اجرا و تعمیرات لوله کشی گاز کرج

اجرا و تعمیرات لوله کشی گاز کرج

لوله کشی گاز کرج

اجرا و تعمیرات لوله کشی گاز کرج

تلفن: 0936282963109122632344 بدون تعطیلی

اجرا و تعمیرات لوله کشی گاز مسکونی, تجاری و صنعتی. اجرا و تعمیرات لوله کشی آتش نشانی, لوله کشی موتورخانه شوفاژ, تعمیرات و ساخت کلکتور شوفاژخانه.

اجرای لوله کشی ساختمان های در حال احداث, جابجایی و انتقال کنتور و علمک گاز, تعمیرات خرده کاری گازکشی, اصلاح, تغییر جهت و جابجایی گازکشی داخلی آپارتمان, لوله کشی گاز و جوشکاری سایز انواع لوله های کارگاه های صنعتی, جلوله کشی گاز آشپزخانه و پکیج, انشعاب گیری برای نصب اجاق گاز,فر, پکیج, آبگرمکن,  مشعل موتورخانه , بارباکیو, لوله کشی گاز آشپزخانه های صنعتی, رستوران, فست فود و مراکز پخت غذا, انسداد لوله کشی گاز بلا استفاده روشنایی و شومینه و کلیه خدمات لوله کشی گاز خانگی, تجاری و صنعتی در کرج, استان البرز و حومه.

لوله کشی گاز کرجقیمت لوله کشی گاز در کرج

قیمت لوله کشی گاز در کرج بسته به متراژ کلی, سایز لوله کشی گاز, پیچ و خم, ارتفاع و به طور کلی زمانی که صرف انجام لوله کشی گاز میشود, دارد. 

در متراژ بالا, لوله کشی گاز به شکل متری با توجه به شرایط و سختی کار, توافق میشود و در حدود متری 200 تا 500 هزار تومان دستمزد متغیر است.

قیمت گازکشی ساختمان های در حال ساخت معمولا به صورت واحدی بین پیمانکار و کارفرما توافق شده و در حدود واحدی 7 تا 12 میلیون تومان توافق میشود. کلکتوری بودن, تفکیکی بودن و متراژ واحدها, طول لوله مصرفی, پیچ و هم و سایز لوله کشی در این ارقام موثر است. ساختمان های ویلایی نیز به همین صورت گازکشی شده و حدودا بسته به طول و سطح زیربنا و تعداد شعله ها بین 15 تا 25 میلیون تومان اجرت دارد.

قیمت خرده کاری لوله کشی گاز نیز از حدود 600 تا 900 هزار تومان حداقل دستمزد دارد. البته با افزایش متراژ ممکن است تا چندین میلیون تومان اجرت داشته باشد. خرید لوله اتصالات و کلیه لوازم لوله کشی گاز به غیر از ابزارآلات بر عهده کارفرماست.

خدمات لوله کشی گاز

خدمات لوله کشی گاز در کرج و استان البرز شامل 2 فاز اجرایی و تعمیرات گازکشی تقسیم بندی شده که البته از نظر رعایت مقررات تفاوت چندانی نداشته و اصولا در لوله کشی گاز بایستی حتی در جزییات تمامی ضوابط و مقررات لوله کشی گاز لحاظ شوند. بخش اجرایی گازکشی ساختمان بیشتر مربوط گازکشی بناهای مسکونی, تجاری, صنعتی و اداری در حال ساخت بوده و در این بخش اصولا نیاز به تاییدیه شرکت گاز و سازمان نظام مهندسی برای اخذ انشعاب و کنتور گاز میباشد. تفکیک کنتور و تعمیرات علمک اصلی نیز از نوع خدمات لوله کشی گاز محسوب میشود. حتی فشار گاز و چند پوندی بودن گاز منطقه نیز سطح بندی داشته و همه افرادی که دارای تاییدیه هستند, مجاز به انجام هرکاری که نیاز به تاییدیه دارد, ندارند.

بخش مهم و پرتقاضایی از خدمات لوله کشی گاز مربوط به تغییرات,انسداد, اصلاح مسیر و انشعاب گیری ها فرعی است که بایستی توسط مجریان مجرب لوله کشی گاز انجام شود. استفاده از روش های من درآوردی به غیر از گازکشی استاندارد با لوله فولادی,مانند استفاده از لوله سفید به جای گاز یا لوله های پلیمری غیرمجاز بوده و برای انشعاب گیری و اجرای لوله کشی حتما بایستی از جوشکاری لوله گاز با لوله اتصالات مخصوص و استاندارد صورت گیرد. سایز لوازم مانند شیرآلات و عایق بندی نیز بایستی طبق مقررات باشد.

گازکشی ساختمان از نظر اجرایی, بسته به شرایط جاری ساختمان و مرحله ساخت, با دو متد لوله کشی گاز روکار و توکار اجرا میشود. هر یک از مدلهای لوله کشی گاز مطابق قوانین قانونی اداره گاز هستند, که بایستی رعایت شده و کلیه جزییات از خرید لوله اتصالات تا سایز لوله کشی گاز معین شده اند. اصولا ساختمان های در حال ساخت از گازکشی توکار و ساختمان هایی که در حال سکونت هستند از گازکشی روکار استفاده میکنند.

برای اجرای لوله کشی گاز حتما بایستی کلیه جزییات از قبیل عایق بند و مهار لوله کشی رعایت شده و در حین اجرا و در پایان لوله کشی, ناظر لوله کشی گاز بررسی های قانونی و فنی را انجام داده و در صورت عدم وجود مشکل, مهر تایید را اجرای لوله کشی گاز کرج خواهد زد.

خرده کاری لوله کشی گاز کرج

از جمله خدمات پرتقاضای لوله کشی گاز در کرج, تقاضای تعمیرات و خرده کاری های لوله کشی گاز است که بایستی با رعایت اصول قانونی انجام شود. این ریزه کاریها و جابجایی ها معمولا بدون دریافت مجوز انجام میشوند, چرا که گرفتن اجازه قانونی برای یک کار کوچک, کمی وقت گیر بوده و شاید اصلا چنین مجوزی نداده و هم کارفرما و هم تعمیرکار گازکشی  از اجرای کار همراه با روند اداری کمی اجتناب میکنند.

کورکردن لوله گاز روشنایی و دیگر لوازم گازسوز مانند شومینه و…, تغییرات احتمالی و جابجایی لوله گاز اجاق گاز آشپزخانه و پکیج, جابجایی کنتور گاز خانگی و مغازه ها, لوله کشی گاز رستورانها و فست فودها برای نصب لوازم گازسوز از سرویس های گازکشی در رنج خرد کاری هستند, که تقاضای بیشتری دارند.

در صورت نیاز به خدمات لوله کشی گاز در کرج با ما تماس بگیرید.

اشتراک گذاری این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *