تعمیر و سرویس کولر فرجام آبی و گازی

تعمیر و سرویس کولر فرجام آبی و گازی

سرویس کولر فرجام

نصب , تعمیرات و سرویس کولر فرجام تعمیر کولر آبی و گازی

تلفن : 22533080-09122437371 بدون تعطیلی و شبانه روزی

نصب , تعمیرات , راه اندازی و سرویس کولر گازی اسپلیت و کولر آبی

عیب یابی , رفع عیب و تعمیرات کولرگازی اسپلیت , کلیه برند ها و مدلهای کولرگازی

لوله کشی اسپلیت و درین کولر

جابجایی  اسپلیت , کابل کشی و سیم کشی برق کولر گازی

شارژ گاز کولر گازی , وکیوم گاز اسپلیت

سرویس و روغن کاری کولر آبی سلولزی , تعویض موتور کولر, پمپ کولر, پوشال , شناور , یاتاقان , تصب سایبان کولر و مابقی لوازم کولر

تعمیر و سرویس کولر فرجام

تعمیر کولر فرجام

اعزام سرویس کار و تعمیرکار کولر با ارایه خدمات کولر آبی و کولر گازی اسپلیت به مناطق تعمیر کولر فرجام , خیابان فرجام شرقی و غربی , میدان صد , علم و صنعت , دلاوران , هنگام , نیرودریایی , اوقاف , دردشت, حیدرخانی , چهارراه خاور , سراج و محدوده مناطق و محله های  اطراف

سرویس کولر آبی فرجام

سرویس کولر آبی فرجام معمولا در ابتدای فصل گرما که اواخر فروردین ماه و اردیبهشت آغاز میشود صورت میگیرد.

هدف از سرویس کولر آبی افزایش بازدهی خنکی , زدودن آلودگیهای کولر و بالا بردن طول عمر کولر میباشد. برای این کار نخست برق کولر را قطع میکنیم تا در طول سرویس خطری متوجه سرویسکار نشود.

در مرحله بعد با بازکردن دربهای جانبی کولر اقدام به شستشوی کف و دربهای کولر کرده و در صورت نیاز پوشال کولر را تعویض نمایید.

البته توصیه ما به شما این است که پوشال کولر آبی را هرسال هنگام سرویس ابتدایی کولر تعویض کنید. سپس اقدام به چک کردن لوازم مکانیکی از قبیل فلوتر, شیرکفی , تسمه , یاتاقان , فولی , پروانه , حلزونی , برزنت و کرده و صحت کارکرد آنها اطمینان حاصل کنید.

تعمیر کولر آبی فرجام

سپس به سراغ سیستم آبرسانی رفته از شیر و شیلنک کولر و شناور و زیراب کولر تا پمپ کولر و لوله های آبرسانی ,شیلنگها و سراهی سقفی و ناودانی پوشال را چک میکنیم.

سپس برق کولر را نصب کرده و موتور دور تند و دور کند را روشن میکنیم تا از کارکرد موتور و میزان باددهی وخنکای آن مطمین میشویم.

سرویس کولر دردشت

سرویس کولر گازی اسپلیت نیز به سبب کارکرد متفاوت با کولر آبی فرق دارد. اما تمیز کردن و شتسشو از اصول سرویس کولر دردشت میباشد . تمیز کردن و شستشو کولر خصوصا در مورد قطعاتی که در طول مسیر ایجاد به اتاق قرار دارند ضروری میباشد.

این مساله نه فقط به لحاظ فنی که از لحاظ بهداشتی و جلوگیری از بیماریهای حساسیتی بسیار حایز اهمیت میباشد. در سرویس کولر گازی اسپلیت در قسمت پنل داخلی بایستی فیلترهای و دمپرهای کولر تمیز شوند و در صورت نیاز اقدام به تعویض فیلترهای یونیت داخلی اسپلیت نماییم.

سرویس کولر گازی فرجام

شستشو و چربی زدایی فین ها یا کویلهای پنل داخلی نیز در خنک کردن و بالابردن کیفیت بو و دمای کولرگازی بسیار موثر میباشد.

سرویس کولر گازی پس از سرویس پنل داخلی بایستی با چک کردن کابل کشی و فیوز برق کولرگازی ادامه پیدا کرده و از عدم نشتی لوله کشی اسپلیت نیز مطمین شویم.

در سرویس کولر گازی فرجام سپس به سراغ بخش خارجی شامل کمپرسور یا موتور و کندانسور کولر گازی اسپلت رفته با تست کردن عملکرد صحیح کمپرسور کندانسور و اتصالات کولر گازی را نیز تمیز میکنیم.

تعمیر کولر گازی فرجام

تعویض کمپرسور و تعمیرات کندانسور و اواپراتور کولر گازی اسپلیت خدمات کولر گازی فرجام , تعمیر کولر گازی فرجام ,نصب کولر گازی,سرویس کولر گازی تعمیر کولر گازی,شستشوی پنل کولرگازی,شستشوی کندانسور و کمپرسور کولرگازی با ازت شوییGENERAL,OGENERAL, LG, SAMSUNG , سامسونگ , اجنرال , جنرال , ال جی و سایر مارکهای کولر گازی

نصب کلید برق و سیم کشی کولرگازی, ساخت پایه دیواری و زمینی کولرگازی جابجایی کولر , لوله کشی لوله مسی اسپلیت, لوله کشی درین کولرگازی نصب پمپ درین کولرگازی,نشت یابی,رفع نشتی و شارژ گاز اسپلیت .

 

اشتراک گذاری این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *