خدمات برقکاری سعادت آباد تعمیر سیم کشی ساختمان نصب لوستر

خدمات برقکاری سعادت آباد تعمیر سیم کشی ساختمان نصب لوستر

خدمات برقکاری سعادت آباد

اجرا و تعمیرات سیم کشی و خدمات برقکاری سعادت آباد میدان کاج سرو بهرود بوعلی

تلفن : 09122437371-22533080 بدون تعطیلی و شبانه روزی , تک فاز و سه فاز

ارایه کلیه خدمات برق ساختمان , اجرا و تعمیرات کابل کشی و سیم کشی ساختمان

عیب یابی , رفع عیب و اتصالی برق ساختمان , تعمیرات و تعویض فیوز و کلید مینیاتوری

نصب انواع لوستر سبک و سنگین , شاخه ای و ریموت دارو چراغ دیوارکوب و پایه دار

نصب و تعویض روشنایی ,LED , SMD ,  ریسه , هالوژن , دیمر , فتوسل  تجهیزات برق

نصب , راه اندازی , سیم کشی , تعمیرات و سرویس کولر آبی و گازی اسپلیت

سیم کشی و نصب کلیدپریز برق , تعمیرات سنسور و کلیه خدمات برقکاری سعادت آباد

خدمات برقکاری سعادت آباد

خدمات برقکاری سعادت آباد شبانه روزی

خدمات برقی الکتریکی ساختمان  به گستره پهناوری از سرویس ها و تعمیرات برق ساختمان مشتمل بر انجام سیم کشی به چراغ ها و کلید و پریز مختلف و وسایل برقی میگردد . تعیین قطر سیم ها , میزان ولتاژ  و محاسبه بار و مصرف برق هر وسیله برقی در برآورد و تهیه نقشه برق ساختمان موثر بوده و پایداری سیستم برق ساختمان را افزایش میدهد .

سهل انگاری و دست کم گرفتن قدرت تجهیزات و  سیم های برق و یا استفاده از لوازم  برق غیر استاندارد و نامرغوب و همچنین اجرای غیر اصولی میتواند موجب به وجود آمدن مشکلاتی مانند کاهش بهروری سیم کشی ساختمان , بروز خرابی و حتی ایجاد خسارات و صدمات به ساختمان شود . پس بهتر است در اجرای سیم کشی برق ساختمان از بهترین تجهیزات ممکن استفاده شود و استانداردهای حداقلی طبق مقررات رعایت شود .

اجرای سیستم برق ساختمان در جهت توزیع متناسب برق بین کلیه وسایل برقی تاسیسات صورت گرفته  و در چک کردن کنترل کیفیت آن بر فرض اوج مصرف بایستی انجام شود , هرچند که بهتر است استفاده از لوازم برقی با همدیگر استفاه نشود اما برای تست سیستم سیم کشی و برق  این شیوه منطقی ترین  بهترین روش محسوب میشود .

خدمات سیم کشی سعادت آباد

خدمات سیم کشی شامل رساندن برق از یک منبع تغذیه به تجهیزات برقی و لوازم الکتریکی میشود . قطر سیم مورد استفاده بایستی متناسب با وسیله برقی بوده و در عین حال نصب کلید کنترل برای این تجهیزات ضروری میباشد . سیم کشی به دو شکل توکار و روکار انجام میشود و معمولا سیمهای مورد استفاده در این دو نوع متفاوت میباشد . در صورت وجود لوله کشی مناسب برق یا خرطومی استفاده از روش توکار بهتر است .

نصب لوستر سعادت آباد

لوسترها چراغ های تزیینی هستند که در حال حاضر در مدلها و شلکهای گوناگونی تولید و نصب میشوند . از لحاظ محل نصب معمولا از سقف آویزان شده و یا به دیوار متصل میشوند . به طور کلی نصب لوستر شامل دو آیتم محکم سازی زنجیر و قلاب متناسب با وزن لوستر و اتصال سیم های برق به لوستر میشود . البته در برخی از انواع لوسترها مونتاژ کردن لوستر نیز مهارت ویژه ای احتیاج دارد . نصب لوستر یکی از خدمات برقکاری تخصصی است که توسط تیم تهران پایپر اجرا میشود . هزینه نصب لوستر به تناسب اندازه و تعداد آنها متغیر است .

جهت کلیه خدمات برقکاری سعادت آباد , میدان کاج , چهار راه سرو , بلوار دریا با ما تماس بگیرید .

خدمات برق ساختمان سعادت آباد

رعایت ایمنی و مسایل فنی از اصول خدمات برق ساختمان هستند. شاید در ظاهر کار برق ساختمان وصل کردن سر سیم و تجهیزات ساده به نظر برسند, اما اینکه چه لوازم و تجهیزات در کدام نقطه و از کدام مسیر سیم کشی بتواند در  تغذیه مصرف کننده عبور کند, بسیار مهم بوده و به طور کلی همه خدمات برقکاری و سیم کشی منشا علمی داشته که در کنار تجربه برقکار میتواند کیفیت کار برقکاری را افزایش دهد.

این کابل ارت معمولاً همراه با فاز کار می کندو سیمهای خنثی به وسایل مانند کلیدهای روشنایی و پریزهای برق متصل شوید.

بعضی از وسایل از سیم ارت نیز استفاده می کنند , برای حفاظت بیشتر به طور معمول ، اگر دستگاه از یک پوشش فلزی استفاده می کند.

سیم های زمین از این وسایل متصل می شوند به یک بلوک خنثی با یک واحد مصرف کننده بروید . تمام کابلهای ارت برای هر مدار سپس به بلوک زمین در واحد متصل شوید. سپس یک کابل ارت دیگر متصل می شود , خدمات برقکاری سعادت آباد از این بلوک زمینی در واحد مصرف کننده ، به ترمینال محافظ اصلی ، که به طور معمول واقع شده است جایی نزدیک کنتور برق .

سیمهای دیگر زمینی متصل می شوند از این ترمینال اصلی زمین بیش از حد و بر روی لوله های فلزی مانند لوله کشی و لوله گاز کار می کند .

به این ترتیب اگر شخصی سیم زنده را لمس کند در یک لوله فلزی در ملک ، برق از طریق سیم زمین عبور می کند و باید توسط RCD شناسایی شود که باعث قطع برق می شود .

به چند طریق ترمینال اصلی محافظ زمینی وجود دارد به زمین متصل است. اولین گزینه در اینجا نشان داده شده است با ترمینال اصلی زمین متصل است به سیم خنثی کابل سرویس ، درون سر سرویس .

این بدان معنی است که گسل فاز به زمین به طور موثر است به جای آن خطای خنثی وجود دارد. گزینه دیگر استفاده از پوسته محافظ فلزی است در اطراف کابل سرویس به عنوان هادی زمین. بنابراین ترمینال اصلی زمین به پوسته فلزی متصل می شود و این گسل فاز به زمین را حمل می کند , به ترانس برگردید .

گزینه دیگر خدمات برقکاری سعادت آباد این است که هنگامی که منبع برق است مسیر زمینی را فراهم نمی کند. بنابراین در عوض ترمینال اصلی زمین متصل است به یک جاده الکترود که در زمین نصب شده است و یک مسیر مستقیم زمین را فراهم می کند.

جهت اجرا و تعمیرات سیم کشی, نصب لوستر, خدمات برقکاری و تاسیساتی سعادت آباد با ما تماس بگیرید.

اشتراک گذاری این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *