اجرا و تعمیرات لوله کشی گاز جنت آباد

اجرا و تعمیرات لوله کشی گاز جنت آباد

لوله کشی گاز جنت آباد

اجرا و تعمیرات لوله کشی گاز جنت آباد

تلفن: 09122437371 بدون تعطیلی, خرده کاری لوله کشی گاز و اجرای لوله کشی گاز ساختمان, اجرا و تعمیرات لوله کشی موتورخانه و آتش نشانی, جوشکاری کلکتور شوفاژخانه.

اجرا و تعمیرات جوشکاری لوله گاز ساختمان, تغییر مسیر و اصلاح لوله کشی گاز داخل ساختمان, جابجایی کنتور و علمک گاز ساختمان, اجرای گازکشی با مجوز سازمان نظام مهندسی,تغییر مسیر و اصلاح لوله کشی گاز آشپزخانه, پکیج و مشعل, اجرا و تعمیرات لوله کشی آتش نشانی, جابجایی و انشعاب گیری لوله گاز مسکونی, تجاری, رستوران و مراکز پخت غذا و کلیه خدمات لوله کشی گاز جنت آباد شمالی جنوبی مرکزی, شاهین شمالی,ستاری ومحدوده اطراف. لوله کشی گاز جنت آباد

خدمات لوله کشی گاز جنت آباد

برای اجرای لوله کشی گاز ساختمان های در حال ساخت ابتدا بایستی با یک مجری لوله کشی گاز دارای تاییدیه توافق کرده و یک قرار داد رسمی نوشت. سپس با مراجعه به سازمان نظام مهندسی و ارایه مدارک مالیکیت و مجوزهای لازم , مراحل اداری و پیش نقشه به آن سازمان ارایه شده و پس از تایید نقشه و معرفی ناظر لوله کشی گاز ساختمان, کار اجرایی و عملیات لوله کشی گاز در ساختمان شروع میشود.

لوله کشی گاز ساختمان به دو شکل لوله کشی گاز توکار و روکار اجرا میشود. هر یک از انواع لوله کشی گاز پیرو ضوابط قانونی سازمان مهندسی هستند که بایستی رعایت شده و کلیه جزییات از خرید لوازم تا سایز لوله کشی گاز مشخص شده است.

در اجرای لوله کشی گاز توکار بایستی از لوله گاز مانیسمان یا لوله گاز api و اتصالات مانیسمان استفاده شود. قیمت لوله مانیسمان نسبت به قیمت لوله گاز api سپاهان در حدود 10 تا 15 درصد گران تر است.

لوله کشی گاز روکار را میتوان با لوله های درزدار و اتصالات درزدار استاندارد هم اجرا نمود. اما تمام انواع شیرگازی و دیگر تجهیزات جانبی لوله کشی گاز بایستی استاندارد باشند. بهترین برند برای لوله کشی گاز روکار, لوله درزدار است.

در حین اجرای لوله کشی گاز بایستی کلیه جزییات از قبیل عایق کاری و بست کاری لوله کشی رعایت شده و در حین اجرا و در پایان لوله کشی, ناظر لوله کشی گاز بازرسی های لازم را انجام داده و در صورت عدم وجود مشکل, مهر تایید را بر حسن اجرای لوله کشی گاز جنت آباد خواهد زد.

خرده کاری گازکشی جنت آباد

از جمله خدمات پرتقاضای لوله کشی گاز جنت آباد, درخواست جابجایی و خرده کاری های لوله کشی گاز است که بایستی به دقت انجام شود. این خرده کاریها و جابجایی ها معمولا بدون نیاز به مجوز انجام میشوند, چرا که اخذ مجوز برای یک کار کوچک, کمی زمان بر بوده و شاید اصلا چنین مجوزی نداده و عموما مجریان لوله کشی گاز از اجرای کار همراه با روند اداری کمی دوری میکنند.

کورکردن لوله گاز روشنایی و دیگر لوازم گازسوز مانند شومینه و…, تغییرات احتمالی و جابجایی لوله گاز اجاق گاز آشپزخانه و پکیج, جابجایی کنتور گاز خانگی و مغازه ها, لوله کشی گاز رستورانها و فست فودها برای نصب لوازم گازسوز از جمله خدمات لوله کشی گاز ریز و درشتی هستند, که در خواست زیادی دارند.

قیمت لوله کشی گاز خانگی

قیمت لوله کشی گاز خانگی معمولا به صورت متری محاسبه نمیشود, اما متراژ کار تاثیر مسقیمی بر دستمزد نهایی و هزینه لوله کشی گاز خواهد داشت.

قیمت لوله کشی گاز در پروژه های ساختمانی اغلب به صورت چکی و یا واحدی و به ندرت به صورت متری توافق میشود. البته برای پروژه های ساختمان بسیاری بزرگ ممکن است که قیمت متری نیز مطرح شود, اما به صورت کلی گازکشی ساختمان به شکل واحدی با لوازم لوله کشی و یا بدون لوازم انجام میشود.

قیمت خرده کاری لوله کشی گاز نیز به همین شکل بسته به متراژ, سایز, پیچ و خم و سختی کار قبل از شروع کار طی میشود. در حال حاضر دستمزد لوله کشی گاز برای کمترین کار مانند کور کردن یا تغییر مسیرهای کوچک لوله کشی گاز آشپزخانه در حدود 700 هزار تومان تا 1 میلیون تومان بسته به شرایط و سایز لوله کشی گاز هزینه دارد. برای برآورد دقیق و تخمین لوله کشی گاز و در خواست خدمات اجرایی و تعمیراتی لوله کشی گاز غرب تهران و محدوده جنت آباد شمالی و جنوبی با ما تماس بگیرید.

اشتراک گذاری این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *