تعمیر و سرویس کولر شهرک غرب 09122437371 آبی و گازی

تعمیر و سرویس کولر شهرک غرب 09122437371 آبی و گازی

سرویس کولر شهرک غرب

نصب , تعمیر و سرویس کولر شهرک غرب

تلفن : 09122437371-22533080 کولر آبی و گازی اسپلیت

راه اندازی , عیب یابی ,  سرویس و تعمیر کولر آبی و سلولزی

راه اندازی و سرویس کولر گازی

عیب یابی و رفع عیب اسپلیت

شارژ گاز و وکیوم اسپلیت

تعویض موتور کولر , پمپ آب کولر , پوشال , شفت , یاتاقان ,شناور , برزنت و دیگر لوازم کولر آبی و کلیه خدمات لوله کشی و تاسیسات ساختمان

تعمیر سرویس کولر شهرک غرب
سرویس کولر شهرک غرب

تعمیر کولر شهرک غرب

اعزام فوری سرویس کار و تعمیرکار کولر آبی و گازی به شهرک غرب , خیابان ایران زمین , مهستان , هرمزان , سیمای ایران , فرحزادی , بلوار پاکنژاد ,سپهر , پردیسان, ایوانک, فرحزادی , فلامک,زرافشان ,یادگارامام ,میلاد نور , سیمای ایران , ایران زمین , مهستان , هرمزان و مناطق اطراف

سرویس کولر آبی شهرک غرب

سرویس کولر آبی پیش از شروع به کار کولر ابی هم برای بالابردن کیفیت باد خروجی کولر ابی و هم به منظور جلوگیری از آسیب های احتمالی و هزینه بیشتر توصیه میشود. کولری که سرویس نشده باشد احتمالا بد کار کرده و موجب خرابی سایر قطعات نیز میشود. کولر سرویس نشده احتمالا موجب هدر رفتن آب و برق نیز خواهد شد.

مثلا عدم تنظیم شناور ,سرریز شدن آب و خروج آن از کولر را به همراه دارد که علاوه بر مصرف بی جهت آب , ایزوگام کف پشت بام را نیز خراب میکند. یاتاقان روغن کاری نشده به دینام کولر فشار آورده و باعث سوختن آن خواهد شد.

شستشوی کولر آبی مهمترین کاری است که در سرویس کولر انجام میشود. روغن کاری یاتاقان کولر و چک کردن موتور , تنظیم تسمه , پمپ کولر , لوازم مکانیکی کولر از دیگر کارهایی است که بایستی انجام شود. کلید برق و سیم کشی کولر نیز بایستی چک شود تا به موتور و پمپ آسیب نزند .

چک کردن برزنت کولر و اطمینان از کیپ بودن آن نیز از جزییاتی است که یک سرویس کار کولر آبی بایستی بررسی کند . باد کولر از برزنت کولر نبایستی هیچگونه نشتی داشته باشد .

سرویس کولر گازی شهرک غرب

سرویس کولرگازی جهت افزایش راندمان کولر و کاهش مصرف انرژی بسیار موثر است. در سرویس اسپلیت ابتدا فلیترهای پنل داخلی تعویض یا تمیز شده و سپس به نظافت فین ها و کویل های کولر گازی که نقش تبادل کننده سرما با محیط را دارند میپردازیم .

با تمیز شدن کولر گازی تبادل سرما بهتر انجام شده و بازدهی کولر گازی تا حدود زیادی افزایش می یابد. در صورت نیاز بایستی گاز کولر گازی هم شارژ شود.

نصب کولر شهرک غرب

نصب کولر آبی باید در جایی انجام شود که کمترین کانال کشی را به محیط داشته باشیم. در معرض تابش نور افتاب نباشد , جایی نصب شود که در اطراف آن هوادهی خوبی داشته باشد.

لوله های فاضلاب در اطراف آن نباشد تا بوی نامطبوع را به داخل کولر نکشد.

پنل کولر گازی نیز بایستی در داخل منزل حدالامکان به دور از محیط گرم ,مکان پخت و پز و سرویسهای بهداشتی نصب شود.گرما و  دود و بوی ناشی از پخت پز میتواند موجب کاهش راندمان کولر گازی میشود.

نصب کمپرسور و موتور کولرگازی نیز باید در جایی صورت بگیرد که هم هوادهی خوبی داشته باشد و هم در معرض نور خورشید نباشد . در ضمن هرچقدر فاصله پنل داخلی و خارجی کمتر باشد عملکرد کولر بهتر است زیرا طول زیاد لوله کشی کولر بر کارایی آن تاثیر منفی میگذارد .

استفاده از سایبان کولر یا هر وسیله ای که مانع از تابیدن نور خورشید به کولر شود , میتواند بین 20 تا 30 درصد افزایش راندمان کولر و حتی کاهش مصرف انرژی و آب مصرفی کولر شود . گرم شدن بدنه فلزی کولر در ظهرهای تابستان موجب میشود که درجه حرارت اتاق کولر زیاد شده و به مرور کولر دم کرده و حتی در برخی مواقع عملکرد یکسره کولر باعث آسیب رساندن به قطعاتی مانند موتور کولر و پمپ کولر شود .

اشتراک گذاری این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *