نمایندگی سرویس و تعمیر پکیج پاسداران

نمایندگی سرویس و تعمیر پکیج پاسداران

تعمیر پکیج پاسداران

خدمات نصب, راه اندازی, لوله کشی, سرویس, عیب یابی و تعمیر پکیج پاسداران

تلفن: 09122437371-22533080 بدون تعطیلی, شبانه روزی.

کلیه خدمات سرویس و تعمیرات پکیج ایران رادیاتور, بوتان,گلدیران, ایساتیس, آریستون, بوش, هایسنس,گرم ایران, وایلانت, لورچ, ایمرگاس, فرولی و دیگر برندهای داخلی و خارجی در پاسداران و محدوده اطراف. رسوب زدایی و اسید شویی پکیج دیواری, رفع نشتی و آبریزی از پکیج, رفع علت سرد شدن آب مصرفی, گرم نشدن رادیاتور شوفاژ, خاموش شدن و روشن نشدن پکیج و کلیه خدمات و ایرادهای احتمالی پکیج, سرویس دوره ای و راه اندازی پکیج دیواری.

تعمیر پکیج پاسدارانخدمات سرویس و تعمیر پکیج پاسداران

پکیج دیواری یک دستگاه گازسوز گرمایشی است که در کلیه روزهای سال, آب گرم مصرفی را تامین کرده و در روزهای سرد سال وظیفه گرمایش محیطی را از طریق رادیاتور, فن کویل, گرمایش از کف و دیگر پخش کننده های گرمایشی را بر عهده دارد. وجود جریان دایمی آب از داخل پکیج باعث میشود که به مرور املاح موجود در آب در مسیر عبور, ته نشین شده و این مساله با گرم شدن جریان تسریع نیز میشود. به همین دلیل سرویس سالیانه پکیج, روش خوبی را جلوگیری از تسری خرابی های کوچک پکیج به دیگر بخش های پکیج دیواری است. البته مانند دیگر لوازم و دستگاه های ساخت انسان, بر اثر کارکرد و استهلاک قطعات مختلف پکیج خراب شده و ممکن است موجب از کارافتادن و اخلال در عملکرد پکیج بشود. 

اصولا بهتر است در ابتدا فصل سرما و در تبدیل وضعیت تابستانی به زمستانی پکیج, کار سرویس و تعمیر پکیج پاسداران توسط یک سرویس کار خبره انجام شود. این سرویس ها, شاید سطحی و غیر ضرروی به نظر برسند, اما احتمالا بتواند از خرابی های بیشتر پکیج جلوگیری کرد و تنظیمات پکیج به درستی انجام شود.

عیب یابی پکیج دیواری

برای تعمیرات مهمترین کار, عیب یابی صحیح است. پکیج های جدید طبق یک پروتکل از پیش تعریف شده با نقص عملکرد در قطعات با کدهای خاصی اعلام خطای مخصوصی میکنند. معمولا این کدهای خطای پکیج صحیح است, اما بعضا ممکن است, خرابی دو یا چند قطعه, منجر به بروز نشانه های یک خطا باشد. به همین دلیل با دیدن یک کد خطا نمیتوان دقیقا مطمین بود, که کد خطای اعلام شده دقیقا صحیح است.

در ادامه لیست خرابی های رایج پکیج به همراه دلایل آن را آورده ایم: 

خاموش شدن ناگهانی پکیج

  • افت فشار بار پکیج
  • نقص در عملکرد پمپ پکیج
  • خرابی ترموستات
  • مشکل افت فشار آب ورودی به پکیج
  • افت فشار گاز یا قطع شدن شیر گاز
  • قطع شدن برق یا مشکل در سیم کشی

چرا پکیج دیواری روشن نمیشود؟

از متداول ترین خرابی های پکیج دیواری، عدم روشن شدن آن به دلایل متفاوت می باشد. از اصلی ترین دلایل آن گرفتگی لوله ها به وسیله هوا و یا رسوب می باشد. علاوه بر آن این امکان وجود دارد که به علت افت بار فشار پکیج، دستگاه نمی تواند روشن شود. مشکل در مشعل و شمعک پکیج و یا بالا رفتن زیاد دمای آب از دلایل دیگر روشن نشدن پکیج می باشد.

علت افت فشار بار پکیج

افت فشار پکیج موجب خاموش شدن یا روشن نشدن پکیج میشود. پکیج یک سیستم گرمایشی بسته بوده و بایستی در یک شرایط فشاری مشخص کار کند. نشتی از رادیاتور و لوله کشی شوفاژ, خرابی شیر اطمینان, گیج فشار پکیج و حتی منبع انبساط میتواند موجب افت فشار پکیج باشد. به هر حال این مشکل برای تعمیر پکیج پاسداران بایستی سریعا رفع شود, تا بتوانید پکیج را روشن کنید.

آبریزی از پکیج

نشتی از شلنگ ها و شیرآلات پکیج, مشکل در واشر ارینگی قطعات مختلف پکیج, نشتی از مبدل, خرابی منبع انبساط, شل شدن اتصالات یا خرابی شیر اطمینان از دلایل نشتی آب از پکیج دیواری است.

سر و صدای ناجور پکیج

از عمده دلایل این صدای ناهنجار وجود حباب های هوا در داخل پمپ می باشد و به راحتی با باز کردن شیر باد پمپ، باد موجود در پمپ تخلیه می شود. البته جرم گرفتگی پکیج نیز میتواند موجب صدای تلق و تولوق پکیج شود.

گرم نشدن آب مصرفی پکیج

دلیل رایج این ایراد، نقص در فلوسوییچ می باشد. فلوسوییچ قطعه ای در پکیج دیواری بوده که باعث انتقال آب گرم در لوله های مدار آب گرم می شود. البته نیاز به رسوب زدایی نیز ممکن است از دلایل این مساله باشد که در هنگام عیب یابی و تعمیر پکیج پاسداران توسط سرویس کار بایستی بازدید شود.

سرد بودن رادیاتورها

وجود جرم در مبدل ممکن است موجب این مساله شود. اما خرابی برندکنترل, پمپ پکیج, افت فشار گاز نیز ممکن است مانع از گرم شدن رادیاتورها شود.

بوی بد پکیج

بوی گاز یا دود یا امثال این نشان دهنده مشکل در سیستم دودکش یا شلنگ گاز پکیج است. این مشکل علاوه بر اینکه میتواند موجب خرابی پکیج شود, ممکن است خطرات ناشی از گازگرفتگی و انفجار موجب آسیب های جانی به ساکنین بزند. پس بایستی سریعا با یک متخصص تعمیر و سرویس پکیج دیواری یا نمایندگی پکیج تماس گرفته تا مشکل را رفع نماید.

سرویس پکیج پاسداران

سرویس کامل پکیج از جمله مهمترین قسمتهای تعمیر پکیج در پاسداران است. همانطور که گفته شد, بخش مهمی از خرابی های پکیج مربوط به جرم گرفتگی مبدل و دیگر قطعات پکیج است. در سرویس کامل پکیج کلیه قطعات پکیج از یکدیگر جدا شده و پس از تمیز کردن قطعات قابل شستشو و اسید شویی مبدل , مجددا پکیج مونتاژ و راه اندازی میشود.

اشتراک گذاری این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *