تعمیر و سرویس کولر سهروردی آبی و گازی

تعمیر و سرویس کولر سهروردی آبی و گازی

سرویس کولر سهروردی شمالی و جنوبی

نصب , راه اندازی و سرویس کولر سهروردی 09122437371 – 22533080 شبانه روزی

کلیه خدمات کولر آبی و کولر گازی اسپلیت, سرویس کولر آبی , سرویس کولر گازی, خدمات تعمیر کولر آبی , تعمیر کولر گازی, عیب یابی و رفع عیب کولر گازی اسپلیت, شارژ گاز و وکیوم اسپلیت, لوله کشی و جابجایی اسپلیت

تعویض موتور ,تعمیر و تعویض پمپ آب کولر, پوشال, شناور, برزنت, یاتاقان, فولی, کفی کولر, پروانه, میل شفت, عیب یابی و رفع کولر و تعمیر دیگر لوازم کولر آبی و کلیه خدمات لوله کشی و تاسیساتی سهروردی شمالی جنوبی.

تعمیر و سرویس کولر سهروردی
سرویس کولر سهروردی

 

تعمیر کولر سهروردی

سرویس و تعمیر کولر آبی و گازی اسپلیت خیابان سهروردی شمالی و جنوبی , اندیشه , هویزه , ملک و مناطق اطراف – اعزام فوری تعمیرکار و سرویسکار کولر آبی و گازی

سرویس کولر آبی سهروردی

سرویس کولر آبی نقش بسیار مهمی در افزایش طول عمر و راندمان کولر آبی و کیفیت باد دمیده شده خواهد گذاشت, چرا که اولا با نظافت , روغن کاری و چک کردن و تنظیم قطعات کولر آبی عملکرد کولر آبی را بهبود داده , در ثانی با پیشگیری از خرابیهای احتمالی از صدمه به سایر قطعات کولر جلوگیری میکنیم.

در سرویس کولر به غیر از نطافت , شستشو و گرفتن گرد و غبار کولر آبی اولویت کار به قرار زیر است. چک کردن کلید برق و سیم کشی کولر دور تند و کند موتور کولر عملکرد پمپ کولر , شیلنگها و لوله های آبرسانی به پوشال ها شناور و شیر فلکه و شیلنگ اب کولر برزنت کولر تنظیم تسمه , یاتاقان , فولی , شفت و سایر قطعات مکانیکی کولر کفی و زیرآب کولر و در صورت نیاز رفع عیب و تعویض قطعات معیوب کولر.

رفع سر و صدای احتمالی و بوی بد کولر نیز از مزایای سرویس کولر آبی محسوب میشود. آب به جا مانده از سال قبل باعث تجمع لجن و ذرات متعفن درون اب شده و حتی ممکن است باعث بروز بیماری تنفسی و پوستی شود.

تعمیر کولر آبی شبانه روزی

تعمیر کولر آبی مستلزم عیب یابی دقیق و در صورت نیاز تعویض احتمالی قطعات و رفع عیب آن است. علت بسیاری از خرابی های کولر آبی مشخص بوده و بعضی عیب و ایرادات نیاز به عیب یابی توسط یک سرویس کار ماهر کولر دارند.

خرابی موتور و پمپ کولر, پاره شدن تسمه, برزنت و شلنگ کولر, درست عمل نکردن شناور و یاتاقان از جمله خرابی هایی هستند که معمولا بعد از گذشت مدتی از سرویس اولیه خود را نشان میدهند. البته برخی از خرابی های کولر در هنگام راه اندازی کولر مشخص میشوند.

اغلب قطعات کولر از جمله پمپ, شناور, برزنت و…. لوازمی هستند که برای تعمیر آنها به احتمال زیاد بایستی تعویض شده و فقط موتور کولر یا کفی کولر وسایل قابل تعمیر کولر هستند. البته موتور و کفی کولر نیز ممکن است ارزش تعمیر را نداشته و حتما بایستی تعویض شوند.

یک سری ایرادات هم دلیل مشخصی نداشته و بایستی بررسی شوند. خنک نبودن باد کولر, کاهش قدرت باد کولر, نشت آب از زیر کولر, بوی بد کولر و سر و صدای کولر آبی از مواردی هستند که با عیب یابی صحیح راهکار رفع آنها مشخص میشود.

سرویس کولر گازی سهروردی

سرویس کولر گازی همانند کولر آبی و سایر لوازم خانگی بسیار مهم میباشد.

برای بهینه سازی کارکرد کولر زدودن چربیها و آلودگیهای فینها , کویلها و تعویض یا شستشوی فیلتر امری بسیار مثمرثمر میباشد و به راحتی پس از تغییرات کیفی و کمی باد کولر را با پیش از سرویس میتوانید احساس کنید.

با این سرویس اسپلیت به خاطر افزایش خنکای کولر مسلما مصرف برق کولر گازی تا حدود زیادی کاهش پیدا کرده و عمر قطعات کولر نیز افزایش میابد. بررسی عملکرد کمپرسور , کندانسور ,اوپراتور , درین کولر و میزان گاز کولر و عدم نشتی کولر گازی نیز از اهم کارهایی است که بایستی انجام شود.

نصب کولر سهروردی

در نصب کولر آبی باید کولر در جایی نصب شود که اطراف آن باز بوده و باد خور خوبی داشته باشد. در نزدیکی هواکش فاضلاب ساختمان یا محلی که بوی نامطبوع دارد نصب نشود.

بر روی یک پایه محکم با فاصله از زمین نصب شده و به دیوار نچسبد. تا حد امکان کمترین فاصله را تا اتاق یا محلی که قرار است خنک شود داشته باشد. باید سعی شود تا جای ممکن از تابش نور مستقیم آفتاب در امان مانده و یا یک سایبان برای آن نصب شود.

جهت دریافت خدمات سرویس و تعمیر کولر آبی شبانه روزی درمحدوه خیابان سهروردی با ما تماس بگیرید.

اشتراک گذاری این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *