تعمیر و سرویس کولر قنات کوثر آبی و گازی

تعمیر و سرویس کولر قنات کوثر آبی و گازی

سرویس کولر قنات کوثر

تعمیر و سرویس کولر قنات کوثر سرویس کولر آبی و گازی

09122437371  شبانه روزی و بدون تعطیلی

عیب یابی و تعمیرات سیم کشی کولر آبی و گازی

نصب , راه اندازی و سرویس کولر گازی اسپلیت و کولر آبی

عیب یابی , رفع عیب و تعمیرات کولر گازی اسپلیت تمام برندهای کولر گازی

لوله کشی و جابجایی  اسپلیت , کابل کشی برق کولرگازی

شارژ گاز کولر گازی , وکیوم گاز کولر

سرویس و روغن کاری کولر آبی و تعویض دینام کولر, پمپ آب کولر, پوشال , برزنت  و سایر لوازم کولر آبی و کلیه خدمات برقکاری لوله کشی , تاسیسات وشیرالات

تعمیر و سرویس کولر قنات کوثر

سرویس کولر قنات کوثر

خدمات کولر آبی و کولر گازی اسپلیت بدون تعطیلی و شبانه روزی سرویس کولر قنات کوثر , شهرک امید , شهرک گلستان , سراج , استخر و محدوده مناطق اطراف

تعمیر کولر قنات کوثر

کولر آبی یک وسیله سرمایشی است که در ساختمان های مسکونی و اداری و اماکن صنعتی نیز کاربرد دارد .

کولر آبی یکی از رایج ترین و سنتی ترین سیستمهای سرمایشی در ایران به حساب می آید.

طرز عملکرد کولر آبی

واتر پمپ کولر آب را از طریق شیلنگها و لوله ها به بالای پوشال ها رسانده و به طور یکسان پوشالها را مرطوب کرده ، هوای ورودی به بدنه کولر از بین پوشال عبور کرده و باعث تبخیر آب و رطوبت موجود میشود.

این گرمای مورد احتیاج برای تبخیر را از هوای محیط میگیرد و باعث خنک شدن هوا ورودی به داخل اتاق میشود. در ادامه این هوا نسبتا سرد از طریق کانال کشی وارد فضای آپارتمان یا مکان موردنظر میشود.

از لحاظ بازدهی کولر آبی در مناطق خشک و نیمه خشک بهتر هستند و در اقلیمهای شرجی و گرم و مرطوب کارایی چندانی ندارند.

سرویس کولر گازی قنات کوثر

در کولرگازی اسپلیت کاز سرویس کولر گازی قنات کوثر بیشتر چک کردن و تست کردن کارکرد سلامت , تمیز کردن و شستشوی کولر گازی و لوازم آن میباشد.

تعویض فیلتر اسپلیت هم یکی دیگر از کارهایی است که در هنگام سرویس کولر گازی بایستی انجام داد.

شستشوی پنل داخلی و دمپرها , فین ها و کویل ها کولر گازی در اولویت قرار دارند. کافی بودن شارژ گاز کولر و تست عدم نشتی گاز نیز یکی دیگر از وظایفی است که سرویسکار کولر گازی بایستی انجام دهد.

تعمیر کولر گازی قنات کوثر

چک کردن برق کولر گازی ,کابل کشی , فیوز ها و سرسیم های اتصال برق به کولر نیز از اهم کارهایی است که بایستی در زمان راه اندازی به آن توجه نمود.

کمپرسور یا موتور کولر گازی نیز به عنوان قطعه اصلی کولر گازی اسپلیت باید تست شود. کمپرسورها انواع مختلفی دارند مانند کمپرسور پیستونی , اسکرول,روتاری و غیره . کمپرسور کولر گازی به فشرده کردن گاز و تبدیل آن به مایع باعث تبادل حرارتی گاز کولر با محیط بیرون شده و محیط را خنک میکنند.

سرویس کولر شهرک امید

کندانسور نیز قطعه مهمی میباشد که درکولر گازی قرار دارد. کندانسورها تعداد زیادی  از لوله های مسی و صفحات آلومینیومی مشبک با طراحی منحصر به فرد میباشند که در یونیت خارجی دستگاه آت دور  قرار گرفته و وظیفه آن جذب گرمای گاز کولر گازی اسپلیت (در وضعیت سرمایش)، یا تبادل سرمای آن (در وضعیت گرمایش) و انتقال به محیط اتاق می باشد.

سرویس کولر سراج

برد کولر گازی اسپلیت  کار تنظیم ,دریافت علایم و دستور و کنترل عملکرد قسمتهای گوناگون اسپلیت را به عهده دارد.

قطعات DIP و SMD روی برد تعریف شده اند. عملکرد و تست و سنجش قطعات روی سیستم کولر گازی از بخش های اصلی در بررسی عملکرد کولر اسپلیت است.

عملکرد خازن ها به طور معمول افزایش نیرو در زمان راه اندازی کمپرسور است و اغلب یک خازن نیز برای راه اندازی موتور فن به کار میرود.

تعمیر کولر سراج

ترموستات ها برای تنظیم درجه حرارت و میزان سرمای دلخواه محیط مورد استفاده قرار میگیرد. که معمولاً در روی اواپراتور نصب میگردد و فرمان قطع و وصل کمپرسور از این طریق صادر میشود.

 

اشتراک گذاری این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *