قیمت نمایندگی لوله مانیسمان اهواز در تهران

قیمت نمایندگی لوله مانیسمان اهواز در تهران

لوله مانیسمان اهواز

لوله مانیسمان اهواز یکی از بزرگ ترین تولیدکنندگان لوله های فولادی در ایران و حتی خاورمیانه محسوب میشود. فولاد اهواز با بیش از 50 سال سابقه در زمینه تولید محصولات فولادی از عمده تولیدکنندگان لوله مانیسمان در کشور و حتی منطقه بوده و کیفیت محصولات آن باعث شده که علاوه بر تقاضای زیاد در کشور در بازارهای خارجی نیز مشتریان زیادی داشته باشد.

کارخانه لوله مانیسمان اهواز در اوایل دهه 40 خورشیدی با نام گروه ملی صنعتی فولاد ایران تأسیس شد. این کارخانه در مجاورت شهر اهواز آغاز به کار نمود. با گذشت سال های متوالی، طرح های توسعه و بازسازی خطوط تولید و ارتقای سیستم بهره برداری در دستور کار گروه ملی اهواز قرار گرفت.

در حال حاضر گروه ملی صنعتی فولاد ایران با ظرفیت بیش از 1.500.000 تن محصولات فولادی، از برترین تولیدکنندگان کشور است. همچنین تولید بیش از 430 هزار تن شمش فولادی، کارخانه گروه ملی اهواز را در زمره تولیدکنندگان و صادرکنندگان سطح یک قرار داده است.

در کنار لوله مانیسمان اهواز , میلگرد, نبشی و ناودانی,تیرآهن,شمش های فولادی و مفتول از دیگر محصولات شرکت ملی فولاد اهواز است. یکی از فاکتورهای کلیدی در کسب موفقیت و ماندگاری محصولات گروه ملی اهواز، رعایت استانداردهای بین المللی است. استانداردهای معتبری نظیر ISO، JIS، ISIRI، ASTM و BS که بسته به نوع محصول ضوابط خاصی را ارائه می کنند. لوله مانیسمان اهواز تحت استانداردهای ASTM، API5L، DIN و ISIRI ساخته می شود. تنوع بالایی در مشخصات فنی داشته و برای لوله کشی گاز و خطوط انتقال صنایع مختلف کاربرد دارد. 

لوله گاز اهوازقیمت لوله مانیسمان اهواز

لوله مانیسمان اهواز به طور روتین از سایز 1/2 تا 6 اینچ تولید میشود. لوله های مانیسمان اهواز فقط در رده 40 تولید شده و تولید لوله رده 20 نداشته و برای تهیه لوله مانیسمان رده 20 بایستی از لوله های وارداتی چینی استفاده شود. به همین دلیل قیمت لوله مانیسمان اهواز را بایستی با لوله های رده 40 وارداتی مقایسه کرد.

لوله های چینی یک لایه محافظ داشته و این مساله مانع از زنگ زدگی در طی مراحل تولید و انبارداری تا مصرف کننده میشود, اما لوله مانیسمان اهواز به دلیل اینکه چنین لایه محافظی نداشته , همواره یک لایه اکسید و زنگ زدگی به دلیل رطوبت محیط به همراه دارد.

لوله های اهواز رده 40 از سنگین ترین انواع لوله های رده 40 محسوب میشوند و به همین دلیل همواره قیمت بالاتری نسبت به انواع لوله مانیسمان وارداتی دارند. میزان عرضه و تقاضای در کنار کیفیت و وزن موثرترین عامل در تعیین قیمت لوله مانیسمان اهواز هستند. در حال حاضر قیمت لوله مانیسمان اهواز به شرح زیر است. 

قیمت لوله مانیسمان رده 40 اهواز سایز 1 اینچ      1/400/000

قیمت لوله مانیسمان رده 40 اهواز سایز 11/4 اینچ 1/450/000

قیمت لوله مانیسمان رده 40 اهواز سایز 11/2 اینچ 1/700/000

قیمت لوله مانیسمان رده 40 اهواز سایز 2 اینچ     2/200/000

قیمت لوله مانیسمان رده 40 اهواز سایز 21/2 اینچ 2/700/000

قیمت لوله مانیسمان رده 40 اهواز سایز 3 اینچ      3/600/000

قیمت لوله مانیسمان رده 40 اهواز سایز 4 اینچ      5/200/000

قیمت لوله مانیسمان رده 40 اهواز سایز 5 اینچ      9/400/000

قیمت لوله مانیسمان رده 40 اهواز سایز 6 اینچ    11/800/000

قابل توجه اینکه سایز 1.2 لوله مانیسمان اهواز و سایز 3/4 لوله مانیسمان اهواز تولید نداشته و به همین دلیل قیمت مشخصی نیز ندارد. از طرفی به دلیل اینکه قیمت کلیه محصولات فولادی بر حسب وزن این کالا مشخص میشود, قیمت روز لوله مانیسمان اهواز نیز بر اساس قیمت روز آهن, میزان عرضه و تقاضا و نوسانات ارزی به صورت روزانه تعیین میگردد.

به دلیل اینکه بعضی از قطرهای لوله اهواز در بازار با کمبود مواجه میشود, در مورد قیمت لوله مانیسمان اهواز فاکتور موجود بودن بار در بنگاه های لوله فروشی تاثیر زیادی داشته و ممکن است در صورت کمبود یک سایز خاص قیمت این لوله تا حدود 20 درصد افزایش قیمت فیک پیدا کند. از دلایل کاهش میزان برخی از سایزها میتوان به از کار افتادن خط تولید یک سایز یا تقاضای زیاد آن باشد. در برخی از سایزبندی ها شاهد تولید لوله مانیسمان اهواز در دو وزن مختلف بوده و این مساله نیز موجب تفاوت قیمت در همان سایز میشود.

لوله های مانیسمان در رده 40 تولید شده و از لوله های مانیسمان معمولی رده 20 وزن و قیمت بیشتری دارند. رده لوله طبق یک جدول استاندارد تعیین گشته و لوله های رده 40 از لحاظ تحمل فشار و حرارت یک رده بالاتر از لوله رده معمولی هستند.

مشخصات فنی و وزن لوله مانیسمان رده 40 اهواز

  1. سایز : قطر لوله مانیسمان رده 40 اهواز در محدوده 23 تا 274 میلی‌متر قرار دارد.
  2. ضخامت: ضخامت لوله مانیسمان رده 40 اهواز بین 3/38 تا 7/11 میلی‌متر است.
  3. وزن : وزن این لوله‌ها در بازه 15 تا 169 کیلوگرم متغیر است.
  4. کاربردها: لوله مانیسمان رده 40 اهواز در لوله کشی گاز،لوله کشی آتش نشانی و اطفای حریق, لوله کشی موتورخانه و شوفاژ,صنعت نفت و پتروشیمی، صنایع مواد غذایی و داروسازی, صنعت خودروسازی, نیروگاه‌های حرارتی مورد استفاده قرار می‌گیرد.
  5. مقاومت: این لوله‌ها دارای مقاومت بالا در برابر فشارهای بالا و خوردگی هستند.
  6. تکنولوژی تولید: این لوله‌ها با استفاده از تکنولوژی Push Bench صورت می‌گیرد.

جدول لوله مانیسمان رده 40 اهوازنمایندگی لوله مانیسمان اهواز در تهران

برای خرید عمده لوله مانیسمان رده 40 بهتر است به فروشگاه تهران پایپر یا پایپ بازار نمایندگی لوله مانیسمان اهواز در تهران مراجعه کرده و یا با ما تماس بگیرید. لوله مانیسمان اهواز به چند طریق خرید از نمایندگی یا از بورس کالا قابل انجام است که البته برای مصارف پروژه ای بهتر است به نمایندگی مراجعه نمایید, چرا که بوروکراسی خرید از بورس کالا, روند کند و نامشخصی دارد. فروشگاه پایپ بازار نمایندگی لوله گاز اهواز در تهران بهترین قیمتها را در پیش فاکتور درج کرده و با کمترین زمان ممکن است, ارسال کالا را انجام میدهد.

پروسه ساختمان لوله مانیسمان

لوله های مانیسمان لوله های بدون درزی هستند, که تحت شرایط دمایی و تکنولوژی پیچیده ای تولید شده و این روند باعث مقاومت و یکپارچگی  استقامتی این لوله های فولادی قوی میشود. این لوله ها با قرار گرفتن شمش های فولادی در کوره های دوار , کشش و سوراخ کاری تولید میشوند, غلتک نورد, آنیلینگ , تاب گیری, خنک کاری, برش کاری, تاب گیری مجدد و کونیک کاری لبه های لوله از پروسه های تولید لوله مانیسمان بدون درز هستند.

آلیاژ لوله مانیسمان از موثرترین عوامل در کیفیت لوله مانیسمان بوده که در لوله اهواز از بهترین نوع آلیاژ فولاد کربن استیل استفاده میشود. این پارامتر در کنار وزن بالای لوله اهواز رده 40 باعث کیفیت بالای این محصول میشوند.

قیمت لوله مانیسمان اهوازلوله گاز اهواز

از آنجا که طبق قوانین لوله کشی گاز,در لوله کشی گاز توکار بایستی حتما از لوله های مانیسمان بدون درز استفاده شود و بعضا نیاز به کاربرد لوله مانیسمان رده 40 وجود دارد, لوله مانیسمان اهواز یکی از با کیفیت ترین گزینه ها برای لوله کشی گاز محسوب میشود.

لوله کشی آتش نشانی و اطفای حریق نیز یکی دیگر از مصارف ساختمانی لوله های اهوازی به حساب می آید. قطر و ضخامت مناسب لوله های مانیسمان اهواز باعث شده که برای ساخت کلکتور موتورخانه و لوله کشی شوفاژخانه بسیار مناسب باشند.

اشتراک گذاری این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *