تعمیر و سرویس کولر امیرآباد آبی و گازی

تعمیر و سرویس کولر امیرآباد آبی و گازی

سرویس کولر امیرآباد

نصب , راه اندازی و سرویس کولر امیرآباد

تلفن : 09122437371 – 22533080 شبانه روزی

سرویس کولر آبی , تعمیر کولر آبی

سرویس کولر گازی , تعمیر کولر گازی

عیب یابی و رفع عیب کولر گازی

شارژ گاز اسپلیت , وکیوم گاز اسپلیت

لوله کشی آب و کابل کشی برق کولر

تعویض موتور کولر , پمپ آب کولر , برزنت , فلوتر , کفی , پوشال و دیگر لوازم کولر

تعمیر و سرویس کولر امیرآباد

سرویس کولر آبی امیرآباد

سرویس کولر آبی از چند لحاظ یک امر ضروری میباشد.

با سرویس کولر آبی هم کارایی کولر بالا میرود و میزان و کیفیت باد خروجی بالا میرود و هم اینکه با چک کردن و وارسی کردن ادوات و قطعات کولر , روغن کاری و تمیزکاری طول عمر کولر و قطعات آنرا افزایش داده و احتمال آسیب زدن و ایجاد خسارت را کاهش میدهیم.

شستشو و نظافت کولر آبی در هنگام سرویس کولر بسیار مهم است. کفی کولر , حلزونی و سایر قطعه های مکانیکی بایستی کاملا تمیز شده و عاری از هر گونه آلودگی باشند.

زیرا با وجود آلایندگیها کولر آنطور که باید خنک نکرده و ممکن است بوی نامطبوع دهد. چک کردن پمپ آب و سیستم آبرسانی شامل شناور و لوله های آبرسانی و مسیر آب و مسدود نبودن شیلنگها از کارهایی است که در طی سرویس کولر بایستی انجام شود.

تنظیم و رگلاژ شناور و چک کردن وضعیت انتقال نیرو و گردش مناسب و بدون سروصدای قطعات مکانیکی نیز در هنگام سرویس کولر آبی واجب است.

تعمیر کولر امیرآباد

ممکن است در حین سرویس کولر و یا پس از مدتی کارکرد کولر , کولر به تعمیر احیتاج پیدا کند. عیب یابی کولر در مرحله اول کولر میباشد.

اگر کولر آبی کار نکند و دینام روشن نشود با چک کردن کلید برق , سیم کشی برق و موتور برق میتوانیم به این نتیجه برسیم که آیا موتور کولر سالم است یا سوخته ؟

اگر برق تا سر سیم متصل به موتور وصل باشد ایراد احتمالا از سیم پیچی موتور میباشد. اگر برق در سر سیم نباشد با چک کردن کلیدبرق کولر برق را به موتور کولر برسانید. اگر هم موتور سوخته باشد که بایستی تعویض یا سیم پیچی شود.

برخی مواقع باد کولر آبی خنکای لازم را ندارد , که این بیشتر مربوط میشود به ایراد در پمپ آب پوشال و جریان آبرسانی به پوشال ها . اگر پمپ کولر کار نکند باد کولر گرم میشود.

اگر لوله کشی کولر مسدود باشد یا نقص داشته باشد آب به پوشال ها نرسیده و هوای کولر گرم میشود. اگر پوشال کهنه و کثیف باشد هوای داخل کولر خنک نشده و باد گرم میزند.

اشتراک گذاری این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *