سرویس و تعمیر کولر آبی پردیس فاز یک تا 11

سرویس و تعمیر کولر آبی پردیس فاز یک تا 11

سرویس و تعمیر کولر آبی پردیس

خدمات سرویس و تعمیر کولر آبی پردیس فاز 1 تا 11

تلفن : 09128956095-09358956096 شبانه روزی و بدون تعطیلی

لوله کشی, سیم کشی, ساخت پایه و نصب کولر آبی پردیس , سرویس و راه اندازی کولر آبی, عیب یابی و تعمیر کولر آبی پردیس, تعمیر , تعویض و نصب موتور کولر آبی,پمپ آب کولر, پوشال, برزنت, تسمه, فولی, یاتاقان, فلکه و کلیه خدمات سرویس و تعمیر کولر آبی پردیس. ساخت پایه و سایبان کولر آبی و نصب کولر در تراس و بالکن و کلیه خدمات تاسیساتی لوله کشی ساختمان.

سرویس و تعمیر کولر آبی پردیسسرویس کولر آبی پردیس

سرویس کولر هم موجب افزایش راندمان کولر آبی شده و هم طول عمر کولر آبی و متعلقات آن را افزایش میدهد. نظافت , روغن کاری , تعویض پوشال و عیب یابی از اصول سرویس کولر آبی است. هر چند که منطقه پردیس با توجه به موقعیت جغرافیایی و بعضا ارتفاع آپارتمانها خنک تر از شهری مثل تهران بوده , اما با این حال در روزهای داغ تابستان گرم میشود. 

کولر های آبی معمولا در پشت بام ساختمان ها قرار دارند. تابش نور خورشید به بدنه کولر آبی باعث گرم شدن بدنه و کولر آبی شده و کارایی آن را کم میکند.

نصب محافظ و سایه بان کولر برای ممانعت از تابش نور خورشید و گرم شدن کولر موثر میباشد.تمیز کردن کولر و زدودن آلودگیها و گردوخاک کولر آبی فرمانیه از مهمترین کارها در سرویس کولر است.

خود کولر ابی ممکن است پس از چند سال گارکرد مقداری جابجا شود . این‌جابجایی عموما به‌ علت فشار به   موتور کولر به بدنه آن صورت میگیرد.

اگر دهانه خروجی کولر با کانال کشی ساختمان بر اثر این جابجایی به بخورد , کارایی کولر کاهش پیدا میکند. بنابراین یکی از موثرترین فاکتور در میزان راندمان کولر های آبی انتقال مناسب باد کولر به کانال میباشد.

اتصال بین خروجی کولر و ورودی کانال کشی ساختمان توسط برزنت کولر انجام میشود. در موقع نصب برزنت باید طوری نصب شود که هیچ هدر رفت در باد کولر مشاهده نشود. در صورت نیاز به سرویس و تعمیر کولر آبی شبانه روزی با ما تماس بگیرید.

تعمیر کولر آبی پردیس

در بخش تعمیرات کولر آبی بسته به نوع خرابی تعمیرات یا تعویض قطعه انجام میشود. برخی از خرابی های کولر مشخص و واضح بوده و بعضی از آنها در نگاه اول نا معلوم هستند. 

برزنت کولر نیز معمولا هرسال یا هر چند سال یک بار آسیب میبنند  و احتمالا در برخی از قسمتهای آن سوراخهایی مشاهده میشود. یک سرویسکار کولر باید این درز ها و سوراخها را پوشانده تا انرژی و باد خنکی که کولر  ایجاد کرده، به هدر نرود.

هرچقدر طول کانال کشی معمولا در ساختمانهای چند طبقه بیشتر باشد، راندمان کولر کم شده  و مصرف انرژی بیشتر می‌شود. به همین علت در این موارد از کولر با قدرت و اندازه بزرگتری استفاده میشود.

در انتخاب کولر آبی باید متراژ منزل یا محل کار و همچنین طول کانان کشی انجام شود. کولر آبی  با قدرت  بالا  در مکانهای کوچک ، کارکرد دیگری جز اتلاف انرژی ندارند.

برای آپارتمانهای کمتر از 60  مترمربع، اگر کولر در پشت‌بام باشد و طول کانال زیاد نباشد،کولر ابی 4000 مناسب است. اگر کولر در تراس باشد است و مکان تجاری یا مسکونی کوچک مناسب است که سایزش حدود 2500 باشد.

اگر متراژ خانه بین 60 تا 80 مترمربع است، کولر آبی با حجم 4500  مناسب میباشد. تعمیر و سرویس کولر فرمانیه برای منازل با مساحت بیشتر ، حجم هوادهی و قدرت کولر‌ها افزایش می‌یابد و تا 7000 می‌رسد.

در صورت نیاز به سرویس و تعمیر کولر آبی پردیس تماس گرفته و یا در صورت اورژانسی بودن تعمیر کولر آبی شبانه روزی هماهنگ کنید.

اشتراک گذاری این نوشته

دیدگاه (1)

  • الهام حومدیان پاسخ

    سلام بنده از نحوه سرویس دهی و نحوه برخورد واز همه مهمتر از کار شما بسیار راضی بودم بسیار شوخ طبع وخنده رو ودر عین حال در کار بسیار جدی ودقیق هستند وخیلی تجربه خوبی بود آشنایی با ایشون حتما پیشنهاد میکنم

    جولای 5, 2023 at 11:46 ق.ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *