نصب لوازم منزل , سرویس تخت خواب دونفره تاشو معمولی کودک و نوجوان

نصب لوازم منزل , سرویس تخت خواب دونفره تاشو معمولی کودک و نوجوان

نصب لوازم منزل

نصب لوازم منزل و اسباب اثاثیه خانگی سراسر تهران

تلفن : 09122437371-22533080 شبانه روزی

شرکت خدمات لوله کشی تهران پایپر همراه با خدمات تاسیساتی و لوله کشی آماده نصب شیرالات , لوازم بهداشتی و اثاثیه خانگی به شرح زیر میباشد.

لازم به ذکر است که این شرکت علاوه بر خدمات زیر در زمینه لوله کشی ساختمان و تاسیساتی و سیم کشی و خدمات ساختمانی با نیروهای ماهر و متعهدی قرارداد دارد که در صورت درخواست شما درخدمت شما خواهیم بود.

لوله کشی و نصب ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی

نصب یخچال ساید و تعویض فیلتر تصفیه یخچال

نصب تلویزیون و آنتن

نصب تخت خواب بزرگ و تخت خواب بچه , چوبی و فلزی , تخت کمجا و تاشو

نصب دراور و میز بار

نصب هواکش

نصب رادیاتور شوفاژ

نصاب لوستر , چراغ و انواع روشنایی و لامپ

نصب توالت فرنگی و لوازم بهداشتی

نصاب آیینه  و تابلو

نصاب قاب عکس

سوراخکاری و درل کاری برای نصب لوازم منزل

نصاب تردمیل

نصب چوب پرده و پرده های معمولی و فانتزی

نصب روشویی و آیینه باکس سرویس بهداشتی

نصاب گاز , فر و اجاقهای خوراک پزی

نصب و سرویس کولر آبی و گازی و نصب کلیه اسباب اثاث منزل

نصب لوازم منزل تهران

نصب لوازم خانگی

نصب لوازم خانگی به دلیل رنج متفاوتی از دستگاههای برقی , شیرالات و لوازم گاسوز ولوازم دکوری و ثابتی که دارند هرچند کاری بسیار ساده به نظر میرسد اما برای یک نصب خوب و دقیق و کاری که احتیاج به دوباره کاری و یا احتمالا خرابی لوازم مورد نظر بهتر است کار به یک متخصص سپرده شود تا علاوه بر سرعتی که در زمان اسباب کشی به وجود میاید , لوازم  و دستگاههای مورد نظر به خوبی نصب شده و آسیبی نبییند.

نصابان متخصص ما به دلیل تجربه در این امر که تقریبا هرروزه صورت میگیرد در این زمینه با تسلط و فی الفور لوازم شما را با تجهیزات و ابزارهای موردنیاز نصب میکنند.

نصب تخت خواب

در چیدمان اتاق خواب نحوه قرار گیری تخت خواب در هنگام نصب در اولویت قرار دارد. بهتر است در هنگام نصب تخت خواب خصوصا دونفره و بچه به پارامترهای تاثیرگذاری از قبیل نور اتاق , پنجره اتاق خواب , بازشدن در و تردد آسان و وسیله گرمایشی و سرمایشی اتاق مانند رادیاتور , بخاری و کولر توجه نمایید.

تخت خواب دو نفره به طور کلی از یک تاج یک پاخور و دو قید جانبی تشکیل شده اند. دوتخته زیرتشکی نیز در تختهای دونفره در زیر خوشخواب قرار میگیرند.

البته ممکن است قطعات تزییناتی دیگر نیز به هرکدام از این چهار قسمت متصل باشد که پس از نصب چهار قطعه به آنها اضافه خواهد شد.

نصب تخت خواب بچه

نصب تخت خواب بچه خصوصا اگر فانتزی باشد و حفاظ داشته باشد کاری به مراتب دشوارتر از نصب تخت خوابهای یک نفره و دونفره است.

نصب تخت خوابهای تاشو نیز احتیاج به مقدمات و موخرات خود دارد. دراین نوع تخت ها مهم ترین مساله ای که درنظر گرفته می شود ارتفاع مختلف به یکدیگر است، این ارتفاع باید بنا برارتفاع هیکل در حالت نشسته باشد.

این ارتفاع در ۹۵% مردان یزرگسال نزدیک 100 سانتی متراست. فاصله استاندارد بین رویه تشک و نزدیک ترین جسم خارجی یا سقف  بالای سر 110 سانتی متر است.

نصب تخت خواب تاشو

تخت خوابهای تاشو , تختهایی هستند که چند حالت مختلف ممکن است داشته باشند . همه آنها به صورت مشترک تخت خوابهایی هستند که قابلیت جمع شدن به سمت دیوار یا تبدیل به مبلمان و کاناپه را دارند .

وجود جک هیدورلیک در چنین تخت هایی موجب این امکان میشود و نصب  این تختها به دلیل اینکه قلقها و ترفندهای خاصی را طلب میکنند بایستی توسط متخصص نصاب تخت خواب تاشو انجام شود .

اشتراک گذاری این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *