تعمیر پکیج قیطریه | نمایندگی ایران رادیاتور بوتان و…

تعمیر پکیج قیطریه | نمایندگی ایران رادیاتور بوتان و…

تعمیر پکیج قیطریه

نصب, راه اندازی و تعمیر پکیج قیطریه 09122437371-22533080 بدون تعطیلی.

نصب و لوله کشی پکیج و رادیاتور , عیب یابی و تعمیر پکیج  دیواری, سرویس و راه اندازی پکیج, تغییر فصل زمستانه و تابستانی پکیج, رسوب زدایی و جرم گیری پکیج ,تعمیر و تعویض قطعات خراب و برد پکیج, ارایه خدمات نمایندگی تعمیر پکیج ایران رادیاتور, بوتان,گلدیران, لورچ, ایساتیس, آریستون, ایمرگاس, بوش , زیمنس, فرولی, آماتیس, هیتاچی و کلیه برندهای داخلی و خارجی , هواگیری شوفاژ و پکیج و سایز خدمات تاسیسات ساختمان.

گرم کردن شوفاژها, راه اندازی و سرویس, تامین آب مصرفی و رفع نشتی از مهمترین خدمات سرویس و تعمیر پکیج در محدوده قیطریه است.

تعمیر پکیج قیطریهسرویس و تعمیر پکیج قیطریه

پکیج دیواری یک سیستم حرارتی دو منظوره است. وظیفه پکیج تولید آب گرم مصرفی بوده که این عمل همواره در تمام طول سال انجام میشود. کار دیگر پکیج گرمایش رادیاتور یا سایر سیستم های گرمایشی مانند فن کویل و گرمایش از کف میباشد. گرمایش پکیج به صورت عمومی در روزهای سردسال انجام وظیفه میکند و برای این منظور بایستی برای تغییر وضعیت آن تنظیمات مورد نیاز انجام شود. به همین خاطر نیاز به سرویس و تعمیر پکیج در طول فصل سرما ضروری تر به نظر میرسد,  هرچند که در صورت خرابی و از کار افتادن پکیج بایستی که فورا پکیج را درست کنیم.

از آنجا که همواره مقدار مشخصی آب از قطعات داخلی پکیج در حال عبور است و از طرف دیگر آب موجود لوله کشی حاوی رسوباتی میباشد , این آب بر اثر گرم شدن شروع به ته نشین کردن رسوبات کرده و در اغلب موارد پس از حدود 3 یا 4 سال باعث رسوب گرفتگی مبدل پکیج دیواری میشود . مبدل پکیج یک مخزن آب میباشد که از طریق تبادل گرمایشی باعث تولید آب گرم مصرفی میگردد. در صورت نیاز به سرویس کار و تعمیر پکیج در قیطریه با ماتماس بگیرید.

لیست خدمات اصلی پکیج شامل موارد زیر است:

خدمات پکیج شامل موارد زیر میباشد:

  • راه اندازی و هواگیری شوفاژ و پکیج
  • جرم گیری و اسید شویی مبدل پکیج و مدار گرمایش
  • گرم کردن رادیاتور شوفاژ
  • گرم نبودن آب مصرفی
  • رفع ارورها و خطاهای پکیج
  • رفع سر و صدا و بوی بد پکیج

انواع خرابی های پکیج و روش های رفع آن

عیب یابی پکیج نیاز به مهارت و خبرگی زیادی دارد. بعضی مواقع یک خطا نشان دهنده چند ایراد متفاوت در دستگاه پکیج بوده و بایستی با توجه به علایم و تسلط تجربی با آزمون و خطا, مشکل اصلی را پیدا و رفع نمود. در ادامه تعدادی از خرابی های رایج پکیج را درج کرده ایم.

روشن نشدن یا خاموش شدن پکیج

کاهش فشار یا قطع شدن آب و گاز, نوسان یا قطعی برق, گرفتگی دودکش از جمله ساده ترین مواردی هستند, که موجب روشن نشدن یا خاموش شدن دستگاه میشود. به غیر از این موارد, خرابی های از دلایلی اصلی از کارافتادن پکیج هستند:

  1. سوختن یا عیب و ایراد در فن دستگاه
  2. خرابی رله فن برد
  3. سوختن فیوز شیشه ای
  4. افت فشار داخلی پکیج
  5. جوش آوردن پکیج
  6. سوختن برد یا عملکرد ناقص آن
  7. خرابی حسگرهای امنیتی پکیج

رادیاتورها گرم اما آب شیرها سرد هستند

خرابی پمپ برگشت پکیج, خرابی فلوسوئیچ, عمل نکردن سیستم بای پس پکیج و خرابی شیر سه راهی موتوری از دلایل گرم نشدن رادیاتورها هستند. البته علت سرد شدن رادیاتور شوفاژ ممکن است وجود رسوب در مدار گرمایش نیز باشد.

ولرم بودن آب مصرفی پکیج

علت سرد شدن آب مصرفی میتواند کم بودن فشار گاز یا آب سرد مصرفی باشد. این مشکل به خصوص در اوج مصرف گاز به دلیل کم بودن انشعاب یا بالا بودن مصرف گاز در ساختمان باشد. در مورد کم شدن فشار آب سرد هم در طبقات بالا و در فصل تابستان این مشکل بیشتر نمود پیدا میکند. ایجاد رسوب در مبدل ثانویه نیز از دلایل رایج و تشدید این مساله است که بایستی با اسیدشویی مبدل پکیج مشکل را حل نمود.

دستگاه خطا میدهد یا چشمک میزند

هر خرابی از کوچک و بزرگ با نشان دادن ارور توسط پکیج به شما اعلام میشود, تا به فکر رفع آن باشید. عدم راه اندازی پکیج دیواری میتواند دلایلی چون افت فشار گاز و آب, کاهش بار یا حتی خرابی برد پکیج باشد.

ریزش آب از پکیج

نشتی از شلنگ ها و شیرآلات پکیج,سوراخ شدن مبدل و منبع انبساط پکیج, مشکل در واشر ارینگی قطعات مختلف پکیج, نشتی از مبدل, خرابی منبع انبساط, شل شدن اتصالات یا خرابی شیر اطمینان از دلایل نشتی آب از پکیج دیواری است.

سر و صدای ناهنجار پکیج

از عمده دلایل این صدای ناهنجار وجود حباب های هوا در داخل پمپ می باشد و به راحتی با باز کردن شیر باد پمپ، باد موجود در پمپ تخلیه می شود. البته جرم گرفتگی پکیج نیز میتواند موجب صدای تلق و تلق پکیج شود. نوسان بار پکیج نیز ممکن است ایجاد سر و صدا کند.

راه اندازی پکیج شوفاژ دیواری

سرویس های دوره ای پکیج به منظور افزایش راندمان و کاهش نیاز به تعمیر پکیج در منطقه هروی به صورت فصلی حداقل در ابتدای فصل سرما نیاز است. هواگیری رادیاتور و در صورت نیاز شستشوی رادیاتور شوفاژ, تنظیم درجه حرارت آب مصرفی و رادیاتورها از کارهایی است که در ابتدای فصل انجام شده و در صورت نقص عملکرد بایستی برای جلوگیری از خرابیهای بیشتر و کاهش مصرف گاز و افزایش کارایی انجام شود. سرد شدن آب مصرفی پکیج و سرد بودن رادیاتور شوفاژ از جمله مواردی است که متوجه خرابی پکیج دیواری میشویم. اما در برخی موارد ممکن است از زیر پکیج  نشتی هایی حادث شود و یا اینکه بر اثر گذشت زمان و کارکرد نیاز به تعویض قطعات باشد. جهت خدمات سرویس و تعمیر پکیج قیطریه با ما تماس بگیرید.

راه اندازی ابتدایی پکیج طی مراحل زیر صورت میگیرد:

  • شیر  آب مصرفی یا پرکن پکیج را باز کنید.
  • شیر گاز پکیج را باز کرده و از متصل بودنبرق پکیج مطمین شوید.
  • مدار آب مصرفی را با بازکردن یک شیر آب هواگیری نمایید .
  • پرکردن و هواگیری مدار گرمایش و رساندن فشار پکیج به 1.5 بار موجب آماده شدن پکیج در حالت عادی برای استفاده شما میشود.

اشتراک گذاری این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *