اجرا و تعمیرات لوله کشی گاز صادقیه

اجرا و تعمیرات لوله کشی گاز صادقیه

لوله کشی گاز صادقیه

اجرا و تعمیرات لوله کشی گاز صادقیه و محدوده اطراف

تلفن: 09122437371 بدون تعطیلی و فوری توسط اکیپ مجرب.

اجرا و تعمیرات جوشکاری لوله گاز ساختمان, تغییر مسیر و اصلاح لوله کشی گاز داخل ساختمان, جابجایی کنتور و علمک گاز ساختمان, اجرای گازکشی با مجوز سازمان نظام مهندسی, جابجایی کنتور و علمک گاز خانگی و تجاری, تغییر مسیر و اصلاح لوله کشی گاز آشپزخانه, پکیج و مشعل, اجرا و تعمیرات لوله کشی آتش نشانی, جابجایی و انشعاب گیری لوله گاز مسکونی, تجاری, رستوران و مراکز پخت غذا و کلیه خدمات لوله کشی گاز صادقیه, آریاشهر, فردوس,حجازی,باغ فیض, آیت آلله کاشانی,ستاری, کوروش, اشرفی و مناطق مجاور.

جوشکاری کلکتور و لوله های موتورخانه و لوله کشی آتش نشانی نیز توسط اکیپ ماهر انجام میشود.

لوله کشی گاز صادقیهخدمات لوله کشی گاز صادقیه

خدمات لوله کشی گاز صادقیه شامل دو بخش اجرایی و تعمیرات میشود. بخش اجرای ساختمان اغلب مربوط به ساختمان های مسکونی, تجاری و اداری در حال ساخت بوده و در این بخش نیاز به مجوز سازمان نظام مهندسی برای اخذ انشعاب و کنتور گاز میباشد. تفکیک کنتور و تغییرات علمک اصلی نیز از نوع خدمات لوله کشی گاز محسوب میشود.

بخش دیگری از خدمات لوله کشی گاز مربوط به تغییرات, جابجایی ها, اصلاح مسیر و انشعاب گیری ها فرعی است که بایستی توسط جوشکاری مجرب لوله کشی گاز انجام شود. استفاده از روش هایی به غیر از لوله کشی گاز با جوشکاری لوله مانند استفاده از لوله آب به جای گاز یا لوله های سفید غیراصولی بوده و برای انشعاب گیری و اجرای لوله کشی حتما بایستی از جوشکاری لوله گاز با لوله اتصالات مخصوص و استاندارد صورت گیرد. شیرهای گاز نیز شیرهای برنجی بوده که بایستی نشان استاندارد را داشته باشند.

لوله کشی گاز ساختمان به 2 صورت لوله کشی گاز توکار و روکار اجرا میشود. هر یک از انواع لوله کشی گاز مطابق مقررات قانونی سازمان مهندسی هستند که بایستی رعایت شده و کلیه جزییات از خرید لوازم تا سایز لوله کشی گاز مشخص شده است.

در حین اجرای لوله کشی گاز بایستی کلیه جزییات از قبیل عایق کاری و بست کاری لوله کشی رعایت شده و در حین اجرا و در پایان لوله کشی, ناظر لوله کشی گاز بازرسی های لازم را انجام داده و در صورت عدم وجود مشکل, مهر تایید را بر حسن اجرای لوله کشی گاز صادقیه خواهد زد.

خرده کاری گازکشی صادقیه

خرده کاری های لوله کشی گاز اغلب مربوط به انشعاب گیری از لوله گاز پکیج و آشپزخانه, تغییر مسیر لوله کشی گاز آشپزخانه, کور کردن لوله گاز روشنایی و شومینه بلا استفاده و یا در مقیاسی کمی وسیع تر تغییرات اساسی در مسیر لوله کشی گاز داخل آپازتمان هستند. با وجود اینکه خرده کاری ها زمان زیادی مانند کارهای کلی نمی برند, اما به دلیل اینکه نیاز به دقت, مهارت و تجهیزات همانند کارهای کلی را دارند, زمان زیادی صرف آماده سازی میشود.

مخارج لوله کشی گاز

مخارج لوله کشی گاز چند بخش هستند. اما مهمترین بخش آنها هزینه خرید لوله اتصالات, شیرآلات و دیگر تجهیزات گازکشی و همچنین دستمزد لوله کشی گاز میشوند. بخش دیگری که معمولا در اجرای لوله کشی گاز و اخذ انشعاب علاوه بر دو مورد دیگر میشود, هزینه های مربوط به شرکت گاز و سازمان مهندسی و سایر مخارج اداری میشود.

معمولا لوله کشی گاز به شکل واحدی در ساختمان های نوساز و یا کنتراتی در خرده کاری ها با جنس و یا بدون اقلام مصرفی محاسبه میشود. در لوله کشی گاز کوچکترین وسایل مصرفی مانند الکترود, صفحه برش و نوار تفلن نیز بر عهده کارفرما بوده و مجری لوله کشی گاز فقط ابزارآلات تخصصی را به همراه دارد. برای جلب رضایت طرفین بهتر است, قبل از شروع به کار یک توافق ترجیحا کتبی شامل جزییات کار و میزان هزینه و نوع پرداخت بین مجری و کارفرما انجام شود. در صورت به خدمات اجرا و تعمیرات لوله کشی گاز غرب تهران و صادقیه با ما تماس بگیرید.

 

اشتراک گذاری این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *