ممنوعیت گرمایش از کف در اروپا

ممنوعیت گرمایش از کف در اروپا

ممنوعیت گرمایش از کف در اروپا

در سرچ مقاله های اینترنتی بعضا با عبارت ممنوعیت گرمایش از کف در اروپا روبرو میشویم. مساله ای که ممکن است بسیاری از سازندگان و مالکان را در اجرای سیستم گرمایش از کف دودل کند و یا به طور کلی آنها را از این سیستم مدرن حرارتی منصرف سازد. این گزاره کلا غلط بوده و علاوه بر اینکه هیچ ممنوعیت و مانعی در اجرای این سیستم در اروپا وجود ندارد, بلکه با توجه ویژگی های مثبت و صرفه جویی هایی که در این سیستم نهفته است, مراجع ذی صلاح و سازمان های استاندارد نیز استفاده از آنرا ترویج و ترغیب میکنند. برای اطمینان از این نوشته میتوانید به مقاله زیر در رابطه به استفاده از گرمایش از کف در اروپا مراجعه کنید.

منبع

با وجود اینکه گرمایش از کف نیز مانند هر سیستم دیگری دارای معایبی است, با اینحال در مقایسه با دیگر سیستم های رایج محاسنی دارد که در ادامه به آنها میپردازیم.

  • صرفه جویی در مصرف انرژی
  • کنترل بهتر مناطق مورد نیاز برای گرمایش
  • یکنواخت بودن حرارت
  • توزیع حرارت از پایین به بالا
  • عدم اشغال فضای اضافی برای نصب رادیاتور و فن کویل

در کنار این موارد عدم اختلاف هزینه و قیمت سیستم گرمایش از کف با دیگر سیستمها را میتوان یک حسن برای باز گذاشتن دست شما در انتخاب این سیستم دانست.

ممنوعیت گرمایش از کف در اروپادلیل شایعه ممنوعیت گرمایش از کف در اروپا

امکان دارد رواج این شایعه و دروغ پردازی به خاطر ناآشنایی , عدم توانایی در اجرا و یا غرض ورزی های منفعت طلبانه باشد. تاسیسات کاران و افرادی که برای اجرای کار با سیستم گرمایش از کف ناآشنا بوده و به همین دلیل ترجیح میدهند که با مجاب کردن کارفرما به عدم کارایی این سیستم, از رادیاتور و گرمایش سنتی استفاده کنند. اما برای افرادی که هم مسلط به اجرای گرمایش از کف و هم رادیاتور و دیگر پخش کننده های گرمایشی را بوده و از نظر منفعت شخصی تفاوتی نداشته و در هر دو صورت قادر به اجرای همه مدل های حرارتی هستند.

اما افرادی که قادر به اجرای سیستم گرمایش از کف نیستند, از همان ب بسم الله شروع به مخالفت با این سیستم کرده و به صورت سنتی طرفدار رادیاتور شوفاژ هستند. هر چند که سیستم گرمایش از کف نیز مانند هر سیستم دیگری دارای مزایا و معایبی است, اما این دلیل نمیشود که شایعه ممنوعیت گرمایش از کف در اروپا را رایج کنیم. 
اگر طرفدار فیلم های سینمایی باشید در بسیاری از فیلم ها و سریال های خارجی استفاده از گرمایش از کف را مشاهده کرده و با یک سرچ ساده در گوگل نیز به رواج گرمایش از کف در اروپا را مشاهده کنید. Underfloor Heating System نام انگلیسی گرمایش از کف میباشد.

فوم شانه تخم مرغی گرمایش از کف
به غیر از مجریان معمولی تاسیسات کار احتمالا برخی مقاله نویسان به صورت سفارشی از سوی برخی اجیر میشوند تا برعلیه گرمایش از کف بنویسند. نمایندگی های پخش و تولیدکنندگان رادیاتور و لوازم آن سالانه سود زیادی از فروش رادیاتور کسب کرده و به همین خاطر است که از گسترش استفاده از سیستم گرمایش از کف احساس خطر کرده و احتمال دارد در انتشار شایعه ممنوعیت گرمایش از در اروپا بی اثر نباشند. البته ما قصد ایجاد توهم توطیه را نداشته, اما به طور کلی وقتی پای منفعت بسیار زیاد مالی در میان باشد, ممکن است که هر کسی را ترغیب به دروغ پردازی و شایعه کند.

از این رو ممنوعیت استفاده از گرمایش از کف در اروپا دروغی بیش نیست.

 

اشتراک گذاری این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *