تعمیر توالت فرنگی شهرک غرب

تعمیر توالت فرنگی شهرک غرب

تعمیر توالت فرنگی شهرک غرب

نصب و تعمیر توالت فرنگی شهرک غرب

تلفن: 09122437371 بدون تعطیلی و شبانه روزی.

  • لوله کشی, تعویض و نصب توالت فرنگی روکار
  • لوله کشی , نصب و تعمیر وال هنگ ( توالت فرنگی توکار دیواری)
  • لوله کشی, نصب و تعمیرات فلاش تانک روکار و توکار
  • عیب یابی و تعمیرات توالت فرنگی
  • رفع گرفتگی و تخلیه کند توالت فرنگی
  • رفع نشتی, آب بندی و رفع سرریز آب توالت فرنگی
  • تعویض شیر شناور و مکانیزم تخلیه توالت فرنگی
  • نصب, تعویض و تعمیر شیرآلات توالت فرنگی
  • تبدیل توالت ایرانی به فرنگی و برعکس
  • بازسازی سرویس بهداشتی از صفر تا صد

و کلیه خدمات لوله کشی تاسیساتی شهرک غرب,فرحزدای, سپهر, هرمزان,ایران زمین, فلامک, مهستان, سیمای ایران, پردیسان و محدوده اطراف به صورت 24 ساعته و فوری.

تعمیر توالت فرنگی شهرک غربسرویس و تعمیر توالت فرنگی شهرک غرب

توالت فرنگی نیز مانند هر وسیله دیگری نیاز به سرویس و نگهداری دارد. به دلیل اینکه ممکن است که روزانه افراد متعددی از یک سرویس توالت فرنگی استفاده میکنند, علاوه بر رعایت موارد بهداشتی از نظر فنی نیز بایستی چک شده تا بهترین عملکرد را داشته باشد.

سالانه بخش زیادی از هدر رفت آب مربوط به نشت آب از توالت فرنگی هاست.این مساله شاید کمی جزیی و بی اهمیت انگاشته شود, اما با توجه به مساله کم آبی حتما باید از طرف مردم رعایت شود. حتی بسیاری از ما نشتی از توالت فرنگی ها را متوجه نمیشویم. هدر رفت آب علاوه بر آنکه میتواند هزینه زیادی را برای دولت داشته باشد,باعث افزایش تدریجی و خاموش مبالغ قبوض آب شود, بدون آنکه کسی متوجه شود, ایراد از نشتی توالت فرنگی است. شاید رفع و تعمیر توالت فرنگی حتی از هزینه یک وعده غذایی نیز کمتر شود, اما با این حال عدم دقت و سهل انگاری موجب چنین مواردی شود.

بخش دیگری از خرابی های توالت فرنگی نشتی هایی است, که باعث به بار آمدن خسارت و خرابی کف سرویس بهداشتی و سقف طبقات زیرین میشود. شاید تعداد این خرابی ها بسیار کم باشد, اما در صورت بروز چنین مشکلی, هزینه و دردسر زیادی داشته و احتمالا بایستی کف سرویس بهداشتی بازسازی شود.

اما بعضی از خرابی های توالت فرنگی به اندازه ای واضح هستند, که استفاده از آنرا برای شما سخت و شاید غیر ممکن کنند. در چنین مواردی شما مجبور به تعمیر توالت فرنگی میشوید. گرفتگی و تخلیه کند, عدم وجود آب در مخزن توالت فرنگی, سرریز شدن منبع توالت فرنگی و سر و صدای توالت فرنگی از این جمله موارد هستند.

عدم تخلیه توالت فرنگی یا کندی تخلیه

تخلیه کند ممکن است به دلیل گرفتگی در داخل چینی,انسداد لوله, خرابی مکانیزم تخلیه, خرابی شاسی و پارگی زنجیر فرنگی و یا عدم وجود آب در منبع ذخیره آب فرنگی باشد.در صورتیکه مخزن آب داشت, مشکل از گرفتگی داخلی یا لوله کشی توالت فرنگی است. اگر مخزن آب خالی بود بایستی خرابی سیستم پرکن و تخلیه توالت فرنگی بررسی شود. بعضی مواقع ممکن است که واشر تخلیه درست آب بندی نکرده و آب دایما تخلیه شود.

در صورتیکه مخزن فرنگی پر نباشد ممکن است, شناور توالت فرنگی یا توپی آن معیوب باشند. قطع شدن آب لوله کشی ساختمان و یا گرفتگی لوله و شیر پیسوار نیز ممکن است موجب این موضوع باشد.

در صورتیکه توالت فرنگی چه در بخش داخلی و چه لوله کشی دچار گرفتگی شده باشد, بایستی با استفاده از روش های متفاوت و متناسب اقدام به رفع این گرفتگی نمود, چرا که با این شرایط نمیتوان هیچ استفاده ای از فرنگی نمود و در ضمن ممکن است به دلیل بوی بدی که دارد, باعث آزردگی و حتی افزایش احتمال به بیماری های تنفسی نیز ایجاد شود.

باز کردن راه تخلیه فرنگی با چند روش انجام میشود, که بستگی به نوع گرفتگی و حتی فرنگی دارد. استفاده از کمپرس آب,دستگاه پمپ باد و تراکم هوا, فنر لوله بازکنی و در برخی مواقع جدا کردن توالت فرنگی و نصب مجدد آن از روش های رایج رفع گرفتگی و تعمیر توالت فرنگی در شهرک غرب است.

خرابی شناور توالت فرنگی

خرابی شناور توالت فرنگی یا باعث قطع نشدن و سرریز و خروج دایمی آب میشود و یا اینکه مخزن فرنگی آبگیری نخواهید شد. خرابی خود شیر شناور میتواند موجب این دو مشکل شده و سوراخ شدن توپی شناور نیز ممکن است, باعث پایین رفتن توپی و چلوگیری از قطع کردن شناور شده که به سرریز شدن آب از مخزن منجر میشود.

در برخی مواقع نیز عدم تنظیم شناور توالت فرنگی به شکل صحیح و یا خارج شدن آن از رگلاژ درست این مشکل را به وجود می آورد.

خرابی مکانیزم تخلیه توالت فرنگی

انواع مختلفی از سیستم های تخلیه فرنگی وجود دارند. هنگامی که شما دکمه تخلیه سیفون فرنگی را فشار میدهید, دکمه باعث بالا آمدن زنجیر و به تبع آن لاستیک تخلیه شده و آب مخزن در کسری از ثانیه به سمت کاسه گسیل میشود. قطع اتصال بین زنجیر و دکمه, پاره شدن زنجیر پلاستیکی, خارج شدن لاستیک کف تخلیه از آب بندی میتواند باعث عدم تخلیه و حتی آب گیری نشدن توالت فرنگی شود.

شکستگی چینی و رنگ فرنگی

ترک خوردن, شکستگی چینی و درب فرنگی و از بین رفتن رنگ و لعاب توالت فرنگی از جمله مواردی است که فقط با تعویض رفع میشود. برای تعویض درب فرنگی نیز بایستی با در دست داشتن درب فرنگی و یا حداقل شکل و اندازه درب به فروشگاه های لوازم یدکی توالت فرنگی, اقدام به تهیه و تعویض درب فرنگی نمود و در مورد شکستگی و از بین رفتن رنگ فقط بایستی به فکر تعویض کل توالت فرنگی باشید.

تعمیر توالت فرنگی وال هنگ شهرک غرب

نصب توالت فرنگی وال هنگ شامل دو مرحله لوله کشی و نصب استراکچر قبل از کاشی کاری و نصب کاسه و دکمه وال هنگ بعد از کاشی کاری است. لوله کشی و نصب وال هنگ یک کار خاص بوده که نیاز به تجربه و مهارت زیادی داشته و کار هر مجری لوله کش معمولی نیست.

ایرادات توالت فرنگی های توکار یا وال هنگ شامل خرابی هایی از نقطه وصل شدن به دیوار و یا سیستم داخلی آنها میشوند. شکستگی کاسه و یا خرابی لوله و اتصالات منتهی به لوله کشی فاضلاب از خرابی های نادر وال هنگ هستند.

خرابی شناور یا دکمه های وال هنگ نیز بخش دیگری از خرابی های توالت فرنگی های توکار هستند. به خاطر فرق در اندازه و سایز که هر مارک ایرانی و خارجی از قطعات مختلف استفاده میکند, در صورت خرابی شناور یا دیگر قطعات بایستی دقیقا برند دستگاه مشخص شده و سپس اقدام به عیب یابی و تعویض قطعه خراب نمود.

در صورت نیاز به خدمات لوله کشی, نصب, رفع گرفتگی, سرویس و تعمیر توالت فرنگی شهرک غرب و مناطق مجاور به صورت شبانه روزی با ما تماس بگیرید.

اشتراک گذاری این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *