اجرا و تعمیرات لوله کشی گاز فرمانیه

اجرا و تعمیرات لوله کشی گاز فرمانیه

لوله کشی گاز فرمانیه

اجرا و تعمیرات لوله کشی گاز فرمانیه

تلفن: 09122437371-22533080 بدون تعطیلی و فوری.

اجرا و تعمیرات لوله کشی گاز ساختمان و لوله کشی آتش نشانی فرمانیه, بلوار اندرزگو ,کامرانیه, چیذر, منظریه, حکمت, بلوار کاوه, دزاشیب , نیاوران و محدوده اطراف توسط مجری حرفه ای لوله کشی گاز ساختمان.

اجرای گازکشی با مجوز سازمان نظام مهندسی, جابجایی کنتور و علمک گاز خانگی و تجاری, تغییر مسیر و اصلاح لوله کشی گاز آشپزخانه, پکیج و مشعل, اجرا و تعمیرات لوله کشی آتش نشانی, جابجایی و انشعاب گیری لوله گاز مسکونی, تجاری, رستوران و مراکز پخت غذا و کلیه خدمات لوله کشی گاز فرمانیه و مناطق مجاور.

لوله کشی گاز فرمانیهاجرای لوله کشی گاز ساختمان فرمانیه

برای اجرای لوله کشی گاز ساختمان های در حال احداث ابتدا بایستی با یک مجری لوله کشی گاز دارای تاییدیه سازمان نظام مهندسی توافق کرده و یک قرار داد فی مابین منعقد شود. سپس با مراجعه به سازمان نظام مهندسی و ارایه مدارک مالکیت و جواز ساخت, مجوز مجری لوله کشی گاز , مراحل اداری و پیش نقشه به آن سازمان ارایه شده و پس از تایید نقشه و معرفی ناظر لوله کشی گاز ساختمان, کار اجرایی و عملیات لوله کشی گاز در ساختمان شروع میشود.

لوله کشی گاز ساختمان به 2 صورت لوله کشی گاز توکار و روکار اجرا میشود. هر یک از انواع لوله کشی گاز مطابق مقررات قانونی سازمان مهندسی هستند که بایستی رعایت شده و کلیه جزییات از خرید لوازم تا سایز لوله کشی گاز مشخص شده است.

در حین اجرای لوله کشی گاز بایستی کلیه جزییات از قبیل عایق کاری و بست کاری لوله کشی رعایت شده و در حین اجرا و در پایان لوله کشی, ناظر لوله کشی گاز بازرسی های لازم را انجام داده و در صورت عدم وجود مشکل, مهر تایید را بر حسن اجرای لوله کشی گاز فرمانیه خواهد زد.

خرده کاری لوله کشی گاز

اما بیشترین خدمات لوله کشی گاز در فرمانیه مربوط به اصلاحات داخلی گازکشی, درخواست جابجایی و خرده کاری های لوله کشی گاز است که بایستی به دقت انجام شود. این خرده کاریها و جابجایی ها معمولا بدون نیاز به مجوز انجام میشوند, چرا که اخذ مجوز برای یک کار کوچک, کمی وقت گیر بوده و شاید اصلا چنین مجوزی نداده و عموما مجریان لوله کشی گاز از اجرای کار همراه با روند اداری کمی اجتناب میکنند.

انسداد لوله گاز روشنایی و دیگر لوازم گازسوز مانند شومینه و…, تغییرات احتمالی و جابجایی لوله گاز اجاق گاز آشپزخانه و پکیج, جابجایی کنتور گاز خانگی و مغازه ها, لوله کشی گاز رستورانها و فست فودها برای نصب لوازم گازسوز از جمله خدمات لوله کشی گاز ریز و درشتی هستند, که در خواست زیادی دارند.

قیمت لوله کشی گاز

قیمت لوله کشی گاز در پروژه های ساختمانی اغلب به صورت چکی و یا واحدی و به ندرت به صورت متری توافق میشود. البته برای پروژه های ساختمان بسیاری بزرگ ممکن است که قیمت متری نیز مطرح شود, اما به صورت کلی گازکشی ساختمان به شکل واحدی با لوازم لوله کشی و یا بدون لوازم انجام میشود.

قیمت خرده کاری لوله کشی گاز نیز به همین شکل بسته به متراژ, سایز, پیچ و خم و سختی کار قبل از شروع کار طی میشود. در حال حاضر دستمزد لوله کشی گاز برای کمترین کار مانند کور کردن یا تغییر مسیرهای کوچک لوله کشی گاز آشپزخانه در حدود 700 هزار تومان تا 1 میلیون تومان بسته به شرایط و سایز لوله کشی گاز هزینه دارد. برای برآورد دقیق و تخمین لوله کشی گاز و در خواست خدمات اجرایی و تعمیراتی لوله کشی گاز در محدوده فرمانیه با ما تماس بگیرید.

اشتراک گذاری این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *