اجرا و تعمیرات لوله کشی گاز نارمک

اجرا و تعمیرات لوله کشی گاز نارمک

لوله کشی گاز نارمک

اجرا و تعمیرات لوله کشی گاز نارمک

تلفن: 09122437371 بدون تعطیلی

اجرا و تعمیر لوله کشی گاز خانگی و تجاری, اصلاح مسیر لوله گاز, انتقال لوله و جابجایی کنتور و علمک گاز, انشعاب گیری از لوله های فرعی و اصلی برای گازکشی آشپزخانه, پکیج, بخاری, آبگرمکن, مشعل موتورخانه, لوله کشی گاز مغازه و اماکن تجاری, رستوران, فست فود, مراکز پخت غذا, کور کردن و انسداد لوله های گاز بلااستفاده, جوشکاری لوله های آتش نشانی, ساخت و تعمیر کلکتور موتورخانه و کلیه خدمات جوشکاری لوله کشی گاز نارمک, هفت حوض, گلبرگ, فرجام,دردشت و مناطق مجاور به صورت فوری توسط اکیپ مجرب لوله کشی گاز ساختمان.

لوله کشی گاز نارمکخدمات لوله کشی گاز نارمک

خدمات لوله کشی گاز را میتوان به دو بخش اجرای لوله کشی گاز بناهای در حال ساخت و یا فاقد گازکشی و خدمات تعمیراتی و اصلاحی لوله کشی گاز تقسیم بندی نمود. هر دو بخش نیز بایستی جوشکاری لوله گاز فلزی استاندارد انجام شود و استفاده از هر نوع لوله اتصالات فلزی غیر فولادی سیاه مانند لوله های پلیمری غیرقانونی و خطرناک است.

در فاز اجرایی بایستی بعد از مشخص نمودن مجری دارای تاییدیه گاز, با مراجعه به سازمان نظام مهندسی و تهیه مدارک مربوطه و بعد از دریافت مجوز برای شروع لوله کشی گاز اقدام نمود. ساختمان های در حال ساخت معمولا به صورت زیرکار و در حین عملیات سفت کاری و ساختمان هایی که در آن سکونت داشته و عملیات ساخت آنها پایان یافته به صورت لوله کشی گاز روکار اجرا میگردند. البته از لحاظ اجرایی و اصول تفاوت فاحشی بین این دو متود نبوده و فقط لوله های گازکشی توکار بایستی از نوع مانیسمان یا api و اتصالات آنها از نوع مانیسمان باشند.

اما در گازکشی روکار میتوان از لوله های تست گاز با اتصالات استاندارد درزدار نیز استفاده نمود. لوله کشی گاز توکار به عایق بندی قوی تر و لوله کشی گاز روکار به بست کاری بیشتری نیاز دارند, اما از لحاظ کلی تفاوتی زیادی ندارند.

لوله کشی گاز فقط بایستی با استفاده از جوش دادن لوله های فولادی سیاه به همدیگر انجام شده و استفاده از اتصالات پلیمری و دنده ای ممنوع است. فقط در ابتدا و انتهای خطوط لوله کشی گاز با استفاده از سردنده و اتصالات سیاه دنده ای میتوان یکسر نقاطی که نیاز به نصب شیرآلات گازی و دیگر تجهیزات گازرسانی مانند کنتور و… است, از اتصالات دنده ای استفاده نمود.

خرده کاری لوله کشی گاز

تغییرات ریز و درشت در مسیر و انشعاب گیری لوله گاز نیز بخشی از خدماتی هستند که توسط مجریان لوله کشی گاز ارایه میشود. اصلاح مسیر شامل کوتاه و بلند کردن و انشعاب گیری از لوله اصلی لوله کشی گاز از جمله این سرویس ها هستند.

اصلاح مسیر و جهت لوله گاز آشپزخانه برای نصب اجاق گاز و فرگاز یکی از پرتقاضاترین خرده کاری لوله کشی گاز در نارمک هستند. انشعاب از لوله گاز پکیج برای نصب کباب پز و دیگر لوازم گازسوز در بالکن نیز تقاضای نسبتا بالایی دارد. در بازسازی داخلی آپارتمانها نیز ممکن است, محل نصب گاز رومیزی تغییر کرده و یا تعداد انشعابات برای نصب پکیج و آبگرمکن نیز افزوده شوند.

کور کردن یا انسداد لوله های علمک های روشنایی که در گذشته در سالن پذیرایی نصب میشد, هم یک کار روتین در لوله کشی گاز خورده  کاری خانگی است.

جابجایی کنتور گاز, انشعاب گیری از لوله های اصلی گاز برای اجاق ها, تجهیز آشپزخانه های صنعتی و رستورانها در بخش تجاری و مغازه ها نیز بخشی از خدمات لوله کشی گاز غیرمسکونی محسوب میشوند.

قیمت لوله کشی گاز

قیمت لوله کشی گاز شامل دستمزد لوله کشی و هزینه خرید لوازم میشود. هزینه خرید لوازم شامل لوله اتصالات, شیرگازی, الکترود, صفحه برش, لوازم عایق بندی, بست و دیگر لوازم  و هزینه های جانبی بر عهده صاحب کار بوده و البته مجری میتواند با توافق کارفرما این اجناس را تهیه کرده و با ارایه فاکتور مبلغ آنرا دریافت نماید.

دستمزد کار نیز در ساختمان های در حال ساخت معمولا به صورت واحدی یا بعضا متری توافق شده و در کارهای خرده کاری و یا نامشخص بر اساس متراژ, قطر لوله, ارتفاع کار, پیچ و خم و دیگر پارامترها تقسیم بندی میشود.

در صورت نیاز به کلیه خدمات لوله کشی گاز در محدوده نارمک با تهران پایپر تماس بگیرید.

 

اشتراک گذاری این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *