تعمیر پکیج زعفرانیه | نمایندگی ایران رادیاتور بوتان و….

تعمیر پکیج زعفرانیه | نمایندگی ایران رادیاتور بوتان و….

تعمیر پکیج زعفرانیه

نصب,راه اندازی و تعمیر پکیج زعفرانیه

تلفن: 09122437371 بدون تعطیلی.

نصب و لوله کشی پکیج و رادیاتور, رفع خرابی و تعمیر پکیج  دیواری, تغییر وضعیت و راه اندازی پکیج, شستشوی مبدل و اسیدشویی پکیج ,تعمیر و تعویض لوازم خراب و برد پکیج, خدمات نمایندگی تعمیر پکیج ایران رادیاتور, بوتان,گلدیران, لورچ, ایساتیس, آریستون, گرمیران, بوش , زیمنس, فرولی, آماتیس, هیتاچی و کلیه برندهای داخلی و خارجی , نصب و تعمیرات رادیاتور شوفاژ و سرویس های تاسیساتی در محدوده زعفرانیه, مقدس اردبیلی,سعد آباد,پسیان و..

تعمیر پکیج زعفرانیهخدمات تعمیر پکیج زعفرانیه

دستگاه گرمایشی پکیج دو وظیفه گرم کردن محیطی و تهیه آب گرم مصرفی را دارد. یک ورودی آب سرد, یک پریز برق, یک شیرگاز سایز حداقل 3/4 , یک دودکش مناسب, یک جفت لوله رفت و برگشت شوفاژ از تمهیداتی است که برای نصب پکیج بایستی وجود داشته باشد.

فشار مناسب آب, برق با نوسان کم, فشار گاز مناسب و دودکش متناسب برای عملکرد صحیح پکیج الزامی است.

به دلیل اینکه پکیج یک دستگاه دایم کار است و همواره آب سرد و گرم در حال عبور از آن است, املاح آب درون قطعات از جمله مبدل آن باعث ته نشین شدن رسوب شده و جرم گرفتگی قطعات داخلی پکیج میتواند, موجب نقص در عملکرد پکیج شود. از این رو بایستی هر سال به صورت دوره ای و حداقل یک بار در سال پکیج توسط سرویس کار و تعمیرکار پکیج بررسی و سرویس شود. خدمات پکیج دیواری شامل عیب یابی, اسید شویی, تعویض قطعات, گرم کردن رادیاتور, هواگیری, گرم کردن آب مصرفی, رفع نشتی و سر و صدای پکیج است.

بهتر است که , در اوایل فصل پاییز و در حالت تغییر وضعیت تابستانی به زمستانه پکیج, کار سرویس و تعمیر پکیج زعفرانیه توسط یک سرویس کار خبره انجام شود. این سرویس ها, شاید سطحی و غیر ضرروی به نظر برسند, اما احتمالا بشود از ایرادات ریز و درشت بیشتر پکیج جلوگیری کرد و تنظیمات پکیج به درستی انجام شود.

علت آب دادن شیر پایین رادیاتور شوفاژ

عیب یابی پکیج

عیب یابی پکیج نیاز به مهارت های فنی و تسلط فراوانی دارد. بعضا یک ارور نشان دهنده چند ایراد متفاوت در دستگاه پکیج بوده و بایستی با توجه به نشانه های ظاهری با تست کردن, ایراد را پیدا و رفع نمود. در ادامه تعدادی از خرابی های رایج پکیج را آورده ایم.

  1. روشن نشدن پکیج
  2. نشت آب از پکیج
  3. سر و صدای ناجور پکیج
  4. خنک بودن آب مصرفی پکیج
  5. داغ نشدن رادیاتورها
  6. بوی نامطبوع پکیج

در صورتی که پکیج خاموش شد و یا روشن نشد, دکمه ریست آنرا بزنید. در اکثر موارد با یک ری استارت  پکیج دیواری دوباره روشن میشود. اگر با روشن و خاموش کردن, ایراد رفع نشد رادیاتور را هواگیری کنید.

عملکرد ناقص برد کنترل, کاهش فشار گاز و آب, سوراخ شدن مبدل, افت فشار بار پکیج, خرابی قطعاتی مانند ترمستات, ان تی سی یا فلومتر پکیج از دلایل اصلی خاموش شدن یا روشن نشدن پکیج است.

خرابی پمپ سیرکولاتور پکیج, خرابی فلوسوئیچ, عمل نکردن سیستم بای پس پکیج و خرابی شیر سه راهی موتوری و کیت آن از علل گرم نشدن رادیاتورها هستند. البته علت سرد شدن رادیاتور شوفاژ ممکن است وجود رسوب در مدار گرمایش نیز باشد.

نشتی از لوله کشی شوفاژ, شیر شوفاژ یا حوله خشک کن نیز یک نشانه اصلی برای افت بار پکیج و خاموش شدن پکیج است. حتی یک نشتی ریز میتواند در سیستم لوله کشی یا رادیاتور موجب از کارافتادگی پکیج شود.

علل متفاوتی مانند خرابی شیلنگ یا شیرهای پکیج از یکطرف و نشتی از لوازمی مانند محل اتصال به مبدل و حتی سوراخ شدن مبدل پکیج دیواری را میتوان از دلایل نشتی آب از زیر پکیج عنوان نمود.

دلیل گرم نشدن آب مصرفی میتواند کم بودن فشار گاز یا آب سرد مصرفی باشد. این خرابی به خصوص در اوج مصرف گاز به دلیل کم بودن انشعاب یا بالا بودن مصرف گاز در ساختمان باشد. در مورد کم شدن فشار آب  مصرفی هم در طبقات بالا و در فصل تابستان این مشکل بیشتر نمود پیدا میکند. ته نشین شدن املاح در مبدل ثانویه نیز از دلایل رایج و تشدید این مساله است که بایستی با اسیدشویی مبدل پکیج مشکل را حل نمود. برای اعزام نزدیک ترین سرویس کار و تعمیرکار پکیج در زعفرانیه با تلفن های بالا تماس بگیرید.

هواگیری شوفاژ

هواگیری شوفاژ کار خیلی سختی نبوده و فقط بایستی شیر هواگیری را در قسمت انتهایی رادیاتور باز کرده و اجازه دهیم, که هوای درون رادیاتور از آن خارج شود. خارج شدن آب داغ میتواند نشان دهنده کامل شدن هواگیری شوفاژ باشد. سیستم داخلی پکیج نیز خود یک شیرهواگیری خودکار یا ایرونت دارد.

در صورت نیاز به خدمات سرویس و تعمیر پکیج زعفرانیه با ما تماس بگیرید.

اشتراک گذاری این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *