تعمیر پکیج شهرک غرب شبانه روزی سرویس شوفاژ بوتان ایران رادیاتور

تعمیر پکیج شهرک غرب شبانه روزی سرویس شوفاژ بوتان ایران رادیاتور

تعمیر پکیج شهرک غرب

نصب , راه اندازی و تعمیر پکیج شهرک غرب کلیه برندهای پکیج شوفاژ دیواری

تلفن : 09122437371-22533080  تعمیر پکیج شوفاژ دیواری شبانه روزی

عیب یابی, رفع عیب, تعویض قطعات و سرویس پکیج شوفاژ دیواری بوتان ایران رادیاتور گلدیران,  لورچ , تاچی, ایمرگاس , بوش , پکیج دیواری وایلان, پکیج  گرم ایران,  آریستون, ایساتیس,  شوفاژ کار, تاچی, ایرفو, آماتیس, استانبول و دیگر مارکهای پکیج دیواری.

ایرادات پکیج شامل خاموش شدن یا روشن نشدن پکیج, راه انداری پکیج انجام شده و مجددا از کار میفتد, گرم نشدن آب مصرفی, سرد شدن رادیاتورها یا ولرم بودن آنها, نشتی آب از زیر پکیج, سر و صدای ناهنجار پکیج که هر یک میتوانند علل درونی یا بیرونی داشته باشند.

از عوامل خارجی خرابی پکیج میتوان به افت فشار گاز و آب مصرفی, نوسان برق پکیج, نشتی آب از لوله کشی شوفاژ, رادیاتور, حوله خشک کن یا شیر رادیاتور شوفاژ  و گرفتگی دودکش پکیج اشاره کرد. این دسته از خرابی ها را شاید یک فرد عادی نیز بتواند در شرایط خاصی تشخیص دهد.

جرم گرفتگی مبدل و نیاز به رسوب زدایی پکیج, خرابی قطعات مختلفی مانند NTC, برد کنترل پکیج, شیر سه راهی موتوری, فلوسوییچ, شیرپرکن پکیج, شیر اطمینان, شلنگ که هر یک دارای نشانه های خرابی خاص, عیب یابی ویژه و روش رفع عیب منحصر به فردی دارند که بایستی توسط سرویس کار و تعمیرکار ماهر تشخیص داده شود.

در هنگام تغییر حالت تابستانه به زمستانه و برعکس در هنگام راه اندازی پکیج بهتر است, یک وارسی کلی از وضعیت عملکرد پکیج از نظر وضعیت ظاهری و وظایف پکیج انجام شود. اینکار برای پیشگیری از خرابی های احتمالی ضروری به نظر میرسد.

تعمیر پکیج شهرک غرب

نمایندگی تعمیر پکیج دیواری شهرک غرب

مثل هر وسیله ای پکیج دیواری هم نیاز به سرویس و نگهداری  فصلی و سالانه دارد . هرچند که پکیج شوفاژ دیواری ظاهرا معمولی به نظر میرسد اما به خاطر سیستم خودکاری که در دستگاه وجود داشته و هم وظیفه گرم کردن آب سرد درتمام طول سال و هم اینکه گرمایش محیط را در فصول سرد  برعهده دارد که  این عملکرد دوگانه موجب کارکرد دایم و بالای دستگاه به خصوص در فصول سرد میشود . سرویس دوره ای علاوه بر اینکه میتواند از خرابی پکیج و نیاز به تعمیر پکیج جلوگیری کند میتوان موجب افزایش طول عمر و کاهش مصرف گاز , برق و حتی آب شود.

شاید در سالهای نخست استفاده از پکیج شوفاژ دیواری تعمیرات و سرویس آن کار خیلی اجباری و الزامی به نظر نرسد ,  اما بعد از حدود یکی دوسال از کارکرد پکیج حتما بایستی به سرکشی فصلی و حداقل سالانه به ویژه در ابتدای فصل سرما اهیمت دهید. در برخی مواقع ممکن است رفع نکردن یک ایراد کوچک موجب تسری آن به سایر بخشهای پکیج دیواری شده و کار یک سرویس کوچک تبدیل به تعمیرات اساسی پکیج شود.

لازم حداقل در هنگام راه اندازی پکیج دیواری یک بازدید اجمالی از شعله و قطعات و نحوه کارکرد پکیج بشود تا در صورت نشتی و رسوب احتمالی جلوی خرابیهای بیشتر گرفته شود.

نمایندگی خدمات تعمیر پکیج شوفاژ ایران رادیاتور شهرک غرب

ارایه خدمات نصب , سرویس و تعمیر پکیج شوفاژ دیواری ایران رادیاتور به کلیه مدل های پکیج ایران رادیاتور را از ما بخواهید.

هرچند که تفاوت چندانی بین تعمیرات پکیج ایران رادیاتور و بوتان وجود نداشته اما به دلیل اینکه این برندهای بیشترین سهم را در بین برندهای مورد استفاده دارند , دسترسی به قطعات آنها از یک طرف و روتین بودن سرویس آنها کار را برای مالک و سرویس کار پکیج راحت تر میکند. اما در مورد نحوه عملکرد و  راه اندازی پکیج دیواری هیچ تفاوت عمده ای وجود ندارد.

نمایندگی خدمات پکیج بوتان شهرک غرب

همانطور که ذکر شد , سیستم کارکرد اغلب پکیجهای دیواری با یکدیگر برابر بوده و فقط مدل قطعات و اندازه آنها ممکن است با یکدیگر فرق داشته باشند. از جمله پکیجی که طرفداران بسیاری در بازار ایران دارد و از قدیمی ترین پکیجها محسوب میشود پکیج شوفاژ دیواری بوتان است که تعمیرات آنها را میتوانید از خدمات سرویس پکیج بوتان شعبه شهرک غرب بخواهید.

جهت مطالعه تفاوت پکیج با آبگرمکن دیواری روی لینک کلیک کرده تا از تمایز این دو وسیله گرمایشی بیشتر آگاه شوید.

 

اشتراک گذاری این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *