خرده کاری لوله کشی گاز

خرده کاری لوله کشی گاز

خرده کاری لوله کشی گاز

انجام خرده کاری لوله کشی گاز در سراسر تهران توسط مجریان ماهر و حرفه ای لوله کشی گاز فوری 09122437371 بدون تعطیلی.

تغییر مسیر و اصلاح مسیر لوله کشی گاز ساختمان, انشعاب گیری و تعمیرات داخلی لوله کشی گاز, نصب سه راهی و اتصالات گاز توسط جوشکاری و اتصالات دنده ای گاز, لوله کشی گاز مربوط به آشپزخانه و نصب اجاق گاز,فر گازی, پکیج دیواری, بخاری, آبگرمکن, بالکن ,تراس, کباب پز و سایز لوازم گاز سوز, لوله کشی گاز اماکن مسکونی, تجاری و آشپزخانه های صنعتی و رستورانها با محاسبه دقیق سایز مناسب انشعاب گاز برای هریک از لوازم گازسوز. انسداد و کور کردن لوله گاز بلااستفاده روشنایی های قدیمی, شومینه و غیره و کلیه خدمات ریز و درشت لوله کشی گاز در کلیه نقاط تهران, توسط نزدیک مجری و جوشکار لوله گاز مجرب در مجاورت منطقه مربوطه.

خرده کاری لوله کشی گازقیمت خرده کاری لوله کشی گاز

قیمت خرده کاری لوله کشی گاز به صورت کلی و کنتراتی بین مجری و کارفرما توافق میشود و اگرچه هزینه های این قبیل خرده کاریها متری محاسبه نمیشوند, اما متراژ کار نیز بر قیمت نهایی موثر است. سایز لوله, ارتفاع محل جوشکاری, پیچ و خم کار, تعداد سرجوش در کنار متراژ از مهم ترین پارامترهای موثر بر قیمت خرده کاری لوله کشی گاز بر جوشکاری هستند.

در حال حاضر قیمت خرده کاری لوله کشی گاز در کمترین میزان ممکن بین 700 تا 900 هزار تومان است که با توجه به قطر لوله, سختی کار و طول لوله کشی ممکن است تا چند میلیون تومان نیز برسد. بدیهی است که ارقام فوق مربوط به دستمزد کار بوده و هزینه خرید و تهیه لوازم لوله کشی گاز جداگانه محاسبه میشوند. در صورت نیاز به کنده کاری و خدمات دیگر هم مقداری بر این هزینه افزوده میشود.

تغییرات مربوط به لوله کشی گاز آشپزخانه, انشعاب گیری از پکیج و اجاق گاز, لوله کشی گاز برای بخاری و دیگر لوازم گازسوز, جابجایی کنتور و المک گاز ار جمله خرده کاری لوله کشی گاز پرتقاضا هستند که هر یک با توجه به شرایط کار و فاکتورهای مذکور هزینه دارند.

چگونگی انجام تغییرات گازکشی در ساختمان

به طور کلی برای انجام هرگونه تغییر و تحولات در لوله کشی گاز ساختمان بایستی با اصلاح نقشه اصلی لوله کشی گاز و ارایه آن به سازمان نظام مهندسی و در صورت قبول و اعطای مجوز اینگونه تغییرات انجام شود, اما از آنجایی که این بوروکراسی اداری و فنی بسیار طولانی مدت و طاقت فرساست, بسیاری از کافرمایان از خیر مجوز گذشته و راسا اقدام به انجام این تغییرات میکنند. با این وجود برای اصلاح و هرگونه تغییر مسیر, انشعاب گیری و تعمیرات اساسی و حتی جزیی از وجود یک مجری لوله کش گاز توانمند استفاده شود, تا اولا از لحاظ ایمنی که مهمترین قسمت کار است, خیالتان راحت باشد, و در ثانی به دلیل اینکه در گازرسانی به بعضی نقاط با توجه به طول و قطر لوله بایستی موارد فنی را در نظر گرفت, اطمینان حاصل کنید که سایز لوله به کارگرفته شده , پاسخگوی نیاز شما باشد. هر چند که این سایز بندی تا یکی دو متر مهم نیست, اما در متراژهای بالای 5 متر و مصرف کننده های گازسوز متعدد بایستی از جدول محاسباتی لوله کشی گاز استفاده شود.

به غیر از جوشکاری و سایزبندی لوله و تست نهایی, عایق بندی, مهارکردن لوله و انتخاب مسیر ایمن نیز از دیگر مواردی است که برای افزایش ظول عمر و بهینه عملکرد آن حتی در خرده کاری لوله کشی نیز مدنظر قرار میگیرد.

لوله کشی گاز بدون جوشکاری, استفاده از لوله آب به جای گاز و کارهای غیراستاندارد دیگر نیز برخی ابداعات خطرناکی است که برخی از همکاران نابلد و سهل انگار انجام میدهند. شاید در حد یک یا دو اتصال برای انشعاب گیری استفاده از اتصالات فلزی خیلی خطرناک به نظر نرسد, اما به کارگیری لوله های پلیمری و پلاستیکی و پنج لایه در حتی خرده کاری لوله کشی گاز نیز خطرناک بوده و به دلیل مسولیت جانی و صدمات جسمی و مالی جدا از انجام این نوع کارها خودداری نمایید.

حتی در خرید لوله اتصالات گاز نیز از بهترین لوله های مانیسمان و درزدار استاندارد استفاده کرده تا خدای نکرده از این بابت مشکلی به وجود نیامده و لوله کشی گاز خود را به سلامت انجام دهید.

در هنگام اجرای لوله کشی گاز و به خصوص در انشعابات اصلی تر حدالمقدور سعی کنید که در ابتدای مسیر یک شیر قطع کن اصلی قرار داده تا در هنگام تعمیرات و یا عدم استفاده از آن بخش بتوانید , گاز محدوده مجزا را قطع کنید. نصب شیر گازی در ورودی آپارتمان ها نیز یک آپشن و حتی یک الزام محسوب میشود.

در صورت نیاز به خدمات خرده کاری لوله کشی گاز در کلیه مناطق تهران با ما تماس بگیرید.

اشتراک گذاری این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *