تاسیساتی لوله کشی بلوار فردوس

تاسیساتی لوله کشی بلوار فردوس

خدمات تاسیساتی لوله کشی بلوار فردوس

اجرا , تعمیرات, خدمات تاسیسات گرمایشی سرمایشی و لوله کشی بلوار فردوس

تلفن : 09122437371-22533080 شبانه روزی, فوری , کلی و جزیی

اجرا و تعمیرات لوله کشی گاز , آب و فاضلاب و شوفاژ, نصب و تعمیر موتورخانه شوفاژ و پکیج دیواری, نصب شیرالات و لوازم سرویس بهداشتی, نصب رادیاتور , آب بندی, هواگیری و رفع نشتی و اتصال رادیاتور, نصب و تعمیر توالت فرنگی, وال هنگ, شیرالات توکار, فلاش تانک و روشویی.

نصب و تعمیر پمپ آب ساختمان, تنظیم و تعویض منبع و قطعات پمپ, سرویس و تعمیر کولر آبی به صورت شبانه روزی با تامین قطعات و لوازم و کلیه خدمات تاسیساتی لوله کشی بلوار فردوس.

جهت درخواست لوله کش آب و گاز, تعمیرکار تاسیسات سرویس کار و متخصص موتورخانه و تعمیر پکیج دیواری بلوار فردوس شرق غرب, سرویسکار و نصاب شیرالات و کولر آبی و اسپلیت با ما تماس بگیرید.

ارایه خدمات تاسیساتی و لوله کشی به مناطق بلوار فردوس شرق و غرب , آیت الله کاشانی , اتوبان ستاری , بلوار شقایق, ورزی شمالی جنوبی , اتوبان باکری,بلوار تعاون,آسیا ,سازمان برنامه, مجتمع شهرک بهاران , شهرک یاس,شهرک چشمه , شهرک یاس و صدرا

خدمات تاسیساتی بلوار فردوس

اجرا و تعمیرات لوله کشی آب سرد و گرم مصرفی, لوله کشی روکار و توکار آب سرد و گرم بهداشتی, انشعاب , آبرسانی و نصب کنتور آب, لوله کشی پکیج دیواری و شوفاژ روکار و توکار, تعمیرات لوله کشی رفت و برگشت رادیاتور شوفاژ, لوله کشی لوله های اصلی لوله شوفاژ, بازسازی و نوسازی لوله کشی آب و شوفاژ ساختمان, تعویض رایزر و لوله های اصلی ساختمان و انشعابات فرعی آپارتمان.

مجری لوله کشی گاز, تعمیرات و تغییرات لوله کشی گاز, خرده کاری گازکشی, لوله کشی گاز با جوشکاری لوله های گازی,

اجرای لوله کشی فاضلاب و تعمیرات لوله فاضلاب, لوله کشی فاضلاب آشپزخانه,لوله کشی سرویس بهداشتی حمام, توالت ایرانی, فرنگی و وال هنگ با لوله کشی پلیکا, پوش فیت, چدن.

تشخیص ترکیدگی لوله آب, فاضلاب و شوفاژ, تعویض,تعمیر و  ترمیم شکستگی , سوراخ شدگی و پوسیدگی لوله با بنایی مربوطه, لوله بازکنی و رفع گرفتگی لوله و راه آب ساختمان, تبدیل توالت ایرانی به توالت فرنگی با کمترین تخریب و بنایی مربوطه.

تعمیر شوفاژ بلوار فردوس

عیب یابی و تعمیرات موتورخانه شوفاژ, پکیج دیواری و رادیاتور شوفاژ. نصب , راه اندازی و سرویس شوفاژ خانه, تعمیرات اساسی , بازسازی و نوسازی موتورخانه مرکزی

نصب , سرویس و تنظیم مشعل گازی موتورخانه, تعمیر و تعویض کلکتور و لوله کشی موتورخانه, تعویض شیر فلکه های شوفاژ, نصب و تعمیرات پمپ سیرکولاسیون شوفاژ, تعویض واسطه , کوپلینگ , کاسه نمد و قطعات پمپ برگشت شوفاژ

نصب دیگ شوفاژ , تعویض پره های دیگ موتورخانه, تعمیر دیگ فولادی و چدنی, نصب , تعمیر و تعویض منبع دوجداره و کویل دار موتورخانه, اسید شویی و شستشوی منبع کویل دار, نصب , تعمیر و تعویض منبع انبساط پشت بام, لوله کشی رفت و برگشت انبساط پشت بام,

نصب و تعویض مبدل حرارتی, شستشوی مبدل حرارتی, نصب سختی گیر, سیم کشی و نصب تابلو برق موتورخانه, عایق کاری لوله کشی ساختمان , منبع موتورخانه و کانال های تاسیسات با فوم الاستومری و پشم شیشه

نصب شیرالات بلوار فردوس

نصب و تعمیر شیرالات اهرمی , دوش حمام , سینک ظرفشویی, سرویس بهداشتی , دستشویی,توالت ایرانی و فرنگی, نصب و تعمیر  رادیاتور شوفاژ , افزایش پره رادیاتور

نصب حوله خشک کن حمام, نصب و تعمیر توالت فرنگی, فلاش تانک, بیده ,دستگاه تصفیه آب, نصب روشویی کابینتی, سنگی و معمولی, نصب لوازم سرویس بهداشتی , فول ست , آیینه باکس

نصب و لوله کشی ماشین لباسشویی , ماشین ظرفشویی و ساید, نصب و لوله کشی پکیج , آبگرمکن , بخاری , باربکیو و سایز لوازم گازسوز, نصب , تعمیر و سرویس کولر آبی, و کلیه خدمات لوله کشی , تاسیساتی , جوشکاری و خدمات برقکاری بلوار فردوس شرق غرب

تاسیساتی و لوله کشی بلوار فردوس
لوله کشی بلوار فردوس

نصب رادیاتور بلوار فردوس

رادیاتورهای شوفاژ وسایل تبادل انرژی گرم از آب گرم درونشان با محیط هستند و انواع مختلفی دارند چه از لحاظ شکل و چه از لحاظ مواد تشکیل دهنده میتوانند بر کیفیت تبادل حرارتی که ضریب حرارتی نامیده میشود اثرگذار باشند.

از لحاظ علمی ماده تشکیل دهنده که خود یک ضریب حرارتی مشخصی دارد و ممکن است با تفاوت آلیاژ تا حدزیادی خروجی حرارتی رادیاتور فرق داشته باشد.

شکل ظاهری رادیاتور نیز میتواند در افزایش یا کاهش ضریب گرمایشی رادیاتور موثر باشد.  ضریب حرارتی رادیاتور با افزایش سطح رادیاتور بالا رفته و از همین روست که سعی شده که سطح در تماس باهوای محیط را زیاد قرار میدهند تا رادیاتور کارایی بهتری پیدا کند.

 

 

خدمات تاسیساتی بلوار فردوس

خدمات تاسیساتی شامل رنج وسیعی از خدمات ساختمان میشود که به طور شامل خدمات برقکاری ساختمان , آسانسور, سیستم های امنیتی , تاسیسات حرارتی برودتی و لوله کشی ساختمان میشود. هر یک از این بخشهای مذکور هم در بخش نصب, اجرا و راه اندازی و هم در قسمت عیب یابی و تعمیرات نیاز به تجربه و مهارت های خاصی نیاز دارد. علت این مساله هم تنوع در دستگاه ها مورد استفاده در ساختمانهای مختلف و به کارگیری روشهای متفاوت میباشد.

خدمات لوله کشی بلوار فردوس

لوله کشی آب و فاضلاب از عمومی ترین لوله کشی ها و زیرمجموعه مهمی از خدمات تاسیساتی لوله کشی محسوب میشود. تقریبا میتوان گفت که در هر ساختمانی حداقل یک خط لوله کشی آب و فاضلاب وجود دارد. لوله کشی آب با لوله های مختلف فلزی و تک لایه و پنج لایه پلیمری در 2 قسمت لوله کشی آب سرد  وگرم و لوله کشی فاضلاب نیز در حال حاضر با لوله های پلیکا و پوش فیت انجام میگردد.

بستگی به نوع تاسیسات گرمایشی لوله کشی پکیج و شوفاژ نیز المان مهمی در تاسیسات لوله کشی ساختمان محسوب میشود. به طور عمده در منطقه بلوار فردوس سیستم های گرمایشی مورد استفاده شامل پکیج یا موتورخانه بوده که هریک دارای مزایای منحصر به فردی هستند. در بخش تاسیسات سرمایشی هم استفاده از کولر آبی , کولر گازی, مینی چیلر و چیلر جذبی و داکت اسپلیت از گزینه های پیش رو میباشند.

معمولا اجرا و تعمیر هر یک از رشته های فوق به صورت تخصصی انجام شده و تنها در بخشی از خدمات خرده کاری تاسیساتی یک سرویس کار عمومی میتواند در همه امور تاسیساتی ساختمان را انجام دهد.

تعمیرات لوله کشی بلوار فردوس

تعمیرات لوله کشی با عیب یابی که مهمترین قسمت است, آغاز میشود. البته در برخی موارد خرابی لوله کشی و شیرالات عیان بوده و عیب مشخص است,اما در بسیاری از موارد ابتدا بایستی ایراد مشخص شده, که ممکن است همراه با تخریب و کنده کاری باشد.

جهت دریافت سرویس کلیه خدمات تاسیساتی لوله کشی بلوار فردوس با ما تماس بگیرید.

 

اشتراک گذاری این نوشته

دیدگاه (2)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *