهای در حال احداث, نخست باید, به یک پیمانکار لوله کشی گاز دارای تاییدیه مراجعه نموده و یک قرار داد مکتوب شود. بعد از آن به سازمان نظام مهندسی رفته و با ارایه مدارک مالیکیت و مجوزهای لازم , مراحل اداری و پیش نقشه به آن اداره مسوال ارایه شده و پس از تایید نقشه و شرایط و معرفی ناظر لوله کشی گاز ساختمان, کار اجرایی و عملیات لوله کشی گاز در ساختمان کلید میخورد. 

گازکشی ساختمانی به دو شکل لوله کشی گاز زیرکار و روکار اجرا میشود. هر یک از انواع لوله کشی گاز تابع قوانین سازمان مهندسی هستند که بایستی اجرا و کلیه جزییات از خرید لوازم تا سایز لوله کشی گاز تشریح شده اند. 

برای لوله کشی گاز توکار بایستی از لوله گاز مانیسمان یا لوله گاز api و اتصالات مانیسمان استفاده شود. قیمت لوله بدون درز نسبت به قیمت لوله گاز api در حدود 10 تا 15 درصد گران تر است. شیرآلات استفاده شده نیز استاندارد و معمولا از اجناس ساخت داخل کشور هستند.

لوله کشی گاز روکار را میتوان با لوله های درزدار و اتصالات درزدار استاندارد نیز انجام داد. اما تمام انواع شیرگازی و دیگر تجهیزات جانبی لوله کشی گاز بایستی استاندارد باشند. بهترین مارک برای لوله کشی گاز روکار, لوله درزدار سپاهان و سپنتا است.

در حین اجرای لوله کشی گاز بایستی کلیه جزییات از قبیل عایق کاری و بست کاری لوله کشی رعایت شده و در حین اجرا و در پایان لوله کشی, ناظر لوله کشی گاز بازرسی های لازم را انجام داده و در صورت عدم وجود مشکل, مهر تایید را بر حسن اجرای لوله کشی گاز محدوده میدان هروی خواهد زد.

خرده کاری لوله کشی گاز

شاید در بسیاری از زمینه ها از جمله لوله کشی آب و غیره, افراد به اصطلاح آچار به دست, بتوانند, تا حدی از پس کارهای خرده کاری برآیند, اما به دلیل نیاز به دقت و مهارت فراوان و خطرات جانی و خسارت های مالی, نمیتوان حتی جزیی ترین کار گازکشی را به دست افراد ناشی  و بی تجربه سپرد. 

از جمله خدمات پردرخواست لوله کشی گاز در هروی, تقاضای تعمیرات و خرده کاری های لوله کشی گاز است که بایستی با رعایت اصول قانونی انجام شود. این ریزه کاریها و جابجایی ها معمولا بدون دریافت مجوز انجام میشوند, چرا که گرفتن اجازه قانونی برای یک کار کوچک, کمی وقت گیر بوده و شاید اصلا چنین مجوزی نداده و هم کارفرما و هم تعمیرکار گازکشی  از اجرای کار همراه با روند اداری کمی اجتناب میکنند.

انسداد لوله گاز روشنایی و دیگر لوازم گازسوز مانند بخاری و آبگرمکن و…, تغییرات احتمالی و جابجایی لوله گاز اجاق گاز آشپزخانه و پکیج,انشعاب گیری های فرعی, جابجایی کنتور گاز خانگی و مغازه ها, لوله کشی گاز رستورانها و فست فودها برای نصب لوازم گازسوز از سرویس های گازکشی در رنج خرد کاری هستند, که تقاضای بیشتری دارند.

قیمت لوله کشی گاز

هزینه گازکشی در ساختمان های در حال بنیان, غالبا به شکل چکی و یا واحدی و کمتر به صورت متری توافق میشود. البته برای پروژه های ساختمان بسیاری بزرگ ممکن است که قیمت متری نیز مطرح شود, اما به صورت کلی گازکشی ساختمان به شکل واحدی با لوله اتصالات و تمام شده و یا بدون لوازم انجام میشود.

اجرت خرده کاری لوله کشی گاز نیز به همین شکل بسته به متراژ, سایز, پیچ و خم و سختی کار قبل از شروع کار طی میشود. در حال حاضر دستمزد لوله کشی گاز برای کمترین کار مانند کور کردن یا اصلاحات کوچک لوله کشی گاز آشپزخانه در حدود 600 هزار تومان تا 1 میلیون تومان بسته به شرایط و سایز لوله کشی گاز هزینه دارد. برای برآورد دقیق و تخمین لوله کشی گاز و در خواست خدمات لوله کشی گاز هروی با ما تماس بگیرید.

اشتراک گذاری این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *