اجرا و تعمیرات لوله کشی گاز امیرآباد

اجرا و تعمیرات لوله کشی گاز امیرآباد

لوله کشی گاز امیرآباد

اجرا و تعمیرات لوله کشی گاز امیرآباد شمالی,خیابان کارگر و محدوده اطراف

تلفن تماس: 09122437371 بدون تعطیلی و فوری.

کلی و خرده کاری لوله کشی گاز, جوشکاری لوله های موتورخانه, ساخت و تعمیرات کلکتور شوفاژ و لوله کشی آتش نشانی.

اجرا و تعمیرات جوشکاری لوله گاز ساختمان, تغییر مسیر و اصلاح لوله کشی گاز داخل ساختمان, جابجایی کنتور و علمک گاز ساختمان, اجرای گازکشی با جواز تاییدیه سازمان نظام مهندسی, تغییر مسیر و اصلاح لوله کشی گاز آشپزخانه, پکیج و مشعل, اجرا و تعمیرات لوله کشی آتش نشانی, جابجایی و انشعاب گیری لوله گاز مسکونی, تجاری, رستوران و مراکز پخت غذا و کلیه خدمات لوله کشی گاز

لوله کشی گاز امیرآبادخدمات لوله کشی گاز امیرآباد

خدمات لوله کشی گاز امیراباد به دو دسته  عموما گازکشی ساختمان های نوساز و یا بازسازی و تعمیرات گازکشی دسته بندی میشوند. قسمت اجرایی گازکشی ساختمان اغلب مشتمل بر بناهای مسکونی, تجاری و اداری در حال ساخت بوده و در این بخش نیاز به مجوز شرکت گاز و سازمان های ذیربط برای اخذ انشعاب و کنتور گاز میباشد. تفکیک کنتور و تعمیرات علمک اصلی نیز از نوع خدمات لوله کشی گاز محسوب میشود.

قسمت دیگری از خدمات لوله کشی گاز مربوط به تغییرات, انتقال, اصلاح مسیر و انشعاب گیری ها فرعی است که بایستی توسط جوشکاری مجرب لوله کشی گاز انجام شود. استفاده از شیوه های متفرقه به غیر از گازکشی با لوله فولادی,مانند استفاده از لوله گالوانیزه به جای گاز یا لوله های پلاستیکی غیراصولی بوده و برای انشعاب گیری و اجرای لوله کشی حتما بایستی از جوشکاری لوله گاز با لوله اتصالات مخصوص و استاندارد صورت گیرد. شیرهای گاز نیز شیرهای مخصوص گاز بوده که باید علامت استاندارد را داشته باشند.

گازکشی ساختمان از نظر روکار و توکار بودن, بسته به شرایط بنا و مرحله ساخت, با دو روش لوله کشی گاز روکار و توکار اجرا میشود. هر یک از انواع لوله کشی گاز مطابق ضوابط قانونی سازمان مهندسی هستند که بایستی رعایت شده و کلیه جزییات از خرید لوازم تا سایز لوله کشی گاز مشخص شده است. معمولا ساختمان های در حال ساخت از گازکشی توکار و ساختمان هایی که در حال سکونت هستند از گازکشی روکار استفاده میکنند.

در هنگام اجرای لوله کشی گاز بایستی کلیه جزییات از قبیل عایق کاری و بست کاری لوله کشی رعایت شده و در حین اجرا و در پایان لوله کشی, ناظر لوله کشی گاز بازرسی های لازم را انجام داده و در صورت عدم وجود مشکل, مهر تایید را بر حسن اجرای لوله کشی گاز امیرآباد شمالی خواهد زد.

خرده کاری لوله کشی گاز

از جمله خدمات پرتقاضای لوله کشی گاز امیرآباد, درخواست جابجایی و خرده کاری های لوله کشی گاز است که بایستی به دقت انجام شود. این خرده کاریها و جابجایی ها معمولا بدون نیاز به مجوز انجام میشوند, چرا که اخذ مجوز برای یک کار کوچک, کمی زمان بر بوده و شاید اصلا چنین مجوزی نداده و عموما مجریان لوله کشی گاز از اجرای کار همراه با روند اداری کمی دوری میکنند.

کورکردن لوله گاز روشنایی و دیگر لوازم گازسوز مانند شومینه و…, تغییرات احتمالی و جابجایی لوله گاز اجاق گاز آشپزخانه و پکیج, جابجایی کنتور گاز خانگی و مغازه ها, لوله کشی گاز رستورانها و فست فودها برای نصب لوازم گازسوز از سرویس های گازکشی در رنج خرد کاری هستند, که تقاضای بیشتری دارند.

هزینه لوله کشی گاز

اجرت لوله کشی گاز در پروژه های ساختمانی اکثرا به شکل کنترات و یا واحدی و به ندرت به صورت متری توافق میشود. البته برای پروژه های ساختمان بسیاری بزرگ ممکن است که قیمت متری نیز مطرح شود, اما به صورت کلی گازکشی ساختمان به شکل واحدی با لوازم لوله کشی و یا بدون لوازم انجام میشود.

قیمت خرده کاری لوله کشی گاز نیز به همین شکل بسته به متراژ, سایز, پیچ و خم و سختی کار قبل از شروع کار طی میشود. در حال حاضر دستمزد لوله کشی گاز برای کمترین کار مانند کور کردن یا تغییر مسیرهای کوچک لوله کشی گاز آشپزخانه در حدود 700 هزار تومان تا حدود 900 هزارتومان بسته به شرایط و سایز لوله کشی گاز هزینه دارد. برای برآورد دقیق و تخمین لوله کشی گاز و در خواست خدمات اجرایی و تعمیراتی لوله کشی گاز در محدوده امیرآباد با ما تماس بگیرید.

اشتراک گذاری این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *