لوله کش سیار تهران , فوری و 24 ساعته آب گاز فاضلاب پکیج

لوله کش سیار تهران , فوری و 24 ساعته آب گاز فاضلاب پکیج

لوله کش سیار تهران

اجرا و تعمیرات لوله کشی سیار تهران سرویس فوری لوله کشی و لوله بازکنی تهران

تلفن  : 09122437371-22533080 شبانه روزی , بدون تعطیلی

اورژانس شبانه روزی لوله کشی آب شوفاژ و فاضلاب ساختمان

سرویس و راه اندازی موتورخانه شوفاژ ,پکیج دیواری و کولر

نصب و تعمیر شیر اهرمی , توالت فرنگی , رادیاتور و تجهیزات بهداشتی تاسیساتی منزل

تشخیص ترکیدگی لوله ونشت یابی لوله بازکنی و رفع گرفتگی لوله

نصب و تعمیرات پمپ خانگی و تاسیسات آپارتمان و لوله کشی گاز ساختمان

تعمیرات لوله کشی سیار تهران

لوله کشی سیار

در لوله کشی سیار تهران مواردی همانند تعمیرات لوله کشی , موتورخانه, برقکاری ,نصب و تعمیر شیرالات ولوازم بهداشتی رادیاتور روشویی توالت فرنگی , پکیج , کولر ابی , کولر اسپلیت ,تعمیر و نصب آبگرمکن، لوله کشی روکار آب گاز فاضلاب شوفاژ لوله کشی توکار نصب و تعمیرات پمپ تحت فشار خانگی تشخیص ترکیدگی لوله بازکنی انجام می شود.

شما می توانید به راحتی با یک ارتباط و تماس در هر زمانی با لوله کشی سیار تهران در منزل خود تمامی مواردی که در بالا به انها اشاره شد را به صورت خدمات دهی سریع و آسان مشاهده کنید.

لوله کشی سیار برای راحتی شما به مکان موردنظر شما خواهد آمد و هر کاری که مربوط به سرویس دهی و خدمات دهی و تعمیرکاری در مورد لوله کشی است را برای شما با کارشناسان حرفه ای و باتجربه ای که در اختیار دارد انجام می دهد.

لوله کش گاز سیار

اعزام لوله کش گاز سیار در کلیه نقاط تهران به صورت تخصصی از دیگر خدمات تهران پایپر است. از آنجا که کار تعمیرات و اجرای لوله کشی گاز به دلیل قوانین سخت و سفت و احتمالی بروز نشتی گاز کمی مشکل تر بوده و بایستی توسط اشخاص ماهر جوشکاری لوله گاز انجام شوند, ما در تهران پایپر با اکیپ مجهز و فوری کلیه خدمات خرده ریز لوله کشی گاز را به صورت منطقه  ای و فوری انجام میدهیم.

افزایش فشار آب ساختمان

ابتدا باید مشخص شود میزان مصرف و شدت آب چقدر است تا وزن و جنس و اندازه لوله ها مشخص شود. باید کاملا ساختمان توسط یک لوله کش حرفه ای مورد بررسی قرار گیرد زیرا فشار آب تاثیر زیادی در لوله کشی خواهد داشت. روشهایی که هنگام کاهش فشار آب در لوله کشی ساختمان صورت می گیرد.

–   با استفاده از مخزن تحت فشار آب را در ساختمان انتشار می دهیم

–   استفاده از بوستر پمپ برای توزیع آب ساختمان

–   استفاده از مخزن ثقلی

   ابتدا باید طرح لوله کشی را در دست داشته باشیم

–   حتما جنس و نوع لوله را به درستی انتخاب کرده و دقت داشته باشید نشتی نداشته باشند .

–   سپس باید لوله کشی رایزر را انجام دهید و این کار را باید با دقت بسیار زیادی انجام داد

–   سپس باید طبقه به طبقه شروع به لوله کشی کنید

–   درپوش های لوله ها را بردارید و با استفاده از مهره ماسوره و فتینگ لوله ها را به یکدیگر متصل کنید.

–   حتما بعد از این مراحل لوله ها را از آب شهری پر کنید

–   در پایان هواگیری را انجام دهید.

خرابی توالت فرنگی

یکی از مشکلات موجود در منزل خرابی مربوط به توالت فرنگی است. تعمیر توالت فرنگی شامل رفع عیب شناور و سیستم تخلیه توالت فرنگی است. بعضا گرفتگی در لوله یا کاسه توالت فرنگی نیز موجب تخلیه کند توالت فرنگی شده که این خدمات نیز جزو خدمات لوله کشی سیار تهران است.

شناور توالت فرنگی های جدید بیشتر از نوع شناور آسانسوری یک تکه هستند که به دلیل ساختار یکپارچه تعمیرات آن امکان پذیر نبوده و تنها را چاره برای رفع مشکل, تعویض شناور توالت فرنگی است.

لوله کشی سیار غرب تهران

حضور فوری لوله کش سیار غرب تهران توسط لوله کش ساکن مناطق غربی تهران, مجرب و ماهر به صورت تخصصی انجام کلیه کارهای خرده کاری و کلی لوله کشی و تاسیسات ساختمان. جنت آباد, پونک, اشرفی اصفهانی, ستارخان, صادقیه, بلوار فردوس, شهران, باغ فیض, گیشا, سعادت آباد و شهرک غرب, خیابان آزادی از مناطق در محدوده غرب بوده که به صورت فوری در عرض کمتر از 30 دقیقه در خدمت شما عزیزان هستیم.

خرده کاریهای تاسیساتی منزل از جمله مواردی هستند که اگر به موقع بفکر تعمیرات و رفع عیب و ایرادهای آنها نباشیم ممکن است موجب خرابی و صرف هزینه و وقت بیشتری شوند. ممکن است برخی امور ساده از دست برخی برآمده و خود اقدام به رفع و رجوع آن کرده و تا حدودی راحت شوند. اما بعضی از امور تاسیساتی در عین سادگی به یک فنی کار تاسیساتی خبره احتیاج داشته باشد. ما در تهران پایپر کلیه خدمات تاسیساتی را طبق نرخ اتحادیه لوله کشی ساختمان و تاسیسات مکانیکی انجام میدهیم.

نصب و تعمیر سینک ظرفشویی , تعویض شیرالات , انشعاب گرفتن شیرهای و لوله های ماشین لباسشویی , ظرفشویی و یخچال و گرفتگی سیفون توالت و کفشورها از جمله مواردی هستند که اگر مهارت کافی برای انجام آنرا نداشته باشید ممکن است بعداز کمی وررفتن و یاخرابکاری ناامید شده و سپس به یک استاکار تاسیسات کار رجوع کنید.

شکستن شیر پیسوار داخل دنده لوله کشی یکی از موارد شایع است که شاید هرروزه ما حداقل بایکی از آنها روبرو میشویم . برخی از شیرهای پیسوار بدلیل پوسیده بودن بهنگام تعویض و انشعابگیری داخل رزوه دیوار شکسته و اشخاص معمولی نمیتوانند کاری کنند.

درآوردن این دنده شکسته شده نیز کار هر کسی نیست و بایستی بامهارت قطعات مانده داخل زانو یا بوشن لوله کشی را از داخل قطعه مذبور در آوریم. اگر یک فرد ناشی اقدام به اینکار کند ممکن است موجب خرابی دنده لوله کشی شده و مجبور به شکافتن دیوار برای نصب زانوی یااتصال نو شویم.

لوله کش سیار شرق تهران

شرکت خدمات لوله کشی تهران پایپر به صورت منطقه ای در هر نقطه ای لوله کش و تاسیسات کار ماهر و تخصصی به صورت محلی استخدام کرده و این مساله هم موجب انجام سریع خدمات شده و هم اینکه از لحاظ اقتصادی به نفع طرفین است. پیروزی, تهرانپارس, نارمک, رسالت , هفده شهریور, خیابان دماوند از مناطقی هستند که تاسیسات کار ماهر به صورت آنلاین آماده اعزام به محل است.

تعمیر سینک ظرفشویی

سینکهای ظرفشویی آشپزخانه براثر استفاده و ریختن مواد غذایی جامد به داخل آنها پس از مدتی احتیاج به این دارند که بازشده , تمیز شوند و مجددا نصب شوند. ممکن است هنگام نصب مجدد سینک ظرفشویی با مشکل مواجه شده یا با خرابی واشر نتوانید بدرستی آنرا آببندی کنید.

دقت کنید که در سیستم لوله کشی هرجا که واشر باشد نیازی به نوارتفلون نیست مگر در موارد استثنایی باهم استفاده میشود که آنهم قلق خاصی دارد و بایستیی توسط لوله کش و تعمیرکار تاسیسات انجام شود.لوله کشی سیار تهران مواقعی که دسترسی به واشرمناسب و سالم وجود ندارد میتوان اینکار را موقتا انجام داد.

واشرهای سیفون اغلب در دوسایز 3 و 4 و دونوع تخت و مخروطی شکل هستند. واشرهای تخت برای آببندی اتصال زیراب به خرطومی و اتصالات و واشرهای مخروطی برای اتصال لوله سیفون به خود سیفون ظرفشویی استفاده میشوند.

سیفون سینک ظرفشویی به طور کلی دونوع سیفون دولگنه و یک لگنه دارند. سیفونها از لحاظ نصب نیز به 2 گونه روکار و توکار نصب شده و ساختار متمایزی دارند. سیفونهای ظرفشویی بسته به کارخانه تولید به سیفونهای خروجی سیفوندار بدون خروجی ,دوسینی خروجی , فانتری , همسطح و غیره میباشند. سیفونهای اخوان و محک از برندهای مهم این لوازم هستند.

لوله کش سیار شمال تهران

تجریش, شمیرانات, پاسداران, ونک, ولنجک, فرمانیه, نیاوران, بلوار ارتش از مناطقی هستند که سرویس کار لوله کش سیار در شمال تهران آماده ارایه خدمات فوری شبانه روزی به محدوده این محلات است.

تعمیر سیفون

سیفون یک کلمه کلی است که در تاسیسات خانگی و لوله کشی چندجای متفاوت استفاده و با قطعات متفاوتی اطلاق میشود.

1-سیفون توالت ایرانی یا کفشور به شترگلویی فاضلاب گفته میشود. این شترگلویی ازجنس لوله های فاضلاب بوده که بسته به لوله کشی فاضلاب ساختمان ممکن است ازجنس پلیکا , پوش فیت ,پلی اتلین و درساختمانهای قدیمی از چدن باشند.لوله کشی سیار تهران چکه کردن از محل اتصال ویا سوراخ شدن این گونه سیفونها شایع بوده و اغلب لوله کشها سعی میکنند در تعمیر و تعویض آن در صورت امکان اززیر سقف سرویس بهداشتی اقدام به تعمیرات نمایند.

هرچند اینکار کمی مشکل است اما هزینه تعمیرات لوله کشی در این روش تاحد زیادی کاهش پیدا میکند.

2- فلاش تانک یا سیفون ایرانی برای انتقال ناگهانی حجم زیادی آب به داخل سیفون توالت استفاده میشود.

اینکار بمنظور هدایت فضولات انسانی به داخل لوله کشی فاضلاب و جلوگیری از ورود بوی بد این فضولات به داخل سرویس بهداشتی منزل یا آپارتمان میباشد.

این سیفونها دارای یک سیستم شناور ورودی و یک سیستم تخلیه میباشند. خرابی فلوتر موجب سرریز شدن آب و خرابی خروجی باعث نشتی فلاش تانکها میشود.لوله کشی سیار تهران

3-سیفون توالت فرنگی در اصل به قطعات داخلی فرنگی گفته میشود. توالت فرنگی نیز مانند فلاش تانک دارای دو سری قطعه که قطعات اول پرکن فرنگی و لوازم ثانویه مکانیزم تخلیه فرنگی میباشند.

4- سیفون دستشویی که عملکردی مانند سیفون سینک ظرفشویی داشته اما بعلت تقلیل مواد جامد در شستن دست و صورت مخزنی که در سیفونهای روشویی استفاده میشود بسیار کوچکتر از سیفونهای ظرفشویی میباشد.

جهت اعزام فوری لوله کش سیار تهران در هر منطقه ای به صورت شبانه روز تماس بگیرید.

اشتراک گذاری این نوشته

دیدگاه (1)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *