جوشکاری و تعمیر لوله کشی گاز در پردیس

جوشکاری و تعمیر لوله کشی گاز در پردیس

لوله کشی گاز در پردیس

اجرا و تعمیرات لوله کشی گاز در پردیس و محدوده اطراف.

تلفن : 09128956095-09358956096 شبانه روزی و بدون تعطیلی

اجرای لوله کشی گاز ساختمان مسکونی و تجاری از صفر تا صد, اصلاح و جابجایی لوله کشی گاز داخل آپارتمان و ساختمان, جابجایی کنتور و علمک گاز ساختمان, تغییرات و انشعاب گیری لوله گاز آشپزخانه و پکیج با استفاده از جوشکاری لوله کشی گاز در منازل, لوله کشی گاز اجاق گاز ؛ پکیج , آبگرمکن گازی دیواری و زمینی, موتورخانه , شومینه , گریل, باربیکیو , کباب پز , گرماساز و ارایه خدمات به ساختمان های مسکونی, ویلا , کارگاههای صنعتی , آشپزخانه های تجاری و صنعتی و کلیه خدمات اجرا و تعمیرات لوله کشی گاز در پردیس و محدوده مناطق اطراف شهر پردیس.

قیمت لوله مانیسمان اهواز

لوله کشی گاز در پردیساجرا و تعمیر لوله کشی گاز در پردیس

عموما لوله کشی گاز شامل اجرای لوله کشی گاز و تعمیرات و جابجایی های لوله کشی گاز است. در هر یک از انواع مختلف اجرا و تغییرات لوله کشی گاز وجود یک طرح و نقشه به منظور اجرای استاندارد مورد نیاز است. طراحی لوله کشی گاز با توجه به میزان مصرف و تعداد شعله های لوله گاز, حجم مصرفی مصرف کننده های گاز, محدودیت های ساختمان سازی انجام شده و در هنگام طراحی نقشه لوله کشی گاز بایستی ایمنی و طول عمر لوله کشی گاز مدنظر قرار بگیرد.

رعایت عدم عبور لوله گاز از مسیرهایی که امکان فشار فیزیکی, زنگ زدگی و پوسیدگی لوله گاز میرود, لحاظ شده و با تمام این ملاحظات بایستی به منظور حفاظت از لوله گاز , عایق کاری مناسب در دستور کار مجری قرار بگیرد. تعبیه به جای شیرالات قطع کن گاز به منظور کنترل میزان شدن و قطع و وصل کردن جریان گاز نیز بسیار مهم تلقی میشود.

اجرای لوله کشی گاز به 2 شکل لوله کشی گاز توکار و روکار انجام میشود. لوله کشی گاز توکار برای ساختمان های در حال ساخت و لوله کشی گاز روکار برای بناهایی که عملیات ساخت آنها به اتمام رسیده و سکونت در آنها وجود دارد, انجام میشود.

جابجایی, انشعاب گیری و حذف لوله ای اضافی از جمله مواردی هستند که در تعمیرات لوله کشی گاز انجام میشوند.

قیمت لوله کشی گاز پردیس

در حال حاضر یعنی در سال 1403 قیمت هر متر لوله کشی گاز بین 150 تا 190 هزار تومان در سایزهای پایین تا 1 اینچ و بین 200 تا 250 هزار تومان در سایزهای 1 اینچ تا 3 اینچ اجرت لوله کشی گاز است. این ارقام برای متراژهای متوسط بوده و در صورت کاهش متراژ احتمالا قیمت متری لوله کشی گاز افزایش یافته و مثلا قیمت لوله کشی گاز تا حدود  5 متر را میتوان بین 200 تا 300 هزار تومان در نظر گرفت. قیمت تا 10 متر لوله کشی گاز را حدود 180 هزار تومان در سایز بندی کوچک و در سایزهای بزرگتر تا 5 متر لوله کشی گاز را بین 400 تا 500 هزار تومان در هر متر اجرا میکنیم.

مثلا برای یک متر لوله کشی گاز یا کمتر از قیمت متری محاسبه نشده و حداقل اجرت یک جوشکار در کمترین میزان خود بین 400 تا 500 هزار تومان است. تازه اگر افزایش سایز داشته باشیم ممکن است کار یک متر لوله کشی گاز با سایز 2 تا 3 اینچ بیش از یک میلیون تومان نیز اجرت داشته باشد. کار در ارتفاع یا سخت بودن اجرای لوله کشی گاز نیز باعث افزایش اجرت لوله کشی گاز میشود. 

در صورت نیاز خدمات تاسیساتی لوله کشی , جوشکاری و تعمیرات لوله کشی گاز در پردیس با ما تماس بگیرید. تلفن : 09128956095-09358956096 بدون تعطیلی

اشتراک گذاری این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *