نمایندگی تعمیر پکیج نارمک

نمایندگی تعمیر پکیج نارمک

نمایندگی تعمیر پکیج نارمک

تهران پایپر نمایندگی تعمیر پکیج نارمک به صورت شبانه روزی و بدون تعطیلی

تلفن تماس فوری: 09122437371 شبانه روزی.

لوله کشی و نصب پکیج دیواری, سرویس اولیه و راه اندازی پکیج, عیب یابی و تعمیرات پکیج, کلیه برندهای ایرانی و خارجی, ایران رادیاتور, بوتان,گلدیران, ایساتیس, آریستون, بوش, هایسنس,گرم ایران, وایلانت, لورچ, ایمرگاس, فرولی و دیگر برندهای داخلی و خارجی در نارمک, هفت حوض, دردشت و محدوده اطراف. رسوب زدایی و اسید شویی پکیج دیواری, رفع نشتی و آبریزی از پکیج, رفع علت سرد شدن آب مصرفی,علت سرد شدن رادیاتور پکیج؛ علت گرم نشدن رادیاتور شوفاژ, خاموش شدن و روشن نشدن پکیج, قطع آب شوفاژ و پکیج و کلیه خدمات و ایرادهای احتمالی پکیج با نمایندگی تعمیر پکیج و شوفاژ نارمک, خیابان آیت, گلبرگ, میدان هفت حوض, فرجام و کلیه مناطق اطراف بدون تعطیلی طبق قیمت اتحادیه تعمیرات پکیج در تهران.

نمایندگی تعمیر پکیج نارمکخدمات نمایندگی تعمیر پکیج نارمک

سرویس پکیج به طور دوره ای میتواند علاوه بر بازدهی بیشتر به عمر پکیج کمک کند. مثل هر وسیله ای پکیج دیواری هم نیاز به سرویس و نگهداری  فصلی و سالانه دارد . هرچند که پکیج شوفاژ دیواری ظاهرا معمولی به نظر میرسد اما به خاطر سیستم خودکاری که در دستگاه وجود داشته و هم وظیفه گرم کردن آب سرد درتمام طول سال و هم اینکه گرمایش محیط را در فصول سرد  برعهده دارد که  این عملکرد دوگانه موجب کارکرد دایم و بالای دستگاه به خصوص در فصول سرد میشود. سرویس دوره ای علاوه بر اینکه میتواند از خرابی پکیج و نیاز به تعمیر پکیج جلوگیری کند میتوان موجب افزایش طول عمر و کاهش مصرف گاز , برق و حتی آب شود.

اصولا بهتر است در ابتدا فصل سرما و در تبدیل وضعیت تابستانی به زمستانی پکیج, کار سرویس و تعمیر پکیج پاسداران توسط یک سرویس کار خبره انجام شود. این سرویس ها, شاید سطحی و غیر ضرروی به نظر برسند, اما احتمالا بتواند از خرابی های بیشتر پکیج جلوگیری کرد و تنظیمات پکیج به درستی انجام شود.

راه اندازی پکیج

در صورتی که پکیج به طور عادی راه اندازی نشد, نخست آن را ریست کنید. در اغلب موارد با روشن و خاموش کردن پکیج دیواری مجددا به کار میفتد. اگر با ریست, پکیج روشن نشد رادیاتور را هواگیری کنید. البته اگر دستگاه مکررا احتیاج به هواگیری دارد یعنی مشکل از سایر قطعات بوده و ترجیحا از یک متخصص کمک بخواهید. همه پکیج‌های دیواری دارای سیستم خاموش کن اتوماتیک هستند و در صورتی که فشار پکیج بیشتر از اندازه معمول کم یا زیاد باشد, پکیج خاموش می‌شود و باید فشار آن را درست کنید.یکی از دلایل احتمالی روشن نشدن پکیج ته نشین شدن رسوبات در مبدل و لوله‌های پکیج است.اگر کلیه روشهای بالا  روشهای و همچنان مشکل روشن نشدن پکیج داشتید احتمال دارد, از برد پکیج باشد. در صورت نیاز به راه اندازی اولیه, روشن کردن پکیج, تابستانی یا زمستانی کردن با نمایندگی تعمیر پکیج نارمک تماس حاصل فرمایید.

عیب یابی پکیج نارمک

برای تعمیرات مهمترین کار, عیب یابی صحیح است. پکیج های جدید طبق یک پروتکل از پیش تعریف شده با نقص عملکرد در قطعات با کدهای خاصی اعلام خطای مخصوصی میکنند. معمولا این کدهای خطای پکیج صحیح است, اما بعضا ممکن است, خرابی دو یا چند قطعه, منجر به بروز نشانه های یک خطا باشد. به همین دلیل با دیدن یک کد خطا نمیتوان دقیقا مطمین بود, که کد خطای اعلام شده دقیقا صحیح است.

در ادامه لیست خرابی های رایج پکیج به همراه دلایل آن را آورده ایم:

خاموش شدن ناگهانی پکیج

  • افت فشار بار پکیج
  • نقص در عملکرد پمپ پکیج
  • خرابی ترموستات
  • مشکل افت فشار آب ورودی به پکیج
  • افت فشار گاز یا قطع شدن شیر گاز
  • قطع شدن برق یا مشکل در سیم کشی

علت افت فشار بار پکیج

افت فشار پکیج موجب خاموش شدن یا روشن نشدن پکیج میشود. پکیج یک سیستم گرمایشی بسته بوده و بایستی در یک شرایط فشاری مشخص کار کند. نشتی از رادیاتور و لوله کشی شوفاژ, خرابی شیر اطمینان, گیج فشار پکیج و حتی منبع انبساط میتواند موجب افت فشار پکیج باشد. به هر حال این مشکل برای تعمیر پکیج پاسداران بایستی سریعا رفع شود, تا بتوانید پکیج را روشن کنید.

نشت آب از پکیج

نشتی از شلنگ ها و شیرآلات پکیج, مشکل در واشر ارینگی قطعات مختلف پکیج, نشتی از مبدل, خرابی منبع انبساط, شل شدن اتصالات یا خرابی شیر اطمینان از دلایل نشتی آب از پکیج دیواری است.

سر و صدای ناهنجار پکیج

از عمده دلایل این صدای ناهنجار وجود حباب های هوا در داخل پمپ می باشد و به راحتی با باز کردن شیر باد پمپ، باد موجود در پمپ تخلیه می شود. البته جرم گرفتگی پکیج نیز میتواند موجب صدای تلق و تلق پکیج شود.

ساختار عملکرد پکیج از لحاظ گرمایشی و تولید آب گرم

به طور کلی پکیج دیواری برای تولید آب گرم مصرف و گرم کردن محیط با استفاده شعله اقدام به گرم کردن آب کرده و از طریق تبادل حرارت این آب گرم شده با آب سرد مصرفی آب گرم در تمام طول سال و شوفاژ در فصول سرد مهیا میشود. در پکیج های 2 مبدله یک مبدل برای تامین آب گرم مصرفی و یک مبدل ثانویه برای گرمایش عمل میکنند. از دیگر قطعات مهم پکیج میتوان به قطعات زیر با شرح وظایف مشخص اشاره کرد.

لوازم پکیج و وظایف آنها

  • شیر اطمینان پکیج

در وضعیت فشار و حرارت بالا برای تخلیه آب اضافی سیستم به منظور جلوگیری از فشار به سیستم نصب میشود.

  • سنسور حرارت پکیج

پرشر دما, کنترل حرارت پکیج را برعهده داشته و با کاهش یا افزایش دما موجب جلوگیری از هدر رفت دما می شود.

  • پرشر سوییچ فشار پکیج

تنظیم فشار موجود در پکیج بر عهده پرشر فشار پکیج است.

  • برد کنترل پکیج

آنالیز سیگنالهای مختلف از قطعات پکیج و بررسی و انتقال فرما مناسب کار برد پکیج است.

  • فلوسوئیچ

فلوسوییچ (فلومتر) یک شیر الکترومکانیکی است که در مسیر جریان آب گرم برای قطع و وصل و کاهش میزان جریان آب و تولید آب گرم مصرفی توسط پکیج است.

  • پمپ برگشت پکیج

پمپ سیرکولاتور پکیج برای بهبود گردش آب در سیستم پکیج عمل میکند.

  • شیر پرکن پکیج

در زمان شروع به کار اولیه یا در صورت نیاز به تعمیرات پکیج, شیرپرکن مدار گرمایش پکیج را از آب پر یا تخلیه میکند.

نمایندگی تعمیر پکیج ایران رادیاتور و بوتان نارمک

برای یک سرویس کار پکیج هیچ فرقی در تعمیر پکیج های مختلف از جمله ایران رادیاتور و بوتان نکرده و این 2 برند فقط به دلیل تعدد دستگاه های موجود و دسترسی راحت تر به قطعات یدکی نسبت به انواع دیگر پکیج به خصوص پکیج های خارجی تعمیرکاران بیشتری دارند. به طور کلی ما در نمایندگی تعمیر پکیج نارمک از گروه تاسیسات تهران پایپر میتوانیم اقدام به تعمیرات همه برندهای پکیج ایرانی و خارجی در خدمت شما باشیم. در ادامه به تعدادی از ایرادات احتمالی و رایج پکیج میپردازیم.

اشتراک گذاری این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *