لوله کشی گاز شهرزیبا

لوله کشی گاز شهرزیبا

لوله کشی گاز شهرزیبا

اجرا و تعمیرات لوله کشی گاز شهرزیبا , خرده کاری

تلفن: 09122437371 بدون تعطیلی

اجرا و تعمیرات جوشکاری لوله گاز ساختمان, تغییر مسیر و اصلاح لوله کشی گاز داخل ساختمان, جابجایی کنتور و علمک گاز ساختمان, اجرای گازکشی با مجوز سازمان نظام مهندسی, جابجایی کنتور و علمک گاز خانگی و تجاری, تغییر مسیر و اصلاح لوله کشی گاز آشپزخانه, پکیج و مشعل, اجرا و تعمیرات لوله کشی آتش نشانی, جابجایی و انشعاب گیری لوله گاز مسکونی, تجاری, رستوران و مراکز پخت غذا و کلیه خدمات لوله کشی گاز شهرزیبا و مناطق مجاور.

جوشکاری کلکتور و لوله های موتورخانه و لوله کشی آتش نشانی نیز توسط اکیپ ماهر انجام میشود.

لوله کشی گاز شهرزیبا

خدمات لوله کشی گاز شهرزیبا

برای اجرای لوله کشی گاز ساختمان های در حال احداث ابتدا بایستی با یک مجری لوله کشی گاز دارای تاییدیه سازمان نظام مهندسی توافق کرده و یک قرار داد فی مابین منعقد شود. سپس با مراجعه به سازمان نظام مهندسی و ارایه مدارک مالکیت و جواز ساخت, مجوز مجری لوله کشی گاز , مراحل اداری و پیش نقشه به آن سازمان ارایه شده و پس از تایید نقشه و معرفی ناظر لوله کشی گاز ساختمان, کار اجرایی و عملیات لوله کشی گاز در ساختمان شروع میشود.

لوله کشی گاز ساختمان به 2 صورت لوله کشی گاز توکار و روکار اجرا میشود. هر یک از انواع لوله کشی گاز مطابق مقررات قانونی سازمان مهندسی هستند که بایستی رعایت شده و کلیه جزییات از خرید لوازم تا سایز لوله کشی گاز مشخص شده است.

لوله کشی گاز توکار فقط با لوله های مانیسمان و یا ای پی آی با اتصالات مانیسمان و لوله کشی گاز روکار را میتوان با لوله های درزدار استاندارد نیز انجام داد. در لوله کشی گاز توکار عایق بندی لوله های گاز بایستی با تجهیزات خاص انجام شده ولوله گاز روکار فقط با رنگ آمیزی قابل قبول است.

در حین اجرای لوله کشی گاز بایستی کلیه جزییات از قبیل عایق کاری و بست کاری لوله کشی رعایت شده و در حین اجرا و در پایان لوله کشی, ناظر لوله کشی گاز بازرسی های لازم را انجام داده و در صورت عدم وجود مشکل, مهر تایید را بر حسن اجرای لوله کشی گاز شهرزیبا خواهد زد.

خرده کاری لوله کشی گاز خانگی

خرده کاری های لوله کشی گاز شهرزیبا اغلب مربوط به انشعاب گیری از لوله گاز پکیج و آشپزخانه, تغییر مسیر لوله کشی گاز آشپزخانه, کور کردن لوله گاز روشنایی و شومینه بلا استفاده و یا در مقیاسی کمی بزرگ, در مسیر لوله کشی گاز داخل آپارتمان هستند. با وجود اینکه خرده کاری ها زمان زیادی مانند کارهای کلی نمی برند, اما به دلیل اینکه نیاز به دقت, مهارت و تجهیزات همانند کارهای کلی را دارند, زمان زیادی صرف آماده سازی میشود.

هزینه لوله کشی گاز ساختمان

قیمت لوله کشی گاز نیز مانند دیگر خدمات شامل اجرت و مخارج خرید لوازم آن میشود. معمولا دستمزد لوله کشی گاز نسبت به دیگر خدمات لوله کشی به دلیل تخصص و مسولیت های مورد نیاز آن بیشتر بوده و در حال حاضر دستمزد لوله کشی گاز برای کمترین کار مانند انسداد یا تغییر مسیرهای کوچک لوله کشی گاز آشپزخانه در حدود 700 هزار تومان تا 1 میلیون تومان بسته به شرایط و سایز لوله کشی گاز هزینه دارد. برای برآورد دقیق و تخمین لوله کشی گاز و در خواست خدمات اجرایی و تعمیراتی لوله کشی گاز در محدوده شهرزیبا با ما تماس بگیرید.

اشتراک گذاری این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *