نمایندگی تعمیر پکیج هروی ایران رادیاتور بوتان و…

نمایندگی تعمیر پکیج هروی ایران رادیاتور بوتان و…

تعمیر پکیج هروی

نمایندگی خدمات نصب, سرویس و تعمیر پکیج هروی , حسین آباد, ساقدوش و محدوده اطراف

تلفن: 09122437371-22533080 شبانه روزی و بدون تعطیلی.

لوله کشی پکیج, نصب و راه اندازی پکیج, سرویس و اسیدشویی پکیج, عیب یابی و تعمیرات پکیج شوفاژ دیواری, کلیه برندها, نمایندگی تعمیر پکیج ایران رادیاتور, بوتان,گلدیران ال جی, ایساتیس, لورچ, گرم ایران, فرولی, آماتیس, ایمرگاس, آریستون,تاچی,وایلانت, هایسنس, زیمنس,هیتاچی,ایرفو,رسوب زدایی و شستشوی مبدل پکیج دیواری , سرویس تعویض و تعمیر قطعات پکیج, سرویس راه اندازی زمستانی و تابستانی پکیج دیواری کلیه پکیج های داخلی و خارجی به صورت 24 ساعته و فوری.تعمیر پکیج هروی

خدمات تعمیر پکیج میدان هروی

ارایه کلیه سرویس های تعمیر پکیج دیواری به محدوده میدان هروی,حسین آباد, خیابان وفامنش,آزادی,گلزار, افتخاریان, پناهی نیا, مکران, موسوی,جوانشیر,فرید,شمشاد, ضابطی,خیابان ریحانی, تپه شمس آباد و محدوده اطراف.

پکیج شوفاژ دیواری یک دستگاه گرمایشی گازی و برقی بوده و به دلیل اینکه هم آب گرم و سرد در آن میچرخد, حتی با نصب صافی و سختی گیر نیز دچار رسوبات شده که این رسوب های آب با رسوب کردن و چسبیدن به مبدل و دیگر لوازم پکیج باعث جرم گرفتگی پکیج شده و از این رو بایستی حداقل هر 3 سال یکبار پکیج سرویس شده و قطعات آن رسوب زدایی شوند. یکی از اصلی ترین از پکیج که بیشتر اجرام و رسوبات در آن جمع میشوند, مبدل پکیج بوده که معمولا با اسیدشویی کار جرم گیری در مورد آنرا انجام میدهند.

بهتر است در هنگام رسوب زادیی پکیج و مبدل, مدار شوفاژ نیز لجن زدایی شده و رادیاتورها نیز جرم گیری شوند. مدار گرمایش را میتوان از طریق لوله کشی نیز شستشو داد و برای رسوب زدایی اساسی رادیاتورها بهتر است که رادیاتورها باز شده و بعد از شستشو مجددا نصب شوند.

از  ظریف ترین بخش های تعمیرات این دستگاه, کار عیب یابی پکیج است. نشت آب از زیر پکیج, گرم نشدن رادیاتور ها یا سرد بودن آب مصرفی پکیج در کنار خاموش شدن یا روشن نشدن پکیج از مهمترین ایرادات پکیج های دیواری هستند.

به دلیل این خرابی ها احتمال دارد که نیاز به تعویض قطعاتی داشته باشند و برخی مواقع نیز ممکن است بدون نیاز به عوض کردن لوازم پکیج , دستگاه راه اندازی شود. بعد از تعمیر پکیج و تعویض قطعات, بایستی دستگاه تست و راه اندازی شود. جرم گرفتگی پکیج موجب میشود که روند خراب شدن و طول عمر پکیج و همچنین هزینه مصرف گاز و تعمیرات دستگاه افزایش یابد. از این رو ما در خدمات تعمیر پکیج هروی به جزییات کار نیز توجه لازم را مبذول میداریم.

خرابی های رایج پکیج و روش های رفع آن

در ادامه به برخی از خرابی های رایج پکیج دیواری خواهیم پرداخت. این ایرادات به غیر از سرویس های اولیه و الزامی پکیج بوده که پکیج به صورت دوره ای به آنها نیاز دارد. خرابی برد کنترل پکیج یکی از خرابی هایی است که به طرق مختلف نمود پیدا میکند.

  • خاموش شدن یا استارت نشدن پکیج دیواری

در گام اول اگر پکیج روشن نشد اول از همه آن را ریست کنید. در اکثر موارد با یک ری استارت  پکیج دیواری مجددا به کار میفتد. اگر با روشن و خاموش کردن, ایراد رفع نشد رادیاتور را هواگیری کنید. البته اگر پکیج شما همواره نیاز به هواگیری دارد یعنی مشکل از سایر قطعات بده و ترجیحا از یک تعمیرکار ماهر پکیج یاری بگیرید. همه پکیج‌های دیواری دارای سیستم خاموش کن خودکار هستند, و در صورتی که فشار پکیج بیشتر از اندازه معمول کم یا زیاد باشد, پکیج خاموش می‌شود و باید فشار آن را درست کنید.

  • ریزش آب از زیر پکیج

دلایل مختلفی مانند پارگی شیلنگ یا شکستگی شیرهای پکیج و نشتی از قطعاتی مانند محل اتصال به مبدل و حتی ترک خوردن مبدل پکیج دیواری را میتوان از دلایل نشتی آب از زیر پکیج مطرح کرد. در صورت نشتی از شلنگهای پکیج این مساله کاملا معلوم بوده  و در برخی موارد احیانا یک اورینگ یا واشر از شیر سراهی یا قطعاتی مانند شیرسراهی موجب این نشتی ها زیر پکیج شود.

  • رادیاتورها گرم اما آب شیرها سرد هستند

خرابی پمپ برگشت پکیج, خرابی فلوسوئیچ, عمل نکردن سیستم بای پس پکیج و خرابی شیر سه راهی موتوری از دلایل گرم نشدن رادیاتورها هستند. البته علت سرد شدن رادیاتور شوفاژ ممکن است وجود رسوب در مدار گرمایش نیز باشد.

  • ولرم بودن آب مصرفی پکیج

علت سرد شدن آب مصرفی میتواند کم بودن فشار گاز یا آب سرد مصرفی باشد. این مشکل به خصوص در اوج مصرف گاز به دلیل کم بودن انشعاب یا بالا بودن مصرف گاز در ساختمان باشد. در مورد کم شدن فشار آب سرد هم در طبقات بالا و در فصل تابستان این مشکل بیشتر نمود پیدا میکند. ایجاد رسوب در مبدل ثانویه نیز از دلایل رایج و تشدید این مساله است که بایستی با اسیدشویی مبدل پکیج مشکل را حل نمود.

  • دستگاه خطا میدهد یا چشمک میزند

هر خرابی از کوچک و بزرگ با نشان دادن ارور توسط پکیج به شما اعلام میشود, تا به فکر رفع آن باشید. عدم راه اندازی پکیج دیواری میتواند دلایلی چون افت فشار گاز و آب, کاهش بار یا حتی خرابی برد پکیج باشد.

  • سر و صدای زیاد پکیج

دلایل مختلفی برای به وجود آمدن صدای تق تق و ناهنجار از پکیج وجود دارد. انسداد لوله های آب, کم بودن فشار آب مصرفی,انبساط و انقباض لوازم پکیج در اثر تغییرات دمایی, نقص در پرشر سوییچ, هواگرفتگی پکیج و رسوب گرفتن مبدل و لوله کشی شوفاژ از دلایل این اصوات هستند که با بررسی های دقیق تری بایستی نسبت به رفع صدا و تعمیر پکیج در هروی رفع شوند.

نمایندگی پکیج ایران رادیاتور هروی

ارایه خدمات نصب , سرویس و تعمیر پکیج شوفاژ دیواری ایران رادیاتور به کلیه مدل های پکیج ایران رادیاتور را از ما بخواهید.

هرچند که تمایز فاحشی بین تعمیرات پکیج ایران رادیاتور و بوتان وجود نداشته اما به دلیل اینکه این برندهای بیشترین سهم را در بین برندهای مورد استفاده دارند , دسترسی به قطعات آنها از یک طرف و روتین بودن سرویس آنها کار را برای مالک و سرویس کار پکیج راحت تر میکند. اما در مورد نحوه عملکرد و  راه اندازی پکیج دیواری هیچ فرق وجود ندارد.

نمایندگی پکیج بوتان هروی

سیستم کاربری اکثر پکیجهای دیواری با هم یکسان بوده و فقط شکل قطعات و اندازه آنها ممکن است با یکدیگر تفاوت داشته باشند . از جمله پکیجی که طرفداران بسیاری در بازار ایران دارد و از قدیمی ترین پکیجها محسوب میشود پکیج شوفاژ دیواری بوتان است که تعمیرات آنها را میتوانید از خدمات سرویس و تعمیر پکیج بوتان هروی درخواست نمایید.

راه اندازی پکیج شوفاژ دیواری

سرویس های دوره ای پکیج به منظور افزایش راندمان و کاهش نیاز به تعمیر پکیج در منطقه هروی به صورت فصلی حداقل در ابتدای فصل سرما نیاز است. هواگیری رادیاتور و در صورت نیاز شستشوی رادیاتور شوفاژ, تنظیم درجه حرارت آب مصرفی و رادیاتورها از کارهایی است که در ابتدای فصل انجام شده و در صورت نقص عملکرد بایستی برای جلوگیری از خرابیهای بیشتر و کاهش مصرف گاز و افزایش کارایی انجام شود. سرد شدن آب مصرفی پکیج و سرد بودن رادیاتور شوفاژ از جمله مواردی است که متوجه خرابی پکیج دیواری میشویم. اما در برخی موارد ممکن است از زیر پکیج  نشتی هایی حادث شود و یا اینکه بر اثر گذشت زمان و کارکرد نیاز به تعویض قطعات باشد.

راه اندازی ابتدایی پکیج طی مراحل زیر صورت میگیرد:

شیر  آب مصرفی یا پرکن پکیج را باز کنید.

شیر گاز پکیج را باز کرده و از متصل بودنبرق پکیج مطمین شوید.

مدار آب مصرفی را با بازکردن یک شیر آب هواگیری نمایید .

پرکردن و هواگیری مدار گرمایش و رساندن فشار پکیج به 1.5 بار موجب آماده شدن پکیج در حالت عادی برای استفاده شما میشود.

هوا به اندازه مورد نیاز برای راه اندازی پکیج یک پارامتر اصلی  در تولید جرقه و ایجاد شعله است را هم باید مدنظر داشت, چرا که در برخی موارد فن‌ها دچار مشکل می‌شوند و احتراق به صورت درست صورت نمی‌گیرد.

در صورت نیاز به خدمات تعمیر پکیج در محدوده میدان هروی با تماس بگیرید.

اشتراک گذاری این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *