اجرا و تعمیرات لوله کشی گاز آزادی

اجرا و تعمیرات لوله کشی گاز آزادی

لوله کشی گاز آزادی

اجرا و تعمیرات لوله کشی گاز آزادی, خیابان آزادی, میدان آزادی و محدوده اطراف.

تلفن: 09122437371 بدون تعطیلی.

کلی و خرده کاری لوله کشی گاز, جوشکاری لوله های موتورخانه, ساخت و تعمیرات کلکتور شوفاژ و لوله کشی آتش نشانی.

اجرا و تعمیرات جوشکاری لوله گاز ساختمان, تغییر مسیر و اصلاح لوله کشی گاز داخل ساختمان, جابجایی کنتور و علمک گاز ساختمان, اجرای گازکشی با جواز تاییدیه سازمان نظام مهندسی, تغییر مسیر و اصلاح لوله کشی گاز آشپزخانه, پکیج و مشعل, اجرا و تعمیرات لوله کشی آتش نشانی, جابجایی و انشعاب گیری لوله گاز مسکونی, تجاری, رستوران و مراکز پخت غذا و کلیه خدمات لوله کشی گاز خیابان آزادی, میدان آزادی و کلیه مناطق غرب تهران.

لوله کشی گاز آزادیخدمات لوله کشی گاز آزادی

خدمات لوله کشی گاز آزادی به دو بخش اجرایی و تعمیرات دسته بندی میشود. بخش اجرایی ساختمان, بیشتر مشتمل به ساختمان های مسکونی, تجاری و اداری در حال ساخت بوده و در این بخش نیاز به مجوز سازمان نظام مهندسی برای اخذ انشعاب و کنتور گاز میباشد. تفکیک کنتور و تغییرات علمک اصلی نیز از نوع خدمات لوله کشی گاز محسوب میشود.

عمده ترین قسمت از خدمات لوله کشی گاز مربوط به تغییرات, جابجایی ها, اصلاح مسیر و انشعاب گرفتن از لوله های گاز است که بایستی توسط جوشکاری ماهر لوله کشی گاز انجام شود. به کارگیری شیوها و لوازمی به غیر از لوله کشی گاز با جوشکاری لوله مانند استفاده از لوله آب به جای گاز یا لوله های سفید غیر استاندارد بوده و برای انشعاب گیری و اجرای لوله کشی, الزاما بایستی از جوشکاری لوله گاز با لوله اتصالات مخصوص و استاندارد صورت گیرد. شیرهای گاز نیز شیرهای برنجی بوده که بایستی نشان استاندارد را داشته باشند.

لوله کشی گاز ساختمان با دو شکل لوله کشی گاز توکار و روکار اجرا میشود. هر یک از انواع لوله کشی گاز مطابق مقررات قانونی سازمان مهندسی هستند که بایستی رعایت شده و کلیه جزییات از خرید لوازم تا سایز لوله کشی گاز مشخص شده است.

در حین اجرای لوله کشی گاز بایستی کلیه موارد استاندارد از قبیل عایق کاری و مهار لوله کشی ملاخظه شده و در حین اجرا و در پایان لوله کشی, ناظر لوله کشی گاز بازرسی های لازم و تست نهایی تحت فشار را انجام داده و در صورت عدم وجود مشکل, مهر تایید را بر حسن اجرای لوله کشی گاز آزادی خواهد زد.

تعمیرات لوله کشی گاز خانگی

از جمله سرویس های پر درخواست گازکشی آزادی, درخواست جابجایی و خرده کاری های لوله کشی گاز است که بایستی به دقت انجام شود. این خرده کاریها و جابجایی ها معمولا بدون نیاز به مجوز انجام میشوند, چرا که اخذ مجوز برای یک کار کوچک, کمی وقت گیر بوده و شاید اصلا چنین مجوزی نداده و عموما مجریان لوله کشی گاز از اجرای کار همراه با روند اداری کمی اجتناب میکنند.

انسداد لوله گاز روشنایی و دیگر لوازم گازسوز مانند شومینه و…, تغییرات احتمالی و جابجایی لوله گاز اجاق گاز آشپزخانه و پکیج, جابجایی کنتور گاز خانگی و مغازه ها, لوله کشی گاز رستورانها و فست فودها برای نصب لوازم گازسوز از جمله خدمات لوله کشی گاز ریز و درشتی هستند, که در خواست زیادی دارند.

هزینه لوله کشی گاز ساختمان

مخارج لوله کشی گاز چند بخش هستند. اما مهمترین بخش آنها مخارج خرید لوله اتصالات, شیرآلات و دیگر تجهیزات گازکشی و همچنین دستمزد لوله کشی گاز میشوند. بخش دیگری که عموما در اجرای لوله کشی گاز و اخذ انشعاب علاوه بر دو مورد دیگر میشود, هزینه های مربوط به شرکت گاز و سازمان مهندسی و سایر مخارج اداری میشود.

معمولا لوله کشی گاز به شکل واحدی در ساختمان های نوساز و یا کنتراتی در خرده کاری ها با جنس و یا بدون اقلام مصرفی حساب میشود. در لوله کشی گاز کوچکترین وسایل مصرفی مانند الکترود, صفحه برش و نوار تفلن نیز بر عهده کارفرما بوده و مجری لوله کشی گاز فقط ابزارآلات تخصصی را به همراه دارد. برای جلب رضایت طرفین بهتر است, قبل از شروع به کار یک توافق ترجیحا کتبی شامل جزییات کار و میزان هزینه و نوع پرداخت بین مجری و کارفرما انجام شود. در صورت به خدمات اجرا و تعمیرات لوله کشی گاز غرب تهران و آزادی با ما تماس بگیرید.

اشتراک گذاری این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *