تعمیر پکیج و شوفاژ تهرانپارس

تعمیر پکیج و شوفاژ تهرانپارس

تعمیر پکیج و شوفاژ تهرانپارس

نصب, سرویس , راه اندازی و تعمیر پکیج و شوفاژ تهرانپارس

تماس فوری: 09122437371 بدون تعطیلی و شبانه روزی.

لوله کشی و نصب پکیج دیواری, سرویس اولیه و راه اندازی پکیج, عیب یابی و تعمیرات پکیج, کلیه برندهای ایرانی و خارجی, ایران رادیاتور, بوتان,گلدیران, ایساتیس, آریستون, بوش, هایسنس,گرم ایران, وایلانت, لورچ, ایمرگاس, فرولی و دیگر برندهای داخلی و خارجی در تهرانپارس و محدوده اطراف. رسوب زدایی و اسید شویی پکیج دیواری, رفع نشتی و آبریزی از پکیج, رفع علت سرد شدن آب مصرفی, گرم نشدن رادیاتور شوفاژ, خاموش شدن و روشن نشدن پکیج و کلیه خدمات و ایرادهای احتمالی پکیج با نمایندگی تعمیر پکیج و شوفاژ تهرانپارس شرقی و غربی.

تعمیر پکیج و شوفاژ تهرانپارسخدمات نصب, تعمیر پکیج و شوفاژ تهرانپارس

پکیج شوفاژ دیواری دستگاهی است که هم برای تولید آب گرم مصرفی و هم برای گرم کردن رادیاتور و سایر پخش کننده ای گرمایشی ابداع شده است. در واقع پکیج دیواری یک موتورخانه کوچک است که معمولا برای یک واحد طراحی و نصب میشود و به همین دلیل شرایط استقلال مصرف کننده را نیز مهیا میکند. پکیج دیواری با استفاده از گاز و برق باعث گرم شدن آب داخل مبدل پکیج و به واسطه آن آب مصرفی و شوفاژ میشود. در حالت تابستانی آب مصرفی را تامین کرده و در حالت زمستانی در زمان باز بودن شیرآلات آب مصرفی و در مابقی زمانها شوفاژها را گرم خواهد نمود. به غیر از خدمات تعمیر پکیج و شوفاژ در تهران پارس ما خدمات لوله کشی و نصب پکیج و رادیاتور را نیز انجام میدهیم.

از آنجا که همیشه میزان معینی آب از قطعات درونی پکیج و مدار گرمایش و آب مصرفی در حال عبور است و از طرف دیگر آب موجود لوله کشی حاوی رسوبات محلول در آب میباشد , این آب بر اثر داغ شدن شروع به ته نشین کردن رسوبات کرده و در بیشتر موارد بعد از تقریبا 3 تا 4 سال باعث رسوب گرفتگی مبدل پکیج دیواری میشود. مبدل پکیج یک مخزن آب میباشد که از طریق تبادل گرمایشی باعث تولید آب گرم مصرفی میگردد.

به همین دلیل اسیدشویی پکیج با استفاده از اسید و مواد شیمیایی ویژه از جمله سرویسهایی است که یک تعمیرکار پکیج بایستی در یک مکان خاص و با شرایط ایمنی و حفظ سلامت خود و اطرافیان انجام دهد. تعویض قطعاتی مانند فلوسوییچ و ترمستات و دیگر قطعات پکیج نیز از دیگر کارهایی است که یک سرویس کار پکیج انجام میدهد.

نمایندگی تعمیر پکیج ایران رادیاتور تهرانپارس

تهران پایپر به صورت مستقل در تمامی نقاط تهران از جمله تهرانپارس دارای نمایندگی تعمیر پکیج و شوفاژ ایران رادیاتور بوده و در کنار دیگر برندهای داخلی و خارجی تولیدکننده پکیج به دلیل تقاضای بالا, تعمیرات انواع مدل های پکیج ایران رادیاتور در تهرانپارس شرقی و غربی را انجام میدهد. هر چند که به دلیل شباهت ساختار کلی انواع برندهای پکیج تفاوت زیادی بین مارک های مختلفی پکیج از لحاظ تعمیرات و سرویس وجود ندارد, اما به دلیل تخصصی بودن شناخت ارور و خطاهای اعلامی ممکن است, اختلاف های جزیی در این برند حتی در مدل های مختلف وجود داشته باشد.

نمایندگی تعمیر پکیج بوتان تهرانپارس

پکیج بوتان نیز از جمله برندهای برتر تولیدکننده داخلی است که طرفداران بیشماری دارد. از این رو به دلیل اینکه در محدوده تهرانپارس و شرق تهران نیز این پکیج مورد استفاده زیادی داشته, ما اقدام به اخذ نمایندگی پکیج بوتان نموده و در این زمینه نیز سرویس کارهای متبحری داریم. سرویس راه اندازی و اسید شویی پکیج بوتان با دیگر دستگاه ها فرقی نداشته و فقط در برخی قطعات متفاوت هستند.

سرویس و تعمیر پکیج و شوفاژ تهرانپارس

برای سرویس و تعمیرات پکیج در مرحله اول عیب یابی انجام میشود. به شکل اصولی پکیج یک بار پیش از آغاز فصل سرما و یکبار بعد از آن بایستی یک سرویس و بررسی شود. این مساله باعث خرابی کمتر پکیج و در نتیجه هزینه کمتر تعمیرات آن میشود. خوب البته بسیاری از مردم این کار را انجام نداده و ترجیح میدهند که تا خرابی و از کارافتادن کامل پکیج کاری انجام ندهند. هر چند که به مرور با کارکرد پکیج یک جایی مجبور به درخواست یک سرویس کار و تعمیرکار پکیج میشوند.

عیب یابی پکیج شوفاژ دیواری

در ادامه لیستی از خرابی های مختلف پکیج را ذکر میکنیم:

  1. خاموش شدن ناگهانی پکیج
  2. چرا پکیج دیواری روشن نمیشود؟
  3. نشت آب از پکیج
  4. سر و صدای ناجور پکیج
  5. گرم نشدن آب مصرفی پکیج
  6. سرد بودن رادیاتورها
  7. بوی بد پکیج

در صورتی که پکیج روشن نشد اول از همه آن را ریست کنید. در اکثر موارد با یک ری استارت  پکیج دیواری مجددا به کار میفتد. اگر با روشن و خاموش کردن, ایراد رفع نشد رادیاتور را هواگیری کنید.

خرابی برد کنترل, افت فشار گاز و آب, خرابی مبدل, افت فشار بار پکیج, خرابی قطعاتی مانند ترموستات, NTC یا فلوسوییچ پکیج از دلایل اصلی خاموش شدن یا روشن نشدن پکیج است.

خرابی پمپ سیرکولاتور پکیج, خرابی فلوسوئیچ, عمل نکردن سیستم بای پس پکیج و خرابی شیر سه راهی موتوری از دلایل گرم نشدن رادیاتورها هستند. البته علت سرد شدن رادیاتور شوفاژ ممکن است وجود رسوب در مدار گرمایش نیز باشد.

نشتی از شیر رادیاتور یا حوله خشک کن نیز یک نشانه اصلی برای افت بار پکیج و خاموش شدن پکیج است. حتی یک نشتی ریز میتواند در سیستم لوله کشی یا رادیاتور باعث خاموش کردن پکیج شود.

دلایل مختلفی مانند خرابی شیلنگ یا شیرهای پکیج از یکطرف و نشتی از لوازمی مانند محل اتصال به مبدل و حتی سوراخ شدن مبدل پکیج دیواری را میتوان از دلایل نشتی آب از زیر پکیج عنوان نمود.

علت سرد شدن آب مصرفی میتواند کم بودن فشار گاز یا آب سرد مصرفی باشد. این مشکل به خصوص در اوج مصرف گاز به دلیل کم بودن انشعاب یا بالا بودن مصرف گاز در ساختمان باشد. در مورد کم شدن فشار آب سرد هم در طبقات بالا و در فصل تابستان این مشکل بیشتر نمود پیدا میکند. ایجاد رسوب در مبدل ثانویه نیز از دلایل رایج و تشدید این مساله است که بایستی با اسیدشویی مبدل پکیج مشکل را حل نمود.

با وجود ایرادهای دیگر و داشتن نشانه های مشترک, نمیتوان یک علامت را مختص یک خرابی خاص دانسته و بایستی برای سرویس پکیج دیواری آزمون و خطاهای مستقلی به صورت میدانی انجام شود.

راه اندازی پکیج شوفاژ دیواری

  • برای راه اندازی پکیج مراحل زیر را طی کنید.
  • شیر  آب مصرفی یا پرکن پکیج را باز کنید.
  • شیر گاز پکیج را باز کرده و از متصل بودن برق پکیج مطمین شوید.
  • مدار آب مصرفی را با بازکردن یک شیر آب هواگیری نمایید .
  • پرکردن و هواگیری مدار گرمایش و رساندن فشار پکیج به 1.5 بار موجب آماده شدن پکیج در حالت عادی برای استفاده شما میشود.

در صورت نیاز به سرویس تعمیر پکیج و شوفاژ در تهرانپارس و محدوده با ما تماس بگیرید.

اشتراک گذاری این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *