اجرا و تعمیرات لوله کشی گاز طرشت

اجرا و تعمیرات لوله کشی گاز طرشت

لوله کشی گاز طرشت

اجرا و تعمیرات لوله کشی گاز طرشت بدون تعطیلی, کلی و خرده کاری لوله کشی گاز

تلفن: 09122437371 فوری

اجرا و تعمیرات لوله کشی موتورخانه , تعمیرات و ساخت کلکتور شوفاژخانه و خدمات لوله کشی آتش نشانی انجام میشود.

اجرای لوله کشی ساختمان در حال ساخت, خرده کاری و جابجایی داخلی لوله کشی گاز, جابجایی کنتور گاز, انشعاب گیری و اصلاح لوله کشی گاز منازل, اجرای لوله کشی گاز مغازه های تجاری, آشپزخانه, رستوران و مراکز پخت غذا و فست فود. انشعاب گاز پکیج, مشعل, آبگرمکن, بخاری و دیگر لوازم گازسوز, کور کردن لوله گاز و کلیه خدمات لوله کشی گاز طرشت.

لوله کشی گاز طرشتخدمات لوله کشی گاز طرشت

لوله کشی های گاز در طرشت, اغلب مربوط به اجرای لوله کشی گاز ساختمان های مسکونی است. برخی از موارد اجرایی در هنگام احداث بنا و بعضی دیگر در مواردی انجام میشود که نیاز به تغییرات, اصلاح , انشعاب گیری, جابجایی و خرده کاری های جزیی است. جابجایی کنتور گاز, تغییر مسیر لوله کشی گاز مربوط به آشپزخانه و پکیج, اضافه کردن انشعاب از جمله موارد پرتقاضا است. کور کردن و انسداد لوله های گاز متروک نیز از این نوع خرده کاری ها محسوب میشود. این نوع اصلاح و تعمیرات لوله کشی گاز معمولا نیاز به اخذ مجوز نداشته و به صورت نرمال انجام میشود.

لوله کشی گاز ساختمان با دو شکل لوله کشی گاز توکار و روکار اجرا میشود. هر یک از انواع لوله کشی گاز مطابق مقررات قانونی سازمان مهندسی هستند که بایستی رعایت شده و کلیه جزییات از خرید لوازم تا سایز لوله کشی گاز مشخص شده است.

در حین اجرای لوله کشی گاز بایستی کلیه موارد استاندارد از قبیل عایق کاری و مهار لوله کشی ملاخظه شده و در حین اجرا و در پایان لوله کشی, ناظر لوله کشی گاز بازرسی های لازم و تست نهایی تحت فشار را انجام داده و در صورت عدم وجود ایراد, مهر تایید را بر حسن اجرای لوله کشی گاز طرشت خواهد زد.

تغییرات لوله کشی گاز

از جمله خدمات پردرخواست لوله کشی گاز, درخواست جابجایی و خرده کاری های لوله کشی گاز است که بایستی به دقت انجام شود. این خرده کاریها و جابجایی ها معمولا بدون نیاز به مجوز انجام میشوند, چرا که اخذ مجوز برای یک کار کوچک, کمی وقت گیر بوده و شاید اصلا چنین مجوزی نداده و عموما مجریان لوله کشی گاز از اجرای کار همراه با روند اداری کمی اجتناب میکنند.

هزینه لوله کشی گاز

قیمت لوله کشی گاز در ساختمان های در خال ساخت اغلب به صورت چکی و یا واحدی و به ندرت به صورت متری توافق میشود. البته برای پروژه های ساختمان بسیاری بزرگ ممکن است که قیمت متری نیز مطرح شود, اما به صورت کلی گازکشی ساختمان به شکل واحدی با لوازم لوله کشی و یا بدون لوازم انجام میشود.

قیمت خرده کاری لوله کشی گاز نیز به همین شکل بسته به متراژ, سایز, پیچ و خم و سختی کار قبل از شروع کار طی میشود. در حال حاضر دستمزد لوله کشی گاز برای کمترین کار مانند کور کردن یا تغییر مسیرهای کوچک لوله کشی گاز آشپزخانه در حدود 700 هزار تومان تا 1 میلیون تومان بسته به شرایط و سایز لوله کشی گاز هزینه دارد. برای برآورد دقیق و تخمین لوله کشی گاز و در خواست خدمات اجرایی و تعمیراتی لوله کشی گاز در محدوده طرشت با ما تماس بگیرید.

اشتراک گذاری این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *