سرویس و تعمیر کولر آبی و گازی دیباجی

سرویس و تعمیر کولر آبی و گازی دیباجی

سرویس و تعمیر کولر آبی و گازی دیباجی

سرویس و تعمیر کولر آبی و گازی دیباجی شمالی و جنوبی شبانه روزی.

تلفن : 09122437371-22533080 شبانه روزی

نصب, سیم کشی و لوله کشی کولر آبی و گازی اسپلیت, سرویس و راه اندازی کولر آبی, عیب یابی و تعمیر کولر آبی, نصب, تعویض و تعمیر موتور کولر, پمپ آب کولر, پوشال کولر, برزنت, تسمه , پولی, یاتاقان و کفی کولر و کلیه خدمات سرویس و تعمیر کولر آبی و سلولزی.

سرویس و راه اندازی کولر گازی, نصب و لوله کشی کولر گازی, شارژ گاز کولر و کلیه خدمات عیب یابی و تعمیر کولر گازی.

سرویس و تعمیر کولر آبی و گازی دیباجیسرویس و تعمیر کولر دیباجی

سرویس کولر دیباجی شامل خدمات کولر آبی , کولر گازی و داکت اسپلیت میباشد . سرویس کولر چه از نوع آبی و چه از نوع کولر گازی اسپلیت با تمیزکاری و شستشوی قطعات آغاز میشود . سپس چک کردن و راه اندازی کولر انجام شده تا در صورت عدم عملکرد صحیح کولر عیب یابی و رفع عیب خرابی و تعمیرات انجام شود.

سرویس کولر آبی شامل شستشو کفی کولر , روغن کاری کولر آبی یاتاقان و در صورت نیاز موتور و پمپ آب کولر میباشد. چک کردن قطعاتی مانند زیرآب , شیر , شناور و شلنگ کولر و کلا سیستم آبرسانی در مرحله بعدی کار قرار دارد . در این مرحله بایستی با پر بودن آب در کفی کولر , پمپ کولر با پمپاژ آب به راحتی تمامی پوشالها را خیس کند. توصیه میشود که هر سال با تعویض پوشال کولر بهروری کولر را افزایش دهید.

در مرحله بعد چک کردن عملکرد موتور کولر و انتقال نیرو از موتور به تسمه , یاتاقان , فولی و حلزونی یا پروانه کولر میباشد . هرگونه نقصی در این انتقال میتواند موجب کاهش راندمان یا ایجاد سر و صدای آزار دهنده در کولر نماید.

تعمیر کولر آبی دیباجی

تعمیر کولر آبی شامل تعویض قطعات معیوب است و یا ممکن است ابتدا نیاز به عیب یابی و سپس اقدام به تعمیر کولر آبی وجود  داشته باشد. سرویس و تعمیر کولر شبانه روزی با تهران پایپر.

از کار افتادن کولر آبی, ضعیف بودن باد کولر, گرم بودن باد کولر, نشتی آب از کولر, بوی بد کولر و سرد وصدای کولر از جمله مهمترین خرابی هایی هستند که بایستی عیب یابی و سپس تعمیر شوند. اما برخی از خرابی های کولر مثلا پاره شدن  تسمه  کاملا مشخص هستند.

از کار افتادن کولر آبی میتواند به دلایلی همچون سوختن موتور کولر , قطع شدن سیم کشی یا خرابی کلید کولر, پارگی تسمه, افتادن فولی اتفاق میفتد. کم شدن قدرت کولر نیز ممکن است به دلیل نیم سوز شدن موتور کولر, نشت باد کولر از برزنت, مشکل در دریچه یا کانال کولر باشد.

خنک نبودن باد کولر هم به دلیل خیس نشدن پوشال کولر اتفاق افتاده که عللی همچون خرابی پمپ و گرفتگی لوله های پمپ دارد.

جهت سرویس و تعمیر کولر آبی دیباجی با ما تماس بگیرید.

 

اشتراک گذاری این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *