اجرا و تعمیرات لوله کشی گاز ولنجک

اجرا و تعمیرات لوله کشی گاز ولنجک

لوله کشی گاز ولنجک

اجرا و تعمیرات لوله کشی گاز ولنجک

تلفن: 09122437371 بدون تعطیلی.

اجرای گازکشی, جوشکاری لوله های موتورخانه و ساخت و تعمیر کلکتور موتورخانه, لوله کشی آتش نشانی توسط اکیپ جوشکار ماهر و مسلط.

اجرای لوله کشی بناهای در حال ساخت, جابجایی کنتور و المک گاز ساختمان, خرده کاری لوله کشی گاز خانگی, اصلاح, تغییر مسیر و جابجایی گازکشی داخل ساختمان, لوله کشی گاز آشپزخانه و پکیج, انشعاب گیری برای نصب اجاق گاز,فر, پکیج, آبگرمکن,  مشعل موتورخانه , بارباکیو, لوله کشی گاز آشپزخانه های صنعتی, رستوران, فست فود و مراکز پخت غذا, انسداد لوله کشی گاز بلا استفاده روشنایی و شومینه و کلیه خدمات لوله کشی گاز خانگی, تجاری ولنجک و مناطق مجاور.

لوله کشی گاز ولنجکخدمات لوله کشی گاز ولنجک

سرویس های لوله کشی گاز که با جوشکاری لوله های فولادی انجام میگردند, بر دو قسم خدمات اجرای ساختمانی و یا خدمات تعمیراتی و تغییراتی گازکشی بخش بندی میشوند. بخش اجرایی گازکشی ساختمان بیشتر مربوط گازکشی بناهای مسکونی, تجاری, صنعتی و اداری در حال ساخت بوده و در این دسته کارها نیاز به تاییدیه شرکت گاز و سازمان نظام مهندسی برای اخذ انشعاب و کنتور گاز میباشد. تفکیک کنتور و تعمیرات علمک اصلی نیز از نوع خدمات لوله کشی گاز محسوب میشود. حتی فشار گاز و چند پوندی بودن گاز منطقه نیز سطح بندی داشته و همه افرادی که دارای تاییدیه هستند, مجاز به انجام هرکاری که نیاز به تاییدیه دارد, ندارند.

قسمت دیگری از سرویس های گازکشی خانگی مربوط به بازسازی, تغییرات,انسداد, اصلاح مسیر و انشعاب گیری ها فرعی است که بایستی توسط جوشکارهای با مهارت کافی لوله کشی گاز انجام شود. استفاده از شیوه های غیراستاندارد به غیر از جوشکاری مدون با لوله فولادی,مانند استفاده از لوله سفید به جای گاز یا لوله های پلیمری غیرمجاز بوده و برای انشعاب گیری و اجرای لوله کشی حتما بایستی از جوشکاری لوله گاز با لوله اتصالات مخصوص و استاندارد صورت گیرد. سایز لوازم مانند شیرآلات و عایق بندی نیز بایستی طبق مقررات باشد.

گازکشی ساختمان از نقطه نظر اجرایی, بسته به وضعیت ساخت بناو مرحله سازه, با دو راهکار لوله کشی گاز روکار و توکار اجرا میشود. هر یک از مدلهای لوله کشی گاز مطابق قوانین قانونی اداره گاز هستند, که بایستی رعایت شده و کلیه جزییات از خرید لوله اتصالات تا سایز لوله کشی گاز معین شده اند. اصولا ساختمان های در حال ساخت از گازکشی توکار و ساختمان هایی که در حال سکونت هستند از گازکشی روکار استفاده میکنند.

برای اجرای لوله کشی گاز حتما بایستی کلیه جزییات از نظر عایقکاری و مهار لوله کشی رعایت شده و در حین اجرا و در پایان لوله کشی, ناظر لوله کشی گاز بررسی های قانونی و فنی را انجام داده و در صورت عدم وجود مشکل, مهر تایید را اجرای لوله کشی گاز ولنجک خواهد زد.

خرده کاری لوله کشی گاز

از جمله خدمات پرتقاضای لوله کشی گاز ولنجک, درخواست جابجایی و خرده کاری های لوله کشی گاز است که بایستی به دقت انجام شود. این خرده کاریها و جابجایی ها معمولا بدون نیاز به مجوز انجام میشوند, چرا که اخذ مجوز برای یک کار کوچک, کمی زمان بر بوده و شاید اصلا چنین مجوزی نداده و عموما مجریان لوله کشی گاز از اجرای کار همراه با روند اداری کمی دوری میکنند.

کورکردن لوله گاز روشنایی و دیگر لوازم گازسوز مانند شومینه و…, تغییرات احتمالی و جابجایی لوله گاز اجاق گاز آشپزخانه و پکیج, جابجایی کنتور گاز خانگی و مغازه ها, لوله کشی گاز رستورانها و فست فودها برای نصب لوازم گازسوز از سرویس های گازکشی در ریزه کاری هستند, که درخواست بیشتری دارند.

دستمزد گازکشی

قیمت لوله کشی گاز در پروژه های ساختمانی اغلب به صورت کنترات و یا واحدی و به ندرت به صورت متری توافق میشود. البته برای پروژه های ساختمان بسیاری بزرگ ممکن است که قیمت متری نیز مطرح شود, اما به صورت کلی گازکشی ساختمان به شکل واحدی با لوازم لوله کشی و یا بدون لوازم انجام میشود.

اجرت خرده کاری لوله کشی گاز نیز به همین شکل بسته به متراژ, سایز, پیچ و خم و سختی کار قبل از شروع کار طی میشود. در حال حاضر دستمزد لوله کشی گاز برای کمترین کار مانند کور کردن یا اصلاحات کوچک لوله کشی گاز آشپزخانه در حدود 800 هزار تومان تا 1 میلیون تومان بسته به شرایط و سایز لوله کشی گاز هزینه دارد. برای برآورد دقیق و تخمین لوله کشی گاز و در خواست خدمات لوله کشی گاز ولنجک با ما تماس بگیرید.

اشتراک گذاری این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *