سرویس کولر الهیه فرشته تعمیر کولر آبی و گازی اسپلیت

سرویس کولر الهیه فرشته تعمیر کولر آبی و گازی اسپلیت

سرویس کولر الهیه

نصب , راه اندازی و سرویس کولر الهیه  09122437371-22533080  کولر آبی و کولر گازی اسپلیت

تعمیرات و سرویس کولر آبی و کولر گازی

عیب یابی , راه اندازی ,  رفع عیب و تعمیر کولر گازی اسپلیت , تمام برندهای کولر گازی

سرویس و راه اندازی کولر آبی , تعویض موتور کولر , روغنکاری , تعویض پوشال , پمپ,شناور؛برزنت و دیگر قطعات کولر ابی , شارژ گاز اسپلیت , وکیوم گاز , جابجایی کولر گازی لوله کشی گاز کولر و درین اسپلیت , عیب یابی سیم کشی ساختمان و برق کولر آبی و گازی .

تعمیر و سرویس کولر الهیه
سرویس کولر الهیه

تعمیر کولر الهیه

ارایه خدمات تعمیر و سرویس کولر الهیه , خیابان فرشته , فیاضی , آقابزرگی, پل رومی , استانبول ,باغ فردوس , دکتر حسابی , بوسنی , مریم , شریفی و محدوده الهیه , سرویس کولر آبی و کولر گازی در ابتدای فصل گرما امری ضروری میباشد.

سرویس کولر علاوه بر افزایش خنکی و بهروری کولر آبی و گازی به طور چشم گیری میتواند در کاهش مصرف برق بسیار موثر باشد. مضافا بر اینکه با تمیز کردن و شستشوی کولر بسیاری از حساسیت ها و آلودگیها نیز رفع میشوند.

سرویس کولر خیابان فرشته

مکانیزم کار کولر آبی به این شکل است  که یک توربین که نقش دمنده را بازی میکند , به وسیله یک موتور به چرخش در امده  و هوای خنک شده درون  اتاق کولر را که توسط پمپ آب کولر و پوشال ها داخل اتاق کولر را در حالت مرطوب خنک تر کرده به داخل کانال و محیط مورد نظر هدایت خواهد کرد.

در وضعیتی که به هر علت هر یک از قطعات کولر , کولر آبی بازدهی لازم را نداشته و کار نمیکند. از همین رو با سرویس اولیه کولر سعی میشود که تا حد زیادی عیوب و نقایص احتمالی برطرف شود.

قطعات کولر آبی به شرح زیر میباشند : اتاق کولر, موتور کولر , پمپ کولر , پوشال کولر , لوله و شیلنگهای آب کولر , سیم کشی برق دینام و واترپمپ, و قطعات متحرک و ثابت که باعث انتقال نیروی کولر به حلزونی میشوند از قبیل , پولی و فلکه کولر, شفت و یاتاقان کولر ,تسمه کولر و در آخر برزنت و کانال و دریچه کولر میباشد.

تعمیر کولر خیابان فرشته

تعمیر کولر به هر دلیل نقصی در لوازم و مکانیزم خنک سازی انجام میشود. برای تعمیر کولر عیب یابی و تشخیص در اولویت قرار دارد. البته ساختار کولر آبی تا حدی ساده میباشد و بیشتر لوازم کولر آبی نیز تعویضی هستند تا قابل تعمیر. اما با تمام سادگی ریزه کاریهای خود را دارد که باید رعایت شود.

به عنوان مثال در هنگام سوختن موتور کولر آبی در زمان تعویض موتور باید علت سوختگی موتور نیز بررسی شود که مجددا نسوزد زیرا هزینه تعویض موتور کولر با توجه به قیمت سنگین آن بسیار زیاد میباشد.

نصب کولر الهیه

در هنگام نصب کولر آبی و گازی بایستی به سایز و ظرفیت کولر با توجه به خصوصیات مکانی موجود و امکانات ساختمان اقدام به تهیه و خرید کولر نمود. مساحت و زیربنای محل خنک شدن  و فاصله کولر تا آنجا از فاکتورهای مهم در انتخاب کولر مناسب میباشد.

انتخاب و نصب مناسب کولر از مواردی است که در اصطحلاک کولر بسیار موثر میباشد. اطراف کولر آبی و کمپرسور باید بادخور مناسب داشته باشد و هواکش خوبی داشته باشد.

اشتراک گذاری این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *